خانهاخبار
آتش گرفتن آیفون 5c در جیب یک دختر 13 ساله

آتش گرفتن آیفون 5c در جیب یک دختر 13 ساله

کم کم خبرهایی از این دست که یک گوشی جان یک انسان را گرفته بسیار زیاد شده‏اند.
۱۳۹۲/۱۱/۱۹

این روزها دیگر شنیدن اینکه یک گوشی آتش گرفته و صاحب خود را روانه بیمارستان کرده چیز زیاد عجیبی نیست. این موضوع بارها اتفاق افتاده و مربوط به یک برند خاص هم نیست.

 

به گزارش اینبار هم نوبت به اپل رسیده، اما اینبار این اتفاق برای گوشی پلاستیکی این شرکت یعنی آیفون 5c افتاده است. یک آیفون 5c در جیب عقب یک دختر 13 ساله منفجر شده و او را روانه بیمارستان کرده است این آتش گرفتن باعث شده که این دختر بچه دچار سوختگی درجه 2 شود.

 

در حال حاضر کمپانی‌ها دلایل خوب و توجیه کننده‌ای مانند استفاده از یک لوازم جانبی غیر استاندارد، باتری تقلبی و یا کابل تقلبی را برای این آتش گرفتن‌ها استفاده می‌کنند اما در این مورد آخر این آیفون 5c که تنها 2 ماه از عمر آن می‌گذشته هیچ کدام از این دلایل را نمی‌تواند پوشش دهد.

 

دانش آموزان همکلاسی این دختر 13 ساله در کلاس شاهد این بودند که ناگهان دود از جیب پشتی این دختر برخواسته و شلوار آتش گرفته است.

 

image

 

در حال حاضر هیج چیز مشخص نیست و نمی‌توان گفت که یک برنامه غیر استاندارد این موضوع را به وجود آورده است، این گوشی از لوازم جانبی خاصی استفاده نمی‌کرده و به برق نیز متصل نبوده است.

 

تنها احتمالی که می‌توان برای آتش گرفتن در نظر گرفت این است که در باتری دستگاه مورد فشار قرار گرفته و بر اثر فشار آتش گرفته است. پس به خاطر داشته باشید برای دوری از این وقایع گوشی خود یا حداقل آیفون خود را تحت فشار قرار ندهید.

 

منبع: geek

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (85 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۸
حالا خوبه خود جی اس ام گفته که این عکس مال 5c نیست

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۳
آهای آقایی که فکر میکنی که خیلی بلدی اولا که اگر خوب نظر منو خونده باشی متوجه میشی که من اصلا در مورد 5c یا 5s بودن این گوشی یا در مورد رنگ این گوشی نظری ندادم فقط راجب اینکه این گوشی چجوری آتیش گرفته بحث کردم. دوما شمایی که میگی 5c مشکی نداره من کاملا با نظرت موافقم ولی اگه شماهم کمی بیشتر دقت کنی متوجه میشی که رنگ این گوشی سبز بوده و در حین ذوب شدن پلاستیک روی صطح این گوشی که رنگش مشکیه بریزه کناره های گوشی و بدنه گوشی رو احاطه کنه که شما به خیال خودت فکر کنی رنگش مشکیه که بخوای به من یاد بدی که 5c مشکی نداره

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۳
باتريه فشار را نتونسته تحمل كنه زير فشار كمر خم كرده آتيش گرفته

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۲
بچه ها من هم آیفون 5c دارم و دست تک تک کارکنان شرکت اپل رو می بوسم چون تو این روز های سرد زمستون آیفونم کار بخاری هم انجام میده و من رو گرم می کنه.هر موقع احساس سرما میکنم یه بازی سنگین روش اجرا می کنم تا حسابی گرمم بشه.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۲
اين گوشي اصلا آيفون 5c نيست!!!!!!!!!!!!!11 5cاصلا مشكي ندارههههههههههه خبر دروغههههههههههههه