خانهاخبار
لیست گوشی‌های سامسونگ که اندروید 4.4 را دریافت خواهند کرد؛گلکسی اس 3 در این لیست نیست

لیست گوشی‌های سامسونگ که اندروید 4.4 را دریافت خواهند کرد؛گلکسی اس 3 در این لیست نیست

گوشی پرطرفدار Galaxy S3 در این لیست وجود ندارد و این بدان معنی است که پرچمدار دو سال پیش سامسونگ نسخه 4.4 اندروید را دریافت نخواهد کرد.
۱۳۹۲/۱۲/۲

بروزرسانی یک دستگاه موبایل اهمیت زیاد برای کاربران آن دارد. به خصوص اگر آن کاربر مبلغ زیادی را برای خرید آن دستگاه پرداخت کرده باشد انتظارش از کمپانی سازنده بالاتر خواهد رفت.

 

به گزارش جی اس ام، سامسونگ موبایل آمریکا لیستی را منتشر کرده که در آن زمان دریافت اندروید 4.4 برای گوشی‌های موبایل سامسونگ مشخص شده بود، اما این موضوع برای گوشی‌های نسخه جهانی سامسونگ شخص نبود، تا امروز که لیست گوشی‌های نسخه جهانی دریافت کننده اندروید 4.4 در کشور لهستان توسط یک بلاگر که با سامسونگ در ارتباط است منتشر شد.

 

خبر خوب این است که گوشی‌های زیادی در این لیست گنجانده شده‌اند، این گوشی‌ها عبارتند از: Galaxy Note 3, Galaxy S4, Galaxy S4 Active, Galaxy S4 Mini, Galaxy S4 Zoom, Galaxy Note II, Galaxy Mega 6.3, Galaxy Mega 5.8, Galaxy Grand, Galaxy Express 2, Galaxy Note 10.1, Galaxy Note 10.1 2014 Edition, Galaxy Note 8.0, Galaxy Tab 3 7.0, Galaxy Tab 3 8.0, Galaxy Tab 3 10.1 و Galaxy Grand 2 LTE.

 

بعضی از این مدل‌ها به طور مستقیم اندروید 4.4 را دریافت خواهند کرد اما برخی دیگر با فاصله و کم کم این بروزرسانی را در خودشان خواهند دید.

 

اما خبر بد این است که گوشی پرطرفدار Galaxy S3 در این لیست وجود ندارد و این بدان معنی است که پرچمدار دو سال پیش سامسونگ نسخه 4.4 اندروید را دریافت نخواهد کرد. اما در این بین استدلال سامسونگ برای این اتفاق بسیار خنده دار است، سامسونگ اعلام کرده که رم پایین گوشی باعث می‌شود که گلکسی اس 3 نتواند نسخه 4.4 را دریافت کند حال اینکه گوگل اعلام کرده بود کیت‌کت یک سیستم عامل بهبود یافته است و برای بالا آمدن بر روی یک دستگاه موبایل تنها به 512 مگابایت رم نیاز دارد، این موضوع نشان می‌دهد که اشکال از سیستم عامل نیست و شاید رابط کاربری سامسونگ یعنب تاچ ویز در این وسط مشکل ساز شده است.

 

 

image

 

 

رابط کاربری سامسونگ حجم زیادی را برای بالا آمدن اشغال می‌کند و این موضوع تقصیر را از گردن سیستم عامل بر می‌دارد، به خصوص اگر بدانید که Moto G موتورولا که 1 گیگابایت رم دارد نیز این اندروید را دریافت خواهد کرد.

 

منبع: unwiredview.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (118 نظر)

..

۱۴۰۱/۱۱/۸
در گوگل سرچ بزنید میاره

مهدی

۱۴۰۰/۳/۵
چیکار کنم ??

مهدی

۱۴۰۰/۳/۵
سلام گوشی من اندروید 4.3 داره و GT_I9300 هست چگونه میتوانم اندروید رو ارتقا بدم همه راه هارو رفتم به طور دستی هم زدم میگه جدید نریمان بروزرسانی ها قبلاً نصب شده اندروید خاهشا بگید چیکار کنم واقعا الان باید انرویدش رو ببرم بالا 4.4 هم بشه بسه هیچ برنامه ای رو نمیاره گوشی فامیلامون انرویدش 4.4 هست همه چی میاره ولی برا من نمیاره بگید لطفا

حسین

۱۳۹۴/۱۱/۱۳
اقا ایا Galaxy core I8262 ارتقا به 4.4.4 میشود یا نه

جواد

۱۳۹۴/۱۱/۱
من دقیقا همین گوشی با همین مدل که شما فرمودید رو دارم و الآن دارم با اندروید 4.4.4 کار می کنم و کاملا ازش راضی هستم.گوشیم خیلی شیک تر شده.پیشنهاد می کنم شما هم ارتقا بدید