خانهبررسی‌ها
بررسی بازی: Headless

بررسی بازی: Headless

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۲/۷/۲۲

یکی از جذاب ترین بازی‌های موبایلی بازی‌های بدون انتهای Running است که معروف ترین آن‌ها Temple Run، Subway Surfers، Jetpack Joyride و چند بازی دیگر هستند. بازی کردن این نوع بازی‌ها بر روی کامپیوترها و یا کنسول‌های بازی آسان است و شاید چندان جذاب نباشد اما بر روی موبایل به علت مجهز بودن به صفحه نمایش لمسی موضوع کمی متفاوت است و جذابیت بازی بیشتر است.

 

اما ما امروز برای شما یک بازی دیگر با نام Headless  بررسی خواهیم کرد. این بازی همانطور که از نامش پیدا است یک مرغ را در حال دویدن نشان می‌هد که سر ندارد.

 

image

 

در این بازی شما باید یک مرغ بدون سر را کنترل کنید، این مرغ به صورت اتوماتیک در حال دویدن است و شما باید روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا این مرغ بپرد، به علاوه می‌توانید با کج و راست کردن دستگاه خود مرغ را به جلوتر و یا به عقب تر هدایت کنید. این حرکت برای زمانی مناسب است که شما باید چیزهایی را جمع کنید. اگر با همین حرکت چپ و راست کردن این مرغ را به انتهای سمت راست صفحه هدایت کنید وارد منطقه boost zone خواهید شد که امتیاز شما در اینجا دو برابر است اما با این حرکت فرصت کمتری برای عکس العمل نشان دادن برای پرش از روی موانع هستید.

 

چون با یک مرغ سر وکار دارید این امکان وجود دارد که بتوانید آن را پرواز دهید برای اینکار باید پشت سر هم بر روی صفحه ضربه بزنید که می‌توانید با کاهش تعداد ضربه و افزایش آن ارتفاع پرواز و میزان حرکت به جلو را تعیین کنید.

 

برخلاف دیگر بازی‌های Running در این بازی مرغ شما چون سر ندارد در طول زمان خون خود را از دست می‌دهد و کم کم جان خود را از دست می‌دهد به همین خاطر در طول بازی مجبور هستید که به جمع آوری خون بپردازید تا مرغ شما از بین نرود و به دویدن ادامه دهد. اما یک مورد مثبت نیز وجود دارد و آن این است که با برخورد به موانع شما بازنده نیستید بلکه از خون مرغ شما کم می‌شود.

 

اگر بخواهیم بگوییم که بازی تا چه اندازه جذاب است باید بگوییم که این بازی نتوانست مانند بازی‌هایی مانند Temple Run ما را جذب خودش کند. این بازی سرگرم کننده است اما کمی کند است و استرس شما را زیاد نخواهد کرد، اگرچه بعد از گذشت کمی از بازی موانع بیشتر خواهند شد و بازی کمی سخت می‌شود اما سرعت بازی زیاد و سرعت دویدن زیاد نمی‌شود.

 

گرافیک و صدا

 

طراحی ظاهر بازی بسیار زیبا است، چیزی که باعث خواهد شد شما به طرف بازی بروید همین طراحی زیبای و خاص محیط بازی است. تمام محیط بازی بدون رنگ است و ظاهر سیاه و سفید دارد اما بعضی از قسمت‌ها مانند درجه نشان دادن خون و امتیاز به صورت رنگی هستند.

 

موزیک بازی نیز یک چیز خاص است و شما را به یاد کارتون‌های قدیمی می‌اندازد و با ظاهر کارتونی بازی بسیار همخوانی دارد.

 

image

 

نتیجه

 

بازی از نظر پایه مانند دیکر بازی‌های Running است اما سازنده برنامه سعی کرده با طراحی خاص ظاهر بازی و موزیک جالب به همراه اضافه کردن بعضی از ویژگی های جدید که در دیگر بازی‌های رانینگ تا کنون ندیده‌ایم این بازی را کمی خاص تر کند. در بین بازی‌های دو بعدی این بازی یکی از بهترین‌ها است و می‌تواند شما را در مواقع که در اتوبوس و یا تاکسی نشسته‌اید تا به مقصد برسید سرگرم کند اما مطمئنا برای مدت طولانی بازی با آن جذاب نخواهد بود.

 

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۴
من تا آخرش رفتم و همه آیتماشو گرفتم ولی چند تا سوال واسم پیش امد...اول اینکه از گردن مرغ من هیچ خونی نمیریخت! بی رنگ بود...و دوم اینکه اون + قرمزا رو که میگیریم زیرش زده F1 مال چیه؟ رکورد من 4112

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۳
با سلام خدمت دوستان به نظر من بازیش حرف نداره رکورد من تا حلا 3980 بوده بازیش معرکست

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۷
سلام لطفا بگيد كه رو چه سيستم عاملي اجرا ميشه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۶
برای دانلودکردن بایدکجابرویم

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۶
ازکجادانلودش کنیم