خانهاخبار
معرفی کلی ساعت هوشمند ال جی G Watch+ویدیو

معرفی کلی ساعت هوشمند ال جی G Watch+ویدیو

جی اس ام: امروزه جنگ کمپانی‌های موبایلی به دنیای ساعت‌های هوشمند نیز کشیده شده است، تنها کمپانی‌های معروفی که تا کنون وارد این جنگ نشده‌اند دو کمپانی اپل و اچ تی سی هستند، بر اساس شایعات اپل تا پاییز امسال وارد این دنیا خواهد شد اما خبری از HTC نیست.
۱۳۹۳/۴/۹

جی اس ام: امروزه جنگ کمپانی‌های موبایلی به دنیای ساعت‌های هوشمند نیز کشیده شده است، تنها کمپانی‌های معروفی که تا کنون وارد این جنگ نشده‌اند دو کمپانی اپل و اچ تی سی هستند، بر اساس شایعات اپل تا پاییز امسال وارد این دنیا خواهد شد اما خبری از HTC نیست.


اما دیوایسی که امروز آن را به شما معرفی می‌کنم ساعت هوشمند ال جی است که در کنار مراسم گوگل I/O معرفی شده است، در این مقاله به شما خواهم گفت که این ساعت چیست و چه کارهایی انجام می‌دهد، اما نباید این مقاله را به عنوان یک بررسی تخصصی ببنید زیرا بررسی کامل که معایب آن را نیز به شما نشان خواهیم داد در زمانی انجام می‌شود که ساعت در دستان ما باشد.

 

image
image

 

راحتی در دست  G Watch

 

ساعت جدید ال جی با ظاهر زیبایی که در کنار طراحی نازکی که دارد شما را به این موضوع که همیشه آن را در دستان خود داشته باشید تشویق خواهد کرد.

 

image

 

انتخاب رنگ  G Watch

 

رنگ در گجت‌هایی مانند ساعت یکی از بزرگترین مزیت‌ها به حساب می‌آید این ساعت در دو رنگ سفید و مشکی معرفی شده است، که این رنگ‌ها مخصوص بدنه آن هستند اما خبر خوب تر این است که بند ساعت قابل تعویض است و شما می‌توانید ساعت خود را با هر بند استانداردی که اندازه 22 میلیمتری دارد تعویض کنید.

 

image

 

image

 

ساعت  G Watch همیشه بیدار است 

 

این ساعت برخلاف ساعت‌های هوشمندی که تا کنون دیده‌ایم عمل می‌کند و صفحه نمایش آن خاموش نخواهد شد، به همین علت همیشه زمان بر روی آن نشان داده می‌شود و برای اینکه زمان را ببینید نیازی نیست تا هر بار که قصد چک کردن ساعت را دارید دکمه‌ای فشار دهید و یا ساعت را در جهت خاصی بچرخانید.

 

image

 

باتری  G Watch

 

ال جی در این ساعت از یک باتری 400 میلی آمپری استفاده کرده است که به ادعای خود ال جی این باتری می‌تواند تا یک روز کامل را از ساعت شما پشتیبانی کند.

 

image

 

ضد آب و ضد گرد و غبار بودن  G Watch

 

لازم نیست تا نگران شرایط مختلف باشید این ساعت به علت ضد آب بودن و داشتن گواهینامه IP67 می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند.

 

image

 

سیستم عامل  G Watch

 

ساعت ال جی به سیستم عامل جدید اندروید برای محصولات پوشیدنی که به اصطلاح Android Wear نام دارد مجهز است، این سیستم عامل اطلاعات شما را مدیریت خواهد کرد، و به شما پیشنهاد خواهد داد که چه چیزهایی را نیاز خواهید داشت،با این امکان قبل از آنکه چیزی از آن بپرسید به شما نشان داده خواهد شد. برای مثال دمای هوا صبح که از خواب بیدار خواهید شد به شما نمایش داده خواهد شد، یا به طور مثال زمان پرواز قبل از اینکه وارد فرودگاه شوید نمایش داده خواهد شد.

 

image

 

از  G Watch سوال کنید و جواب بگیرید

 

برای اینکه ساعت به سوالات شما پاسخ دهد تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به ساعت خود بگویید OK Google و بعد از آن سوال خود را از ساعت بپرسید. سوال‌هایی که می‌توانید از این ساعت بپرسید از این دست هستند که به طور مثال یک میوه خاص چند کالری انرژی دارد، ساعت پرواز شما کدام است و ....  علاوه بر این می‌توانید از این گفتگو برای تنظیم یک یادآور و یا فرستادن یک پیامک استفاده کنید.

 

image

 

سازگاری زیاد  G Watch

 

این ساعت با تمام گوشی‌هایی که بر روی خود سیستم عامل اندروید 4.3 به بالا را دارند سازگار است، برای اینکه بدانید گوشی شما از این ساعت پشتیبانی می‌کند یا خیر می‌توانید با گوشی خود آدرس g.co/wearcheck را باز کرده و نتیجه را مشاهده کنید.

 

image

 

مشخصات کلی ساعت هوشمند   G Watch به شرح ذیل است:

 

  • سیستم عامل Android Wear سازگار با اندروید 4.3 به بالا
  • صفحه نمایش 1.65 اینچی از نوع IPS LCD
  • اندازه 37.9×46.5×9.95 میلیمتر
  • باتری 400 میلی آمپری
  • پردازنده کوآلکام Snapdragon™ 400 با حداکثر سرعت 1.2 گیگاهرتز
  • مجهز به بلوتوث 4
  • حافظه داخلی4 گیگابایت
  • رم 512 مگابایت

 

 

معرفی ساعت هوشمند ال جی G Watch

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

سام

۱۳۹۵/۷/۲۸
ببخشید سیمکارت هم میخوره؟

reza

۱۳۹۵/۶/۲۸
سلام
آیا ساعت ال جی به گوشی اپل وصل میشه یا نه؟؟؟؟؟

پدرام

۱۳۹۵/۶/۹
سلام . من این ساعت رو دارم اما توی قسمت مخاطبینش هرکاری میکنم پاک بشه اما نشد . ریسیتش هم کردم و مجدد روی گوشیم وصل کردم اما بازم مخاطبین سر جاشه . چطوری باید پاک بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

کوروش

۱۳۹۵/۴/۲۸
درود دوستان من حدود بیست روزه گرفتم یبار ریست کردم الان هرکاری میکنم باگوشیم مچ نمیشه
گوشیمم ریست کردم باز همون طوره.ممنون میشم راهنماییم کنین

رامین پ

۱۳۹۵/۴/۱۳
این ملت فکر میکنن یه چیزی که میخرن همه کاری باید انجام بده میخوای ظرفاتونم بشوره ال جی جی واتچ خیلی هم خوبه