خانهاخبار
مشخصات دو نسخه گلکسی اس 5 در بنچمارک AnTuTu

مشخصات دو نسخه گلکسی اس 5 در بنچمارک AnTuTu

به زودی در روز 4 اسفند شاهد معرفی گلکسی اس 5 در نمایشگاه WMC بارسلون خواهیم بود.
۱۳۹۲/۱۱/۲۱

درست است که در روز 4 اسفند سامسونگ گوشی گلکسی اس 5 را که پرچمدار جدید این شرکت به حساب می‌آید را معرفی خواهد کرد، اما این دلیل نمی‌شود که تا آن زمان شایعات در مورد این گوشی و اخباری جدید از آن فاش نشوند.

 

به گزارش جی اس ام، در آخرین دیتاهایی که از بنچ مارک AnTuTu منتشر شده این نتیجه حاصل می‌شود که تا این زمان مشخص شده شاهد دو نسخه از گلکسی اس 5 خواهیم بود که از نظر مشخصات فنی با هم تفاوت دارند. یکی از این نسخه‌های مدل SM-G900H و دیگری مدل SM-G900R4 را دارد.

 

با هم نگاهی به مشخصات فنی این دو مدل که در این بنچ مارک مشاهده شده می‌اندازیم:

 

در مدل SM-G900R4 شاهد حضور یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز از نوع اسنپدراگون 800، رم 3 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی Adreno 330، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2.1 مگاپیکسلی، اندروید 4.4.2 و از همه مهمتر صفحه نمایش QHD هستیم.

 

با این مشخصات که در بالا ذکر کردیم این گوشی در بنچ مارک توانسته امتیاز 31.483 را کسب کند که از امتیاز نوت 3 پایین تر است. این امر نیز به این دلیل است که با وجود شبیه بودن مشخصات نوت 3 با گلکسی اس 5 پردازنده گرافیکی گلکسی اس 5 بار سنگین تری را به علت پشتیبانی از صفحه نمایش QHD تحمل می‌کند.

 

image

 

image

 

در مدل SM-G900H نیز این مشخصات سخت افزاری را خواهیم دید: پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 522 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی ARM Mali-T628، حافظه داخلی 16 گیگابایت، صفحه نمایش HD.

 

با این مشخصات این نسخه توانسته در این بنچ مارک امتیاز 35.445 را به دست آورد که آن را بالاتر از گوشی نوت 3 و نسخه قبلی گلکسی اس 5 قرار می‌دهد.

 

image

 

image

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

سمانه

۱۳۹۵/۵/۵
سلام ممنون بخاطر مطلبتون.میخواستم بپرسم گوشی گلکسی اس5 G900H سیم کارت 4G رو پشتیبانی میکنه یا ن؟

امیررضا

۱۳۹۵/۴/۱۳
ببخشید رام ایرانی میشه روش نصب کنم ی اس ۵ سفارش ژاپن

امیررضا

۱۳۹۵/۴/۱۳
سلام اقا من ی گوشی اس ۵ سفارش ژاپن دارم چجور میشه ی رام ایرانی نصب کنم روش؟؟؟

حسین

۱۳۹۴/۴/۱۴
گوشی فقط سامسونگ.اپلو دیگه خود امریکایم نمیخرن

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۲۸
just s5 like