خانهاخبار
ال جی در یک ویدیو اندازه صفحه نمایش گوشی ال جی جی 3 (LG G3) را تایید کرد

ال جی در یک ویدیو اندازه صفحه نمایش گوشی ال جی جی 3 (LG G3) را تایید کرد

دیروز 3 ویدیو را از گوشی ال جی جی 3 برای شما منتشر کردیم که توسط ال جی ساخته و معرفی شده بودند. اما امروز ویدیویی دیگر منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی G3 چند اینچی است.
۱۳۹۳/۳/۴

دیروز 3 ویدیو را از گوشی ال جی جی 3 برای شما منتشر کردیم که توسط ال جی ساخته و معرفی شده بودند. اما امروز ویدیویی دیگر منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی G3 چند اینچی است.

 

ال جی در یک ویدیو اندازه صفحه نمایش گوشی ال جی جی 3 (LG G3) را تایید کرد

 

به گزارش جی اس ام، در ویدیویی که امروز منتشر شده ال جی تایید کرده که گوشی جدید این کمپانی اندازه‌ای 5.5 اینچی دارد و به نوعی شاهد معرفی یک فبلت از طرف این شرکت با نام LG G3 خواهیم بود.

 

به علاوه در این ویدیو تاکید شده با اینکه گوشی اندازه‌ای 5.5 اینچی دارد اما شما به هیچ وجه متوجه بزرگی گوشی نخواهید شد، که این امر به علت کم بودن فاصله صفحه نمایش با لبه‌های گوشی خواهد بود.

 

ال جی به ترتیب تا پیش از معرفی این گوشی که در روز 6 خرداد خواهد بود در ویدیوهای مختلف در حال نشان دادن مشخصات این گوشی است، باید ببینیم که در ویدیوهای آینده این کمپانی چه ویژگی‌های دیگری از گوشی را خواهیم دید.

 

ویدیوی تبلیغ اندازه صفحه نمایش ال جی جی3

 

 

منبع: thenextweb

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۷
دیگه سامسونگ باید بیاد جلوش لنگ بندازه S5 دیگه باید بره بازیافت

مهمان

۱۳۹۳/۳/۶
من حاضرم قصم بخورم 99 درصد کسایی که اینجا دارن میزنن تو سر LG یکبار هم گوشی هاشو تو دستشون نگرفتن!متاسفانه ما ها عادت داریم ب خاطر تعصبات بی جا و بچه گونه خودمون رو از بهترین ها محروم کنیم.بنده همایش معرفی G3 رو کاملا مشاهده کردم و دیدم ک چقدر این کمپانی به مصرف کنندش احترام میگذاره!!!واقعا شما ها لیاقتتون همین سامی و اپل اچ تیسی هست ک فقط بلدن جیبتون رو خالی کنن!!!دوستانی ک به آل جی رو آوردید:بدونید ک بهرتین کار ممکن رو کردید و هیچ وقت از کارتون پشیمون نمیشید. Simple is the New Smart:LG G3 In LG We Trust

مهمان

۱۳۹۳/۳/۶
عزیزم ایفون 6 که هیچی ایفون 7 هم جلوش کم میاره.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۶
سلام به همه دوستان و این دوست عزیز! ظاهرا شما جز معدود افرادی هستی که جی 2 رو به دست فراموشی سپرده! همين جي2 که شما ازش حرف میزنی رتبه 3 را بعد از سامسونگ و اپل در سال 2014 گرفته پس همچین گوشی سطح پایینی نبود. و در مورد اون دوستی که گفته بود من خجالت می کشم بگم گوشیم الجیه همون بهتر خجالت بکشی، چون هنوز ذهنت در گذشته مونده! امروزه تمام کمپانیها پیشرفت می کنند و خیلی کمپانیای خوب عقب میافتند! ماشین هیوندا یه زمانی رده پایین بود اما امروزه طرفدارای زیادی پیدا کرده! بحث سز برند یا اسم نیست بحث کارایی و رضایت هست! سامسونگ و اپل در حال حاظر باید بهتر باشند چون اپل از اول جز بهترین گوشیها بود و سامسونگ هم تکنولوژی و گوشیای متفاوتی زده که خودش باعث تجربه و پیشرفتش شده! الجی با جی 2 نشون داد که توانایی زدن یک گوشی ایده ال را در این شرایط داره! من انقدر عصبی میشم وقتی می بینم افراد از رو هوا حرف می زنند وقتی حتی به خودشون زحمت نمی دن کمی سرچ کنند!

مهمان

۱۳۹۳/۳/۶
اگه یه کم منطق داشته باشیم میبینیم که جی2 از همه نظر مخصوصا صفحه نمایش خیلی از اس5 سر تره(برین بازار موبایل ایران و امتحان کنید) ال جی اگه کارش بد بود گوگل نمیداد واسش گوشی بسازه اگه بد بود زد2 ips ال جی استفاده نمیکرد که هیچ تفاوتی با جی2 نداره از نظر پیکسلی و کلا فرقی بین صفحه جی2 و زد2 نمیبینید پس ال جی بهترینه کسانی که میخوان گوشی بخرین رو حرف مردم نرسن و سامسونگ بخرن اونا چون گوشی خودشون پول زیادی دادن و در عوض گوشی خوبی ندارن نمیخوان گوشی کسی سر تر باشه که مقایسه کردن هردو یکی باشه خودم اس3 داشتم فروختم و رفتم جی2 خریدم خیلی از سامسونگیا گفتن نگیر اما گرفتم خدایی با اس5 و ام 8 الان میتونه کل هردو تو صفحه نمایش و باتری و...بخوابونه میگی نه برین بازار موبایل با اس5 امتحان کنید از ما گفتن هر دو امتحان کنید بعد بخرید ال جی همیشه بهترین بود بیخود نیست که خلاق ترین کمپانی و ال جی و بهترین گوشی 2013 جی2 شد تو همین جی اس ام هم گفت مرسی جی اس ام اخبار جدید میزاری