خانهاخبار
اچ تی سی دو گوشی جدید را در نمایشگاه mwc2014 معرفی کرد

اچ تی سی دو گوشی جدید را در نمایشگاه mwc2014 معرفی کرد

نام این دو گوشی HTC Desire 816 و HTC Desire 610 است.
۱۳۹۲/۱۲/۵

در نمایشگاه mwc2014اچ تی سی نیز ساکت نماند و دو گوشی جدید را به لیست گوشی‌های خودش اضافه کرد. مشخصات این دو گوشی را در ادامه مشاهده کنید.

 

HTC Desire 816

 

اندازه 156.6×78.8×7.99 میلیمتر

وزن 165 گرم

صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 720×1280 پیکسل

پردازنده اسنپدراگون 400 با 4 هسته وسرعت 1.6 گیگاهرتز

رم 1.5 گیگابایتی

حافظه داخلی 8 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 5 مگاپیکسل

باتری 2600 میلی آمپری

 

اچ تی سی دیزایر 816

 

 

 

HTC Desire 610
 

صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت qHD

پردازنده اسنپدراگون 400 با 4 هسته و سرعت 1.2 گیگاهرتز

رم 1 گیگابایتی

حافظه داخلی 8 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 64 گیگابایت

دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 1.3 مگاپیکسل

باتری 2040 میلی آمپری

 

 

HTC Desire 610 All Colors

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (54 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۴
منم میخوتم بخرم میشه یکی بگه گوشیش چوریه ؟ارزش پولی که میخوام بدم داره؟اصلا چند تومان تو مشهد؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۱
من میخوام این گوشیو بخرم ولی میگن قطعاتش چینیه میترسم حقیقتش اما خداوکیلی اچ تی سی دست هرکسی نیست خاصه برای ادمای خاص

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۱
من htc one xدارم 3ماه پیش خراب شد دادمش نمایندگی هنوز نتونسته درستش کنه .حالا خودتون قضاوت کنید htc چیه.......

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۱
salam man chandin sale daram az gushiahaye xperia estefade mikonam akharin gushim xperia Phast ke az ruzi k kharidam sedaye sms ghate va vaghti khamush roshan mikonam dorost mishe ama ta yeki bem zang mizane baz sedaye sms ghat mishe harja ham mibaram kasi nemitune dorostesh kone alan montazere in gushiam kasi midune key miad?

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۰
آخه این که 8 میلیمتر ضخامتشه و طراحیشم خیلی خیلی قشنگه کجاش به قابلمه میخوره؟مطمئنی درباره زد اولتراحرف نمیزنی؟! من خودم جدای اچ تی سی از اپل و نوکیا هم خوشم میاد اما کلاس و دیزاین و بهترین کارایی رو اپل و اچ تی سی دارن.شما که میگی سونی از سونی بگو که چی داره.لبه های چهار طرف سونی انقدر بزرگه که میشه یه طرف سبزی خرد کرد.یه طرف لیوان آب گذاشت.تازه جای دفتر و خودکار هم هست.دوربیناشم که فقط اعداد و ارقام هستند.واگرنه کیفیت که باید یه رده پااینتر حسابشون کرد.رابط کاربریشم که اصلا بدرد نمیخوره.صفحه نمایشش هم که تاریک و تار و مرده و بی کیفیته. اون سی پی یو جی پی یو رو که همه برندها میخرن و میزان رو گوشیاشون، اون که اهمیتش خیلی کمتره.از نظر بد دستی هم که سونی زد رو یه بار گرفتم و بخوام بگم کدوم گوشی بد دسته میگم شبیه اکسچریا زد هست.صداشونم که در نمیاد.قبلا واکمن میزد و من خودم سونی اریکسون داشتم و راضی بودم. اون آقایی هم که میگه مثل قبلیشه باید بهش بگم داداش گلم درباره اس5 نظر نده.این صفحه اچ تی سیه.اون سامسونگها هستن که همشون یه شکل و یه جورن.فقط هم سی پی یو رم رو بالا میبره تا لگهای تاچ وایزو بپوشونه که هنوزم پر از لگ و کندی هستن.فعلا که امتیاز انتوتو بنچمارک htc m8 با سی پی یو اسنپدراگون 800 و رم 2گیگ از همه گجتها با مشخصات برابر و بالاترش هم بیشتره.نوت3 رمش 3گیگه.اس5 هم سی پی یوش بیشتره .حتی دوربیناشونم بالاترن اما اچ تی سی امتیازش 36532 و اس5 35666 و نوت3 حدود 31000 و بقیه هم از 3000 به پایین.اینا رو برین ببینین و بعدش اگه روتون شد بیاین جواب بدین.مدرک بیارین آقایون مدرک.این یه میانرده هست که حتی اگه حدود 1500 هم موقع ورودش باشه میارزه.همین گوشی از همه نظر از سونی اکسپریا زد بالاتره.این حتی از میانرده هم بالاتره و به پرچمدارا نزدیکتره.100درصد کاراییشم خیلی بهتره.حال میکنم که فقط تعصبی حرف میزنین.یه مدرک ارائه نکردین.اونوقت میگین من تعصبیم!!!!!!!!!! همه چیزو با مدرک گفتم شما هم جواب بدین.اگه خواستین و نیاز شد بگین تا مرجع بنچمارکها رو هم بزارم.البته یه سرچ کوچولو کنین میبینین چه خبره.ضمنا جی اس ام آرنا هم وان و آیپد ایر و لومیا 520 رو بهترین موبایل پرچمدار و تبلت و موبایل رده پایین اعلام کرده.بازم وان . محصولی از اپل اول شد. منتظر دلایل منطقی هستم وگرنه خودتونو خسته نکنین