خانهاخبار
گوشی HTC M8 در یک ویدئو به صورت کامل نشان داده شد

گوشی HTC M8 در یک ویدئو به صورت کامل نشان داده شد

در ویدئوی 12 دقیقه ای که از این گوشی منتشر شده می‌توانید آن را با گوشی HTC One مقایسه کنید.
۱۳۹۲/۱۲/۱۲

چند هفته بیشتر به معرفی نسل جدید گوشی‌های اچ تی سی و پرچمدار جدید این کمپانی با نام M8 نمانده است. نام این گوشی می‌تواند New HTC One و یا HTC One 2 باشد اما مهمتر از اسم مشخصات و ظاهر این گوشی است که همه منتظر آن هستند.

به گزارش جی اس ام، امروز ویدئویی در دنیای اینترنت منتشر شده است که یک کاربر عادی را در حال مقایسه گوشی اچ تی سی وان با یک گوشی دیگر که ادعا می‌کند اچ تی سی وان 2 است نشان می‌دهد.

این ویدئو نشان می‌دهد که دو گوشی اندازه‌ای مشابه هم دارند و در ضمن بیشتر مشخصاتی که تا امروز در مورد M8 شنیدیم را تایید می‌کند.

در پشت گوشی دو دوربین دیده می‌شوند که یکی در بالا و دیگری در پایین قرار دارد، فلاش دو تایی گوشی در کنار دوربین پایینی قرار دارد. رابط کاربری مانند اچ تی سی وان است و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز وجود دارد.

این ویدئو را در ادامه مشاهده کنید و نظر خود را در مورد این گوشی بیان کنید.

 

منبع: phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
هنوز هیچی از پرچمدار جدیدش قطعی نشده اما تا اونجایی که از شکلش پیداست لااقل تو دوربین سیستم جدیدتر و قویتری قرار داده.بقیه کاراییش تو 5فروردین مشخص میشه.مطمئنا جزو دو سه تا گوشی برتر 2014 میشه.چون اس5 که چیز خاصی نداره.بجز سنسور بازیهای همیشگی سامسونگ و زد2 هم همچنین.البته زد2 از زد1 خیلی بهتره اما جهشی نبوده.احتمال زیاد این گوشی و آیفون جدید بازم اول و دوم میشن.البته باید اینم در نظر داشت که اچ تی سی و اپل سالی یه پرچمدار بیرون میدن(اچ تی سی سالی یه دونه گوشی جهانی داره بقیه اسمارتفونهاش منطقه ای هستن).

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۴
از کجا میدونی این پرچمدارشه؟!!!!!! خودش هنوز پرچمدارشو به طور رسمی معرفی نکرده اونوقت دست این پسره افتاده؟!!!!!!!!! مطمئن باش از اون جنسهای تقلبیه چینیه که یه گوشی به اسم htc داده بیرون و از کیفیت و لگ زدن گوشی کاملا مشخصه از قوطیش هم میشه فهمید که اسم هر چی دم دستش رشیده روش نوشته مثل xbox

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۳
این نخواهد بود

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۳
این پسره داره چیکار میکنه حال آدم بد میشه وقتی این کلیپو میبینه ):

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۳
اگه دقت کرده باشید گفت که نسخه ی اولیه مخصوص توسعه دهنده هاست(developer edition)وقاعدتا تو نسخه ی نهایی همه لگ ها برطرف می شه