خانهاخبار
افزایش ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی میزان فروش گلکسی اس 5 در روز اول نسبت به روز اول فروش گلکسی اس 4

افزایش ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی میزان فروش گلکسی اس 5 در روز اول نسبت به روز اول فروش گلکسی اس 4

بنابر گزارشی که روز گذشته از کره منتشر شد سامسونگ در فروش گلکسی اس ۵ رشد بسیار خوبی نسبت به روز اول فروش گلکسی اس ۴ داشته است.
۱۳۹۳/۱/۲۵

بنابر گزارشی که روز گذشته از کره منتشر شد سامسونگ در فروش گلکسی اس ۵ رشد بسیار خوبی نسبت به روز اول فروش گلکسی اس ۴ داشته است.

 

image

 

به گزارش جی اس ام، گلکسی اس ۵ موفق شد در روز اول فروش، نسخه قبلی کهکشانی سامسونگ را شکست دهد. بنا بر این آمار فروش روز اول گلکسی اس ۵ نسبت به گلکسی اس ۴ بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است. گوشی گلکسی اس ۵ به طور رسمی از روز جمعه در ۱۲۵ کشور عرضه شد و به زودی این تعداد کشور به ۱۵۰ خواهد رسید. سامسونگ بر این اعتقاد است با وجود دریافت سفارش های فراوان از این گوشی همچنان بازار اشباع نشده است. با این حال مقامات سامسونگ نگران این موضوع هستند که در زمان کوتاه نتوانند عرضه لازم را با توجه به تقاضای بالای این گوشی داشته باشند. اما تفاوت اصلی این گوشی با نسخه قبلی خود یعنی گلکسی اس ۴، اضافه شدن سنسور تشخیص انگشت، ضربان سنج و افزایش کیفیت دوربین بوده است. ضمنا این گوشی موفق به کسب گواهینامه IP67 شده است. این بدین معنی است که این گوشی در عمق ۱ متری دریا به مدت ۳۰ دقیقه کار خواهد کرد و به آن آسیبی نخواهد رسید. در نهایت در گلکسی اس ۵ پردازنده  اسپندراگون ۸۰۱ به جای پردازنده چهار هسته ای قبلی یعنی اسپندراگون ۶۰۰ قرار گرفته است. 

 

image

 

سال گذشته گوشی گلکسی اس ۴ در مدتی کمتز از یک ماه موفق شد بیش از ۱۰ میلیون دستگاه بفروشد. این میزان فروش برای گوشی گلکسی اس ۳، ۵۰ روز به طول انجامید تا میزان فروش آن به ۱۰ میلیون دستگاه برسد. این میزان فروش برای گلکسی اس ۲ پنج ماه به طول انجامید و در نهایت اولین نسخه از گلکسی بعد از ۷ ماه موفق به کسب رکورد ۱۰ میلیون فروش شد. 

به نظر می رسد سامسونگ روند رو به رشد و صعودی بسیار خوبی در فروش داشته است و هر محصول نسبت به محصول قبل فروش بهتر و سریعتری داشته است. حالا دیگر در بسیاری از کشورها شاهد صف های مردم برای گرفتن گلکسی اس ۵ هستیم مسئله ای که پیش از این در اپل و فروش محصولات آن شاهد بودیم.

 ما در این امکان را در حال حاضر برای شما فراهم کرده‌ایم که با تماس با 88517670 همه  روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب و حتی ایام تعطیل ، گلکسی اس 5 را در حال حاضر با قیمت 2 میلیون و 470 هزار تومان و با گارانتی سامتل از خریداری کنید. آیا شما هم قصد خرید این کهکشانی قدرتمند سامسونگ را دارید؟

+ منبع : PhoneArena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۷
میگی قراره ام 8 پلاستیکی بیاد مطمن باش یکی هم نمیخره من از ام8 فقط بخاطر بدنش خوشم میاد هرگز نمیریم اچ تی سی رو واسه امکاناتاتش یا دوربینش و... بخرم حالا بیاد پلاستیکش بزنه که گند میزنه به شرکتش مثل 5c که گند زد حالا ببینید سامسونگ با پلاستیک چقدر فروش داشته اگه با بدنه فلزی بزنه که بازار شرکت های دیگه نابود میشن

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۷
اچ تی سی هم با امثال شما خیلی حال میکنه تمام سی پی یوهای شرکت های بزرگو سامسونگ میده شما فکر کنید خیلی خوبید خودم تجربه اچ تی سی داشتم

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۷
سامسونگ هم با امثال شما خیلی حال میکنه

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۷
شما میتونی اچ تی سی بگیری ما با همون پلاستیک بی کیفیت که کل دنیا براش صف میکشن حال میکنیم شما هم برید با اچ تی سی در حال ورشکستگی حال کنید

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۷
به این پلاستیک بی کیفیت پول ندین m8 بهترین گوشیه 2014 قراره ورژن ارزون قیمتشو با بدنه پلاستیک بسیار مرغوب بده از نظر سخت افزاری هیچ فرقی با m8 الومینیومی نداره فقط بدنه اش پلاستیکیه قیمتش دوروبره 470 دلاره یعنی یک و نیم میلیون یعنی یک میلیون ارزونتر از این ولی با کیفیت بالاتر طراحی شیک تر و سخت افزار قویتر(امتیاز بنچمارکش از این بالاتره) و ضد آب بودنش هم از این بهتره اون 90 دقیقه تو آب میتونه دوام بیاره ولی این 45 دقیقه اینقدری که سام لاستیک رو همین 45 دقیقهش تبلیغات کرده اچ تی سی کبیر هیچ ادعایی نداشته چون حق مشتریش و از بدیهیات گوشی گرون قیمت میدونه