خانهاخبار
فروشگاه جی اس ام موفق به دریافت نماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی شد

فروشگاه جی اس ام موفق به دریافت نماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی شد

جی اس ام: نماد اعتماد الکترونیکی گواهینامه‌ای به منظور جلب اعتماد کاربران در هنگام مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی است. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران وظیفه اعطای نماد اعتماد الکترونیکی را به این مراکز تجاری الکترونیکی برعهده دارد. .اعطای این نماد بعد از دریافت کامل مشخصات و مدارک لازمه و تائید شرایط لازم، صورت می پذیرد.
۱۳۹۳/۴/۱۱

جی اس ام: نماد اعتماد الکترونیکی  گواهینامه‌ای به منظور جلب اعتماد کاربران در هنگام مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی است.  مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران وظیفه اعطای نماد اعتماد الکترونیکی را به این مراکز تجاری الکترونیکی برعهده دارد. .اعطای این نماد بعد از دریافت کامل مشخصات و مدارک لازمه و تائید شرایط لازم، صورت می پذیرد.

 

اعطای این نشان به این منظور انجام می‌شود که خریدار در هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی بتواند به آن سایت یا فروشگاه اینترنتی اعتماد کرده و با اطمینان از این‌ که این سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

 

فروشگاه موفق به دریافت نماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی یا همان enamad شده است.

 

نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در بالای سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. اگر در سایتی مانند سایت فروش با آدرس اینترنتی Shop.gsm.ir این نماد را مشاهده کردید به راحتی می‌توانید به آن سایت اعتماد کرده و خرید خود را با آرامش خاطر و اطمینان انجام دهید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۶
با این همه اعتبار جی اس ام کاش گوشی های بدون گارانتی می فروخت چون قیمتشون خیلی منصفانه است

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۱
مبارکه و ارزوی موفقیت برای شما

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
تبریک فراوان برای شما

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۲
تبریک تبریک مثل همیشه جی اس ام پیشرو هستش

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۱
تبریک میگم به امید موفقیت های روز افزون و قیمت های مناسب !