خانهاخبار
شکست اپل در پیش بینی فروش آیفون 5c

شکست اپل در پیش بینی فروش آیفون 5c

اپل اعلام کرده است که بیش از سه میلیون گوشی آیفون 5C فروخته نشده دارد
۱۳۹۲/۱۲/۱۷

"اپل اعلام کرده است که بیش از سه میلیون گوشی آیفون 5c فروخته نشده دارد"

 

اگر از طرفداران اپل باشید قطعا با آیفون 5c آشنا هستید. گوشی که اپل به قصد قرار گرفتن در بازار گوشی‌های ارزان قیمت آن را عرضه کرد اما از‌‌ همان ابتدا انتقادات زیادی را به خود جلب کرد.

 

به گزارش جی اس ام،برطبق آمار منتشر شده مشخص شده است که تقاضا برای آیفون 5c همواره کمتر از تقاضا برای آیفون 5s بوده است، بزرگ‌ترین مشکل آیفون 5c که درواقع‌‌ همان آیفون 5 با بسته بندی رنگارنگ پلی کربنات است تنظیمات آن نیست بلکه قیمت بالای آن نسبت به ظاهر و جنس آن است.

 

مشکل دیگری که به نظر می‌رسد وجود دارد این است که رنگ سفید این نسخه از آیفون ،همانطور که از اپل و طراح مشهور آن، جانی آیو، انتظار می‌رود به نظر زیبا می‌رسد اما بقیه رنگ‌ها در مقایسه با رنگ سفید، رنگ و رو رفته هستند و کاربران تمایل زیادی برای خرید رنگ‌های دیگر این نسخه از آیفون نشان نداده‌اند.

 

image

 

اپل گزارش داد که در پایان سال ۲۰۱۳ در حالی که تنها یک چهارم از محصول را فروخته است، ساخت 5c را متوقف کرده است. سوالی که مطرح است این است که حال نقشه اپل در این باره چیست؟ به نظر می‌رسد پیشنهاد کم کردن قیمت می‌تواند راه خوبی برای کم کردن موجودی‌های در انبار باشد.

 

اما در مورد چشم اندازهای دراز مدت اپل چه تصمیمی دارد؟ آیا امسال اپل را با یک آیفون ارزان‌تر خواهیم دید؟

 

منبع: digitimes

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۲
در دنیای تجارت فروش و سود آوری حرف اول را میزند اپل فقط بلد است یک گوشی تولید کند خلاقیت تولید انبوه مناسب سلایق و بودجه های مختلف را ندارد . این یک واقعیت است نه اوهام. تولید متنوع تکنولوژی بازاریابی و شناخت قوی از بازار میخواهد که اپل فاقد آن است. اپل سیب خوشمزه ای است که یک نفر آن را گاز زده و لکه دار کرده است . تمام محصولات اپل دستگاههای خوبی هستند که حتما یک ایراد اساسی دارند.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۲
apple be lotfe system amelesh yani ios ke in hame tarafdaraye zodbavari mese shomaha dare hame apple ro be khatere isho ousho khojkelish dost daran dost daram khodeto 12.3 ghz note 3 va 11.2 ghz s4 ro ba 2.6 ghz 5s moghayese konid bebinid systeme android age roye apple bezaran ji mije ba in cpu besiar ghavish ke vaghan asan sasung nemidonam vase ji gooshi mizane k apple dar moghabele samsung ji dare cpu doorbin 1 gb ram ina faghat be lotfe ios joon gerftan vagarna 5s farghi ba galaxy star nadare

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
اگه قابش محدود نباشه مثل ۵s راحت گیر بیاد فروشش میره بالا

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
سامسونگ پلاستیک بی کیفیت میزنه.اصلا قابل مقایسه نیستن.این پلاستیک یا همون پلی کربنات رو باید با محصولات پلی کربناتی اچ تی سی مقایسه کرد نه با پلاستیکهای مواد کهنه سامسونگ. ضمنا بخاطر پلاستیکی بودنش نبوده یا اگه هم بوده بالانس مواد بدنه و قیمت و انتظارات مشتری با هم برابر نبودن. سامسونگ اگه هم فلزی بزنه اصلا نمیتونه به گرد پای اپل و اچ تی سی برسه.شماها هم همچنان دل خوش باشین چون بچه ها با اوهام و توهمات خیلی خوشترن.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
اپل طی یک کپی ناموفق از سامسونگ سعی کرد سیب پلاست! تولید کنه که موفق نشد فکر میکرد فروش گوشی با بدنه ی پلاستیکی به این سادگی هاست!! حالا بر عکسش اگه سامسونگ گوشی یا کیفیت در حد اپل بزنه! سام فلز چی میشه ؟ می ترکونه!