خانهاخبار
آیفون 5s همچنان پرفروش‌ترین گوشی در آمریکا

آیفون 5s همچنان پرفروش‌ترین گوشی در آمریکا

شاید اپل چالشی بزرگ در فروش iPhone 5c را تجربه کرده باشد اما به نظر می‌آید فروش iPhone 5s همچنان در بین تمامی گوشی‌های دنیا در آمریکا پیشتاز است.
۱۳۹۳/۱/۱۸

شاید اپل چالشی بزرگ در فروش iPhone 5c را تجربه کرده باشد اما به نظر می‌آید فروش iPhone 5s همچنان در بین تمامی گوشی‌های دنیا در آمریکا پیشتاز است. 

 

image

 

به گزارش و به نقل از appleinsider، آیفون 5s در ۴ اپراتور بزرگ آمریکا و از تاریخ نوامبر ۲۰۱۳ تا مارچ ۲۰۱۴ پرفروش‌ترین گوشی آمریکا بوده است. بر این اساس iPhone 5s پرفروش‌ترین گوشی در اپراتورهای AT&T, Sprint, Verizon و T-Mobile بوده است. اما در اپراتورAT&T بعد از iPhone 5s، گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۴ و نوت ۳ قرار دارد. در اپراتور Verizon نیز بعد از iPhone 5s، اچ تی سی وان و سپس گلکسی اس ۴ قرار گرفته است و اما در اپراتور Sprint نیز گلکسی اس ۴ و نوت ۳ پشت سر آیفون قرار گرفته‌اند. در جدول زیر به طور کامل آمار فروشی گوشی‌های مختلف در بین اپراتورهای آمریکا را می توانید مشاهده کنید. 
 

image

 

در حالیکه iPhone 5C را می‌توان یک محصول نسبتا شکست‌خورده در زمینه فروش دانست، iPhone 5s به طور کامل پیروز میدان رقابت در بخش فروش بوده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (60 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۲
دوست عزیز در اصالت و ابتکار و نوآوری اپل هیچ کسی شک نداره.مگه اونایی که حسودی میکنن یا بنابر دلایلی نمیخوان قبول کنن.درسته که اپل برای ساختن اولین گوشیش از هیچ کمپانی ای یا محصولی کپی برداری یا حتی اطلاعات ساختی رو قرض نگرفته و ... اپل وقتی میخواست گوشی بزنه انگار چنین محصولی نیست و باید چیزی بسازه که ..... اما اینو همه میدونن که اولین اسمارتفونها رو اچ تی سی ساخته.قبل از اینکه اپل بخواد گوشی بزنه اچ تی سی اسمارتفون میزده.موقعی که سامسونگ و نوکیا و الجی هنوز گوشیاشون تو کلاس 1100 و 6600 بود.(محض اطلاع عرض کردم)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۲
سلام.خسته نباشین.بچه ها اندروید 4.4.2 برای نوت 3 مدلsm900 ممنونم سامسونگ امروز تولدم بود سامسونگ هدیه داد مرسیی محمد ساجدی

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۲
من این گوشی رو خریدم بعد چند ماه که همش عزاب بود اهنگ ریختن براش مسخرس بلوتوث نداره رفتم جلبریک کردم انقد کند شد بازی های یکم سنگین. رو باز نمیکرد یا شانسی باز میکرد دوربینشم چیزی نبود انقد محدودیت ارزش یکم سرعت وروونی رو داره بعد 3ماه فروختمش 500هزارم ضرر کردم. اینم تجربیه من بود که از جیب خودم خریدمش نه جیب بابام که 500تومان مهم نباشه برام

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۱
تایزن

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۱
دوستی که گفتی : خب میرفتی نوکیا 6600 میخریدی... مساًله اینه که سی پی یو 2 هسته فقط کار این دوستمون رو راه نمیندازه !!!بلکه کلاً سی پی یو های بالای 2 هسته ای دارن شما رو گول میزنن...یکم تحقیق کنید بخونید در مورد نحوه عملکرد و تقسیم قدرت سی پی یو بین برنامه ها و توانایی سیستم عامل در این امر... من خودم برنامه نویسم و یه چیزتیی میدونم که دارم اینارو میگم... در ضمن این سی پی یو 64 بیتی هست که 2 برابر سریعتره و نکته این جاست که همه ی 64 بیتی های اندروید هیچ فرقی با 32 بیت ندارند (برای همینه که وقتتی اپل 64 کرد همه برنامه ها براش جدیدً نوشته شد ولی اندروید چی ؟؟؟ همون برنامه ها !!!) نکته این جاست که اگه رو همین اپل سی پی یو intel xeon هم بذاری کارکرد و سرعتش تفاوت چندانی با این سی پی یو که نمیکنه هیچ بلکه ممکنه پایین تر هم بیاد !!!!! بحث سر هنر برنامه نویسی در نوشتن سیستم عامل هست و دیگر هیچ...