خانهاخبار
تمرکز اچ تی سی بر گوشی‌های ارزان قیمت در سال جاری برای افزایش رونق کسب و کار

تمرکز اچ تی سی بر گوشی‌های ارزان قیمت در سال جاری برای افزایش رونق کسب و کار

اچ تی سی می‌خواهد اشتباه سال گذشته خود را جبران کرده و تمرکزش را از روی گوشی‌های پرچمدار به سمت گوشی‌های ارزان هدایت کند.
۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اچ تی سی یکی از غول‌های دنیای موبایل است، در سال‌های اخیر این کمپانی تایوانی با مشکلات زیادی در رقابت با برندهایی مانند سامسونگ، اپل و سونی روبرو بوده و از آن‌ها عقب افتاده است. هفته گذشته گفته شد که اچ تی سی می‌خواهد در زمینه گجت‌های پوشیدنی فعالیت زیادی را آغاز کند.

 

به گزارش جی اس ام، در حال حاضر ادعا شده که این کمپانی بیشتر بر روی گوشی‌های رده پایین و ارزان تمرکز کند تا بتواند سهم خود را از این بازار پر سود بیشتر کند.

 

رئیس اچ تی سی به خبرگزاری رویترز گفته که اشتباه این شرکت در سال گذشته این بوده که تمرکز کامل خود را بر روی گوشی پرچمدارش گذاشته است.

 

image

 

 

این موضوع که گوشی گران قیمتی مانند اچ تی سی وان نمی‌تواند فروش زیاد و پر تعدادی داشته باشد باعث شد که اچ تی سی نتواند در سال گذشته سود خوبی را به دست بیاورد. بر طبق گزارش موسسه IDC سهم این شرکت از دنیای گوشی‌های موبایل در سال گذشته تنها 2 درصد بوده و سود شرکت نسبت به سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.

 

سامسونگ در این سال‌هایی که توانسته به به عنوان بزرگترین کمپانی گوشی ساز جهان شناخته شود، تعداد زیادی گوشی‌ را با قیمت‌های متفاوت ارائه کند که این امر به فروش زیاد گوشی‌های این کمپانی کمک کرده است.

 

رویترز گزارش داده که در سال گذشته از 53 مدل گوشی اچ تی سی که در چین فروخته شده تنها 2 مدل قیمتی زیر 150 دلار داشتند. اما اچ تی سی به این موضوع دقت نکرده که در بازارهای بزرگ تنها ارائه یک گوشی مهم نیست بلکه ارائه یک گوشی ارزان که تعداد زیادی از آن بازار بتوانند آن را خریداری کنند از اهمیت به سزایی برخوردار است.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۴
باز هم پدیده ای دیگر از غول مرحله اخر htc.تازه این بخش فرعی کار این کمپانیه اگه پرچمدار خودش HTC TWO رو بده بیرون که دیگه اون موقع باید فاتحه ی سامسونگ و سونی خونده بشه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۳
htc اندروید رو گنده کرد حالا سامسونگ پولشو میزنه به جیب چون گوشی های پلاستیکیش ارزونن وکارایی نسبتا بدی هم ندارن.گوشی های حرفه ای همیشه تک میمونن و خزززززز نمیشن مثل htc و nokia لعلت به سامسونگ که حق همه شرکت هارو خوده.ولی تا حالا زورش به اپل نرسیده.;-)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۳
گوشی های هچ تی سی کلا همشون مشکل شارژ باتری دارن وبدترازاون رام اکثرشون یک بالاترنیست وبدتر ازهمه گرون بودن اکثر مدل هاشه. پس رسما به چیش باید دل خوش کرد؟ نتیجتا بایکوت

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۲
یه بار تو عمرتون اچ تی سی بگیرید دستون بد بیاید اینجا نظر بدین....

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۲
ولی خودمونیم سامسونگ یه تنه داره پدر همه شرکتا رو در میاره حالا مثلاً شما بخرین یا نخرین تأثیری داره که اینجا واسه خودتون تز میدین خیلی دلتون هم بخواد اینم بگم اکثر بازیگران هالیوود گوشیهاشون یا سامسونگه یا آیفون چیزه دیگه ای توشون نیست هه هه هه هه هه