خانهاخبار
رشد کم نسخه 4.4 اندروید؛آخرین آمار از سهم نسخه‌های مختلف اندروید

رشد کم نسخه 4.4 اندروید؛آخرین آمار از سهم نسخه‌های مختلف اندروید

تنها 2 درصد گوشی‌های اندرویدی نسخه 4.4 را دریافت کرده‌اند.
۱۳۹۲/۱۱/۱۶

گوگل در حدود سه ماه قبل به صورت رسمی نسخه 4.4 اندروید را معرفی کرد. با وجود اینکه سه ماه از عمر این نسخه جدید می گذرد اما هنوز گوشی‌های زیادی هستند که آن را دریافت نکرده اند.

 

به گزارش جی اس ام، تا این زمان تنها 2 درصد گوشی‌های اندرویدی این نسخه را دریافت کرده‌اند. بعد از بررسی تعداد گوشی‌هایی که با نسخه 4.4 به گوگل پلی متصل شدند این دیتاها به دست آمد که تنها 1.8 درصد از این گوشی‌ها نسخه 4.4 را داشتند که پیشرفت بسیار کمی نسبت به ژانویه گذشته را که بر روی 1.4 درصد از گوشی‌های اندرویدی بود را دارد.

 

جالب اینجا است که سهم نسخه آب نبات ژله‌ای نسبت به ماه گذشته افزایش پیدا کرده و از 59.1 درصد به 60.7 درصد رسیده است. در همین رابطه سهم نسخه 4.3 آب نبات ژله‌ای از 7.8 درصد به 8.9 درصد رسیده و همین امر به رشد نسخه آب‌نبات ژله‌ای کمک کرده است.

 

طبق انتظار نسخه بستنی حصیری از 16.9 درصد به 16.1 درصد کاهش پیدا کرده است و نان زنجفیلی هنوز 20 درصد از سهم گوشی های اندرویدی را در اختیار دارد که از 21.1 درصد در ژانویه گذشته به این میزان رسیده است.

 

image

 

این موارد نشان می‌دهد که نسخه 4.4 هنوز فقط در گوشی‌های نکسوس و شاید موتورولا ارائه شده اند و گوگل و دیگر کمپانی‌های اندرویدی باید فکری به حال بروزرسانی سیستم عامل‌های خودشان داشته باشند. تصور می کنیم که گوگل اگر می‌خواهد با اپل مبارزه کند باید هر چه سریعتر اقدامی برای دریافت بروزرسانی‌های نسخه‌های مختلف بر روی گوشی‌های موبایلی کند، زیرا سیستم عامل iOS7 تنها 1 هفته بعد از ارائه بر روی 70 درصد گجت‌های اپلی بروز شده بود و این موضوع برای کاربران اهمیت زیادی دارد که بتوانند به سرعت آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل خودشان را بر روی گوشی خود داشته باشند.

 

مبنع: thenextweb

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۹
این آپديت اصلا توی ایران اومده این کیت کت که بعضی ها میگن من آپديت کرده

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۹
واسه S4اندروید 4.3 خیلی وقته اومده خواستی واسهs4آپدیت کنی وقتی آنلاینی روی یه آیکون که یه گوشیو نشون داده که فلش سبز بهش اشاره میکنه بزن و بعد گزینه اولو بزن البته من برایs4فرقی بین4.2با4.3 ندیدم هرکی فرقشو میدونه بگه.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۸
دوستان اندرویدی می بینید گوگل چقدر دوستون داره D:

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۸
salam doostan.kasi nemidoone update 4.3 kei baraye s4 miad??

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۸
آقا این چه اسماییه ابنبات و شیرینی و ... دهنم اب افتاد...مثل اپل باش یه IOS میده هر سال هم بروز رسانی میکنه.از این مسخره بازی ها هم در نمیاره!