خانهبررسی‌ها
بررسی کاور مخصوص گلکسی اس 4 (Galaxy S4) با نام S View Cover

بررسی کاور مخصوص گلکسی اس 4 (Galaxy S4) با نام S View Cover

کاوری که تنها محافظ نیست

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۲/۱/۱۹

گلکسی اس 4 نه تنها از نظر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود یک پدیده به حساب می‌آید، بلکه در کنار این هوشمند یکه تاز، لوازم جانبی خاصی ارائه شد که به برتر بودن آن در میدان رقابت کمک بیشتری خواهد کرد. یکی از این لوازم جانبی کاور مخصوص به نام S View Cover است. امروز با هم بررسی این کاور دوست داشتنی را در می‌بینیم.

 

در مجموع این کاور یک نسخه بهبود یافته از همان Flip Cover است که در بالای خود یک پنجره‌ای دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و بدون نیاز به باز کردن درب کاور، ساعت و دیگر ناتیفیکیشن‌ها و ... را ببینید. به نظر این کاور بسیار کار را راحت خواهد کرد اما به خاطر داشته باشید برای راحتی زیاد باید هزینه زیادی نیز بپردازید، قیمتی که برای این کاور درنظر گرفته شده 70 دلار است.

 

image

 

طراحی

 

این کاور از دو تکه تشکیل شده ، یکی همان درب کاور که جنسی چرم مانند دارد و دیگری تکه پشتی آن است که درست مانند درب پشتی باتری از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. بر روی کاور جلویی نام گلکسی اس 4 نوشته شده است. قسمت جلویی کاور به راحتی کثیف می‌شود و تمیز کردن آن نیز کار راحتی نیست.

 

image

 

در قسمت پشت درب جلویی کاور که بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد پد بسیار نرمی تعبیه شده است که علاوه بر محافظت از صفحه نمایش وظیفه تمیز کردن صفحه نمایش از اثر انگشت باقی مانده بر روی آن را نیز برعهده دارد.

 

image

 

وزن این کاور به تنهایی 31 گرم است که می‌توان گفت وزن زیادی را به گوشی اضافه خواهد کرد اما نه در آن حد که شما را اذیت کند. همچنین تا حدودی ضخامت دستگاه را زیاد خواهد کرد که به نظر می‌رسد برای کاوری که قرار است از گوشی شما محافظت کند زیاد مهم نباشد.

 

اما مهمترین قسمت این کاور همان پنجره کوچکی است که سامسونگ در قسمت بالای کاور تعبیه کرده است، این پنجره از پلاستیک شفاف ساخته شده و به اندازه‌ای نازک است که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش را لمس کنید و از آن پاسخ نیز دریافت کنید و مشکلی در لمس صفحه به وجود نخواهد آورد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با لمس صفحه بدون نیاز به باز کردن درب کاور به تماس‌های خود پاسخ دهید یا آن‌ها را رد کنید.

 

یکی از مشکلاتی که این کاور دارد این است که فشار دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا توسط آن مشکل است، که به نظر مسئله مهمی نمی‌رسد.

 

image

 

کاربردها

 

زمانی که شما درب کاور را می‌بندید، گوشی به یک حالت مخصوصی خواهد رفت که از طریق پنجره کاور تنها ناتیفیکیشن‌ها، ساعت، تاریخ، تماس‌های از دست رفته، ایمیل‌های جدید و پیامک‌ها را نشان خواهد داد، همچنین اگر مشغول گوش کردن به یک آهنگ باشید در این قسمت آهنگ در حال پخش تنها از طریق پخش کننده موزیک خود سامسونگ برای شما نشان داده خواهد شد.

 

همچنین به راحتی می‌توانید بدون باز کردن درب کاور تماس‌های خود را پاسخ دهید یا اینکه آن‌ها را رد کنید.

 

image

 

image

 

برای کمتر شدن مصرف باتری، کل صفحه نمایش در زیر این کاور به رنگ مشکی است و تنها همان قسمت صفحه نمایش در زیر پنجره کاور قرار دارد فعال است. به کمک آهنربایی که در این کاور تعبیه شده به مانند کاور آی‌پد با بستن درب کاور صفحه نمایش گوشی خاموش خواهد شد و با باز کردن درب کاور دوباره صفحه نمایش روشن و گوشی به صفحه اصلی خواهد رفت.

 

نتیجه گیری

 

همان‌طور که گفتیم قیمت این کاور 70 دلار است که با قیمت کنونی ارز در کشور ما بسیار مبلغ زیادی برای یک کاور خواهد شد، اما به نظر می‌آید این کاور ارزش خریدن را داشته باشد زیرا علاوه بر محافظت از صفحه نمایش گوشی بسیار گران‌قیمت شما، ظاهر زیبایی دارد و در بررسی کوتاه از ناتیفیکیشن‌ها بسیار مفید خواهد بود و به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد، به نوعی می‌توان آن را یک کاور بسیار کاربردی نامید که تنها وظیفه محافظت از صفحه نمایش را به عهده ندارد.

 

image

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (307 نظر)

Kianoosh

۱۳۹۵/۲/۲۹
سلام آقا منم اس 4 دارم و نسخه اندرویدشو به 5.0.1 رسوندم بهت پیسنهاد میکنم تو هم آپ کنی

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۱
من همین کاور رو خریدم با قیمت 65000 تومان ولی بعد از یک ماه لایه های دورش از هم باز شدو خراب شد.نمی دونم اگه قیمتش 70 دلاره چرا من 65000 ت خریدم ولی به لعنت خدا نمی ارزه..شایدم این تقلبی ش بوده

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۹
داره من دارم

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۵
سلام من s4 دارم نسخه 4.3 هم سرعتش خوبه هم روونه ..باگم نداره..این 4.3 مخصوص s4خیلی از 4.2بهتره درسته یه ورژن بالاتره اما کلی امکاناتش بهتر شده

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۳
لطفا کمک کنید من نمی خواهم در کاور را که باز کردم گوشی روشن بشه. باید چه کار کنم؟