خانهاخبار
سونی معرفی کرد؛موتور مخصوص برای نصب تم بدون دردسر بر روی گوشی‌های Xperia

سونی معرفی کرد؛موتور مخصوص برای نصب تم بدون دردسر بر روی گوشی‌های Xperia

این موتور برای دستگاه‌های Xperia اخیر که اندروید 4.3 به بالا دارند تهیه شده است و برای دیوایس‌های خاصی کار می‌کند که عبارتند از: Xperia Z1S، Xperia Z1، Xperia Z1 Compact و Xperia Z2.
۱۳۹۲/۱۲/۲۰

شما هم گوشی Xperia  خود را که ضد آب و ضد گرد وغبار است دوست دارید، اما رابط کاربری تکراری آن باعث آزار و اذیت شما شده است؟ به نظر می‌آید که سونی این درد شما را متوجه شده است.

 

به گزارش جی اس ام، سونی روز گذشته در مورد موتور Xperia Theme در بلاگ خودش اطلاعاتی منتشر کرده و توضیحات کاملی را در این مورد داده است.
 

این موتور برای دستگاه‌های Xperia   که اندروید 4.3 به بالا دارند تهیه شده است و برای دیوایس‌های خاصی کار می‌کند که عبارتند از: Xperia Z1S، Xperia Z1، Xperia Z1 Compact و Xperia Z2.

 

گوشی‌های دیگر سونی مانند Xperia SP، Xperia T، Xperia TX و Xperia V زمانی که اندروید 4.3 را دریافت کنند این موتور را بر روی خود دریافت خواهند کرد.

 

این موتور که در داخل گوشی‌های سونی با اندروید 4.3 به بالا قرار خواهد گرفت، باعث خواهد شد کاربران سونی در هر زمان که اراده کردند بدون هیچ مشکلی هر تم خاصی که را دوست دارند از گوگل پلی دانلود و نصب کنند.

 

اما چرا این موتور تا به این اندازه اهمیت دارد و چگونه کار می‌کند؟

 

کاربران اندروید برای اینکه بتوانند تم دستگاه خود را عوض کنند باید برنامه‌های جانبی مانند go launcher را بر روی گوشی خود نصب کنند و از طریق این لانچر تم‌های مورد علاقه خودشان را دانلود و نصب کنند تا بتوانند ظاهر آیکون‌های خودشان را عوض کنند. اما با این موتور جدید سونی، دیگر کاربران Xperia نیازی به نصب لانچر ندارند و می‌توانند با جستجوی کلمه Xperia Theme در گوگل پلی تم‌های زیادی که در گوگل پلی وجود دارند را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنند.

 

image

 

منبع: Cnet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

مهسا

۱۳۹۷/۵/۲۹
خیلی خوبه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۴
اکسپریا زد خودش داره باو

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۲
خواهشا یه لینک دانلود بدین ما از کجا دانلود کنیم آخه از چند جا دان کردم ولی نصب نمیشه.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۵
سلام چطور میتونم ایکون دوربین رو از قفل خارج کنم ؟ منظورم وقتی قفل میشه دوربین نمادش میاد که براحتی حتی با وجود قفل وارد گوشی میشه

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۳
baraye zr nemiyad?