خانهبررسی‌ها
بررسی بازی اندروید Incredipede

بررسی بازی اندروید Incredipede

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۲/۷/۲۱

Quozzle  بسیاری از چیزهایی که قهرمانان دیگر بازی‌ها دارند را ندارد. او حتی یک بدن و یک صورت کامل نیز ندارد و فقط یک چشم گنده و تعدادی استخوان و ماهیچه دارد که به هم متصل هستند. ظاهر این شخصیت بیشتر شبیه به هیولاها است اما به هرحال قهرمان بازی Incredipede  است. او قلب دارد، و هر چیزی که شما به او هدیه کنید را نگه می‌دارد. شاید ظاهر او مانند یک قهرمان نباشد اما احساسی را به شما منتقل خواهد کرد که شما او را دوست خواهید داشت.

 

image

 

این بازی جزو دسته بازی‌هایی است که از قوانین فیزیک پیروی می‌کنند که در مکان‌های ترسناک اتفاق می‌افتد. این بازی در دو حالت طراحی شده است. در حالت آسان برای شما این امکان وجود خواهد داشت که با فرم‌های آماده از حالت‌های طراحی شده این موجود به بازی بپردازید که در این حالت جنبه سرگرمی بازی زیاد است و نیاز ندارید که فکر کنید تا ماهیچه و پاها را کجا و به چه صورتی طراحی کنید، اما در حالت دیگری که حالت سخت است این کمک ها به شما وجود ندارد شما باید به Quozzle  شکل دهید و به آخر خط برسانیدش.

 

image

 

نسخه دسکتاپ این بازی سال گذشته ارائه شد و بازی با ورود به دنیای موبایلی توانست زندگی خود را نجات داده و بهبود پیدا کند. در نسخه موبایلی نیز بازی 120 مرحله در دو حالت سخت و آسان دارد و بیشتر ویژگی‌های گرافیکی مانند نسخه دسکتاپ هستند. شاید در صفحه نمایش کوچکتر موبایلی این بازی تفاوت‌هایی با نسخه دسکتاپ داشته باشد اما حقیقتا انتقال از نسخه دسکتاپ به نسخه موبایلی بسیار خوب انجام شده است.

 

کنترل‌های بازی بر روی صفحه قرار دارند که شما می‌توانید از هر کدام از آن‌ها برای کنترل کردن گروهی از ماهیچه‌ها استفاده کنید. استفاده از این کنترل‌ها آسان است که باعث می‌شود انجام بازی کار آسانی شود. کنترل این موجود بسیار کار جالبی است او نوع تکامل یافته موجودات اولیه است و مهم نیست که چه تعداد ماهیچه و دست و پا به او اضافه کرده باشید زیرا به راحتی از جای خود بلند می‌شود و حرکت می کند. زندگی این موجود عجیب همیشه در حالت کشمکش است.

 

 

در کل فرم ساختن ماهیچه و دست و پا برای Quozzle  مهم نیست و مهم ترین چیز این است که شما بتوانید با قرار دادن پاها و ماهیچه ها او را به خط پایان برسانید و در این مسیر چیزهایی که لازم است را جمع کنید. بعضی مواقع لازم است که طوری او را بسازید که بتواند بخزد و بعضی مواقع دیگر لازم است که طوری طراحی او را انجام دهید که سر او در بلندترین نقطه قرار بگیرد. شاید فرم‌های خاصی از طراحی بتوانند آن را به انتهای بازی برسانند اما چرا حالا که این قدرت را دارید یک چیز عجیب و خارق العاده را نسازید و از آن لذت نبرید؟ این بازی این آزادی را به شما می‌دهد که هر طور که دوست دارید قهرمان خود را درست کنید و با آزادی عمل او را به انتهای بازی هدایت کرده و او را نجات دهید.

 

دانلود بازی

 

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲
dash cheghad bahooshi aaaaa ... az koja fahmidi masoni e ?!!! :) i badesham behtarin chiza masoni an ... az bazit lezzat bebar duste aziz

مهمان

۱۳۹۲/۸/۹
این بازی کاملا فراماسونری است .

مهمان

۱۳۹۲/۸/۳
یک بازی خلافانه مشابه این وجود داره که دیگه فرم آماده و از پیش تعیین شده هم نداره به اسم: Power goos که هم واسه آندرویید و آیفون موجوده هم واسه پی سی. اگه از این سبک خوشتون میاد توصیه می کنم اون بازی رو هم حتما بازی کنید. Sabratooth

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۶
خیلی باحاله

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۴
androide ya ios?