خانهاخبار
این بروزرسانی اپل را حتما بر روی دستگاه خود نصب کنید

این بروزرسانی اپل را حتما بر روی دستگاه خود نصب کنید

این بروزرسانی شامل رفع موارد امنیتی است که به کاربران توصیه اکید می‌شود آن را دریافت کنند.
۱۳۹۲/۱۲/۳

اپل مانند سایر کمپانی‌ها چند وقت یکبار یک بروزرسانی را برای سیستم عامل خودش ارائه می‌کند، اکنون نوبت به بروزرسانی 7.0.6 رسیده است، به نظر می‌آید که این بروزرسانی مانند تمام بروزرسانی‌ها یک امری عادی باشد اما به شما توصیه می‌کنیم که که حتما این بروزرسانی را بر روی گوشی خود نصب کنید.

 

به گزارش جی اس ام، اینبار این بروزرسانی شامل رفع باگ‌های امنیتی است که مربوط به رمزگذاری‌های  SSL است. متنی که مربوط به این بروزرسانی است اشاره می‌کند که این مشکل رمزگذاری می‌تواند به هکرهای با شبکه‌های خاص اجازه بدهد که دیتاهایی که توسط SSL و TLS محافظت می‌شوند را جمع آوری کنند.

 

بر طبق این سند این بروزرسانی برای آیفون 4 به بعد، آی‌پاد 5 و آی‌پد 2 به بعد ارائه خواهد شد. علاوه بر این اپل تی وی نیز این بروزرسانی را برای رفع همین مشکل دریافت کرد.

 

به این علت که SSL یک منتقل کننده دیتای حساس به خصوص برای اطلاعات حساب بانکی، جزئیات شخصی و لاگین‌هایی که انجام می‌دهید و به طور کل هر عملی که برای فرآیندهای تاییدی انجام می‌شود است، به کاربران توصیه می‌شود که این بروزرسانی را دریافت و نصب کنند.

 

این بروزرسانی برای آیفون 13 مگابایت و برای آی‌پد 38 مگابایت است.

 

image

 

منبع: the next web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۷
بعد از این بروزرسانی با مشکل تقریبا عجیبی برخوردم موقع دانلود برنامه از اپ استور با ارور 1009 برخوردم دوستان عزیز شما هم با این مشکل مواجه شدید ؟ کسی میدونه چطور این مورد رو برطرف کنم. در ضمن با قندشکن براحتی دانلود میشه

hamid9378

۱۳۹۲/۱۲/۶
برای گوشیم هنوز نیامده . آیا برای کس دیگه ای هم این مورد پیش آمده ؟ یا کسی میدونه علتش چیه ؟

hamid9378

۱۳۹۲/۱۲/۵
متاسفانه هنوز براي گوشيم نرسيده ، دوستان عزيز كسي ديگه اي هم هست كه اين بروزرساني هنوز دريافت نكرده باشه؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۵
به نظرم دوران اپل کلا تموم شده و هیچ حرفی برای گفتن نداره.من ایفون دارم و خیلی مشکلات داره واقعا خسته شدم.اپل شده ننگ تکنولوزی ازون طرف سامسونگ داره میترکونه.کسی به جای سامسونگ اپل بخره اشتباه کرده مثل من

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۴
شما اصلا ios7 ریختید؟