خانهاخبار
سامسونگ برای نسل دوم ساعت هوشمند خودش قیمتی ارزان تر را در نظر دارد

سامسونگ برای نسل دوم ساعت هوشمند خودش قیمتی ارزان تر را در نظر دارد

بعد از عدم استقبال از گلکسی گیر به علت قیمت بالا سامسونگ می‌خواهد نسل دوم این ساعت را ارزان تر معرفی کند.
۱۳۹۲/۱۱/۲۱

بعد از معرفی ساعت هوشمند گلکسی گیر سامسونگ تصور می‌کرد که این ساعت هوشمند می‌تواند برای سامسونگ اعتبار زیادی را به همراه بیاورد و سامسونگ در زمینه محصولات پوشیدنی خودی به رقبا نشان دهد، اما استقبال کم کاربران از این ساعت تمام تصورات سامسونگ را به هم ریخت.

 

یکی از مهمترین دلایل اینکه این ساعت با استقبال خوبی روبرو نشد قیمت بالای این ساعت برای کاربر نهایی بود، قیمت این ساعت 350 دلار دلار برای یک خریدار تمام می‌شود.

 

به گزارش جی اس ام، سامسونگ قصد دارد که در نسل دوم این ساعت اشتباه خودش را جبران کرده و قیمتی واقعی تر برای گلکسی گیر در نظر بگیرد.

 

انتظار داریم که این ساعت در نمایشگاه MWC در کنار معرفی گلکسی اس 5 معرفی شود و از نظر طراحی نیز کاملا با این نسل متفاوت باشد. گفته شده که گلکسی گیر 2 صفحه نمایشی خمیده خواهد داشت و با قیمت 299 دلار به فروش برسد.

 

این ساعت به طور حتم یک رقیب با اقتدار برای ساعت هوشمند اپل که هنوز در حد و اندازه شایعه جزئیاتی از آن گفته می‌شود خواهد بود.

 

با ما همراه باشید تا ببینیم در نمایشگاه WMC سامسونگ چه ساعتی را به دنیای تکنولوژی وارد خواهد کرد تا بتواند در حد و اندازه نام سامسونگ باشد.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

arash

۱۳۹۴/۱۱/۲۸
سامسونگ ساعت s2 بهترین و زیباترین ساعت هوشمند شناخته شد..با ی کم وبگردی میتونید متوجه بشین.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۵
دوست عزیز اپل هنوز داره کار میکنه رو ساعتش منتظره بقیه بیان تو گود اونوقت ی انالیز میگیره از کل اینا تا اشتباه نکنه وگرنه میره رو هوا مثل 5سی ک کلا اشتباه بزرگی بود ساختش بازم هرکار کنه به سامسونگ نمیرسه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۵
فقط ساعت پلاستیکی نداشتیم که اونم به لطف سام پلاستیکی داره جور میشه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۴
آخه اپل كه هنوزتو ساخت صفحه ي ساعتش مونده.چي ميگي تو؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۲
صرف نظر از قیمت بالا،ساعت های هوشمند با این باتری کم و صفحه های نمایش نسبتا بی کیفیت و امکانات محدود هنوز راه زیادی دارند تا تو بازار جا بیافتند.