خانهاخبار
بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا متعلق به اپل است یا سامسونگ؟

بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا متعلق به اپل است یا سامسونگ؟

شاید سامسونگ در دنیا بزرگترین کمپانی گوشی ساز باشد اما هنوز موفق به تسخیر جایگاه اپل در سرزمین خودش یعنی آمریکا نشده است.
۱۳۹۲/۱۲/۱۷

شاید سامسونگ در دنیا بزرگترین کمپانی گوشی ساز باشد اما هنوز موفق به تسخیر جایگاه اپل در سرزمین خودش یعنی آمریکا نشده است.

 

به گزارش جی اس ام، اپل در ماه جاری حرکت خود را با اقتدار شروع کرده و توانسته 41.6 درصد بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا را در اختیار خود بگیرد. اما نباید فراموش کردکه سامسونگ نیز در این بین رشد خوبی را تجربه کرده و توانسته سهمی برابر 26.7 درصد از این بازار را در اختیار داشته باشد. رتبه‌های بعد به ترتیب متعلق به ال جی، موتورولا و اچ تی سی بوده است.

 

 

image

 

در زمینه سیستم عامل موبایلی گوگل با سیستم عامل اندروید هنوز در رتبه اول و اپل با سیستم عامل iOS در رتبه دوم قرار دارد. و در رتبه‌های بعدی بلک بری، مایکروسافت و سیمبین قرار دارند.

 

image

 

این دیتاها توسط comScore منتشر شده که از برررسی 30000 هزار کاربر موبایل استخراج شده، این دیتاها ادعا می‌کند که 66.8 درصد از کاربران موبایل در آمریکا که تعدادی در حدود 159.8 میلیون نفر می‌شود از گوشی‌های هوشمند استفاده می کنند.

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید اپل با رشد 1 درصدی در زمینه گوشی‌های هوشمند هنوز رتبه اول در این بازار را دارد، سامسونگ رشدی 1.3 درصدی داشته که نشان از سرعت بالای این کمپانی دارد. ال جی رشدی 0.3 درصدی داشته و بعد از آن موتورولا با نزولی 0.6 درصدی و اچ تی سی با نزولی 1.3 درصدی در پایین جدول قرار گرفته‌اند.

 

سامسونگ در سال 2013 توانست در بعضی از ماه‌ها اپل را پشت سربگذارد اما باز هم اپل در ماه اخیر به جایگاه خود بازگشت، اما فراموش نکنیم که گلکسی اس 5 سامسونگ هنوز از راه نرسیده و ماه آینده را باید ماه سامسونگ بنامیم زیرا که گلکسی اس 5 ارائه خواهد شد.

 

در زمینه سیستم عامل موبایلی گوگل هنوز رتبه اول است اما همانطورکه مشاهده می کنید با کاهش رشد در ماه جاری مواجه بوده و کاهش رشدی 0.5 درصدی را داشته است، اپل با iOS خود با رشدی 1 درصدی در رتبه دوم قرار گرفته است.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۲
نوکیا کیلویی چنده؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۱
عزیزم گوشی اپل ی گوشی خاصه و هر ادمی به دست نمیگیره!چون اگه همه داشته باشن که ادمایی که تجربه ندارن نمیان همینطوری نظر بدن!بعدش اپل بالاترین برند جهانیه من خودم 5sدارم ولی منتظرم که ایفون6بیاد چون حاضر نیسم گوشی ایفونو با ی پلاستیک عوض کنم

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
ببینم این وسط اچ تی سی وان چی میشه ؟؟؟؟؟؟ تا حالا آیفون رو با وان مقایسه کردی !

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
زدی تو خال

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
یه کم صبر کن نوکیا که بعد از چند سال اپل و سامسونگ رو پایین کشید اون وقت میبینیم