Nokia 7370

یکی از گوشی های برتر نوکیا که در حال حاضر در بازار وجود دارد 8800 است که دارای قیمت بالا و ساختار ظریف و جالبی است...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Nokia 7370
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ باتری

_ شارژر AC-3

_ هدست استریو HS-31

_ قاب و مچ بند

_ راهنمای مصرف کننده

 

نوکیا 7370 موقعیت مرکزی سری L'Amour را در دست گرفته است . این گوشی به سادگی 7360 نمی باشد و اولین گوشی  است که نوکیا به صورت چرخنده تولید نموده است که موجب افزایش این گونه گوشی ها در رده ی مدگرایانه شده است . علت دیگر ، انجام رقابتی کامل با محصولات سونی اریکسون است که تجربه ی جدیدی را به نوکیا داده باشد .

همانند دیگر گوشی های مخصوص جوانان ، در این گوشی نیز از دو رنگ استفاده گردید . که هر دوی این رنگ ها جذاب و زیبا به نظر می رسد و هم در حالت گرد پایین و هم در قسمت بالایی از رنگ روشن تر استفاده شده ، که ترکیب این دو رنگ نتیجه خوبی داده است .

گوشی به راحتی در دست جای می گیرد و حالت خوشایندی را ایجاد می نماید . گوشی دارای ابعاد88x43x23 میلیمتر بوده و دارای وزن 104 گرم می باشد و قابل حمل در جیب و حتی دور گردن است . این گوشی به نوعی مناسب برای مردان و زنان می باشد .

 

image
 

 

image
 

 

در حالت بسته ، صفحه نمایش چرخیده است ولی وقتی گوشی را باز می کنید و صفحه را می گردانید ، در موقعیت صحبت قرار خواهید گرفت . برای باز نمودن گوشی کافی است به یک سمت گوشی فشار آورید تا گوشی به سرعت و به راحتی باز گردد . البته باز شدن گوشی به راحتی V80 موتورلا نخواهد بود . در ابتدای کار دچار کمی کندی می باشد .

در حالت کلی مکانیسم باز و بسته شدن دارای کیفیت مناسبی می باشد . شما گوشی را در هر جهت می توانید باز کنید ولی برای بستن گوشی باید آن را در همان جهت باز نمودن ، ببندید و به خاطر اندازه ی کوچک گوشی کار با آن بسیار ساده و آسان می باشد و گوشی در یک دست جا می شود و می توانید آن را با یک دست باز و بسته کنید .

 

image

 

همان طور که مشاهده می کنید هیچ دکمه ی کنترلی برروی قاب گوشی موجود نمی باشد . در نتیجه خواندن پیام و کار با گوشی در حالت بسته بودن امکان پذیر نیست و شما نمی توانید در حالت بسته با گوشی صحبت نمایید . بلندگوهای گوشی در قسمت پایین گوشی قرار گرفته است و به راحتی زمانی که گوشی را باز می نمایید به طور خودکار می توانید به تماس پاسخ دهید .

 

image

 

ساختار گوشی جدید و غیر معمول می باشد و زمانی که گوشی را باز می نمایید دو بلندگو با پوشش فلزی در روی قاب مشاهده خواهد شد که بخشی از آن ها توسط قسمت اتصال دو بخش گوشی پوشیده شده است . البته قسمتی از آن ها در کناره ی گوشی مشخص می باشد . وجود این باندها برای ایجاد صدای استریو در حین گوش دادن به Mp3 می باشد. که از این بلندگوها صدای زنگ گوشی پخش نمی شود .

 

image

 

پشت قسمت بالایی گوشی دارای یک صفحه ی فلزی جهت محافظت از صفحه نمایش می باشد که در حین باز بودن گوشی ، وظیفه ی خود را به خوبی انجام می دهد . گوشی دارای یک پوشش چرمی بوده و در کناره گوشی یک برچسب که مانند آرم تی شرت ها می باشد ، مشاهده می گردد . این ترکیب خاص مورد پسند خانم ها است .

 

image

 

یک خط نقره ای رنگ دور تا دور گوشی را در برگرفته که برروی قاب تیره ی گوشی جلوه ی بسیار زیبایی دارد . تنها دکمه عکس برداری دوربین برروی قسمت بیرونی قاب موجود است . البته دکمه ی روشن و خاموش گوشی نیز روی قاب مشاهده می شود که قابلیت تغییر پروفایل های گوشی را دارد .در سمت دیگر گوشی ، شما می توانید دکمه های زوج تنظیم صدای گوشی را مشاهده  نمایید . محل اتصال کابل به گوشی POP Port)) در قسمت پایین گوشی نزدیک به محل اتصال شارژر می باشد . در پشت گوشی یک آیینه ی کوچک ، در زیر دوربین 1.3 مگاپیکسلی گوشی قرار گرفته است که آرم Nokia نیز در زیر آن حک شده است .

 

image
 

 

صفحه نمایش دارای جنبه های مثبتی می باشد که اکثراً گوشی های نوکیا در این جنبه ها بازی را به رقبا واگذار می کنند و 7370 یکی از اولین گوشی های با کیفیت عالی می باشد . صفحه نمایش گوشی از نوع TFT با قابلیت نمایش 262000 رنگ و  320x240 پیکسل (mm 40x31) می باشد . اندازه ی صفحه نمایش تقریباً شبیه به D600 سامسونگ می باشد و کیفیت آن بسیار بالا بوده و اگر تصاویر این دو گوشی را با هم مقایسه کنیم خواهیم دید که تصاویر نوکیا رنگی تر و طبیعی تر است . تصاویر در نوکیا بسیار گرم تر و خوشایندتر است و باید گفت صفحه نمایش این گوشی یکی از بهترین های بازار است . رزولوشن بالای گوشی اجازه نشان دادن اطلاعات بیشتری را می دهد و کاملاً در نور خورشید واضح بوده و کم رنگ نمی شود . صفحه کلید گوشی دارای اندازه ی متوسطی بوده و دکمه های آن نزدیک به هم می باشند ولی جهت راحتی کار با آن ها دکمه ها دارای ارتفاعات مختلفی هستند که در مرکز ، ارتفاع بیشتر می شود . دکمه ی جهت دار گوشی 4 طرفه بوده و دکمه تأیید OK در میان آن قرار گرفته است . نور پس زمینه ی صفحه کلید سفید بوده و در شرایط مختلف ، کاراکترهای روی کلیدها دیده می شوند .

 

image
 

 

باتری گوشی دارای گنجایش mAh 840 (BL-4B) از نوع Li-Ion می باشد و بنابر گفته ی سازنده ، 270 ساعت در حالت استندبای و   4 ساعت در حالت مکالمه گوشی را روشن نگه می دارد . در یکی از آزمایشات انجام شده گوشی 2 روز با یک ساعت صحبت و یک ساعت کار با دیگر کارآیی ها به کار خود ادامه داد .

با صحبت کمتر شما تا 3 روز می توانید برروی گوشی حساب باز کنید . شارژ کامل گوشی 1.5 ساعت به طول می انجامد .

 

منوها (Menu) :

ساختار مدل براساس ویرایش جدید سری 40 می باشد و شبیه به گوشی های 6270 و 6280 نوکیا است . گوشی دارای حافظه ی 10 مگابایتی می باشد و تنها دوربین 1.3 مگاپیکسلی گوشی شاید بتواند تمام این حافظه را پرنماید . که برای حل این معضل نیز می توانید به راحتی با یک رایانه ارتباط برقرار کنید .

 

image

 

وقتی با گوشی شروع به کار می کنید یک کلیپ کوتاه در رابطه با گوشی شروع به اجرا می شود که می توانید آن را قطع و یا پاک نمایید . منوی اصلی گوشی تنها در نحوه ی نمایش نشانگر باتری و آنتن تفاوت کرده و شبیه به SmartPhone ها شده است . همچنین در همین راستا در گوشی از حالت استندبای فعال استفاده می شود . که در آن ، نام اپراتور و یک ردیف از منوهایی که بیشتر مورد استفاده اند و در پایین آن وضعیت رادیو ، همچنین کمی پایین تر تاریخ و کارها و رویدادهای آن روز برگرفته از Organizer نشان داده می شود .

کمی پایین تر نیز می توانید یک نوشته برحسب سلیقه ی خود بیافزایید . این حالت (Standby) فعال امروزه در گوشی ها عادی شده و در سونی اریکسون نیز دیده می شود .

 

image
 

 

شما می توانید Wallpaper حالت استندبای را به همراه رنگ فونت انتخاب نمایید . تنظیمات گوشی کاملاً منعطف بوده و یکی از بهترین های حال حاضر است. شما از طریق دکمه ی چند منظوره ی (Soft key) سمت چپ می توانید وارد منوی go to شده و از آن جا به هر بخش گوشی به سرعت راه پیدا کنید . منوی اصلی گوشی به 4 روش نشان داده می شود . حالت اول به صورت لیست است که 5 آیتم را در یک صفحه نمایش نشان می دهد . حالت بعدی ماتریس 12 تایی و حالت سوم ماتریس 9 تایی و حالت چهارم حالت Book Marks (لیست ، آیکن و برچسب و جدول) که با سه حالت اول آشنا هستیم و در حالت چهارم منوی اصلی به صورت یک ردیف آیکن در بالا ظاهر شده و در زیر هر یک زیرمنوهای آن پدیدار می گردد .

 

image
        
image
 

 

image
         
image
 

 

شما می توانید اندازه ی فونت نوشته ها را در 3 بخش پیام ها و اطلاعات تماس ها و Web در 3 اندازه تنظیم نمایید که البته تفاوت خاص و زیادی مشهود نخواهد بود .

همچنین برای دسترسی به منوها می توانید از فرمان های صوتی و یا شماره های دسترسی سریع استفاده نمایید که البته تشخیص منوها در برخی منوها و کارآیی ها امکان پذیر نیست و سعی خاصی نمی خواهد و تنها با تلفظ صحیح نام منو با هر صدایی به آن وارد خواهید شد . یک بخش شبیه به همین نیز در دفترچه تلفن گوشی موجود است که نام های انگلیسی را به خوبی متوجه شده و بدون مشکل می باشد . ولی در رابطه با نام های به زبان دیگر مثلاً فارسی گاهی اوقات نتایج خنده داری را خواهید دید .

 

دفترچه تلفن (Phone book) :

تا 1000 ورودی قابل ذخیره در حافظه گوشی می باشد که البته این حالت زمانی خواهد بود که برای هر ورودی تنها یک یا دو اطلاعات را پر نموده باشید . ولی در صورتی که به طور متوسط 6 تا 7 خانه اطلاعات را پر نموده باشید ، جمعاً حدود 500 ورودی قابل ذخیره خواهد بود . برای هر نفر 5 شماره تلفن اعم از اصلی و موبایل و منزل و دفترکار و فاکس قابل ذخیره سازی می باشد . که البته برای هر بار وارد نمودن یک نام ابتدا نام و یک شماره تلفن به عنوان شماره ی اصلی ذخیره می گردد و بعد از آن می توانید از طریق ویرایش ، مابقی شماره ها را ذخیره سازی نمایید . که این حالت در تمامی گوشی های نوکیا این گونه است .

 

image
        
image
 

 

همچنین شما می توانید آدرس ایمیل و آدرس صفحه اینترنتی و یک نوشته کوچک و نیز یک User ID تعریف نمایید . به هر شماره تلفنی می توانید یک عکس را نسبت دهید . که البته تصویر در حین مشاهده اطلاعات فردی نشان داده نمی شود . البته در لیست کلی می توانید نحوه ی نشان داده شدن اسامی و تصاویر را تنظیم نمایید .

علاوه بر حالت مشاهده ی عکس دو حالت دیگر برای مشاهده لیست اسامی به صورت تنها نام ، نام به همراه شماره اصلی نشان داده می شود . دفترچه تلفن ، تلفن های موجود در گوشی و سیم کارت را با هم نشان می دهد . شماره های 2 تا 9 نیز به شماره گیری سریع نسبت داده می شود . گوشی قابلیت ذخیره ی 100 تصویر را در دفترچه تلفن دارد . وقتی کسی با شما تماس می گیرد ، شما قادر خواهید بود که نام و تصویر فرد را مشاهده نمایید . که اندازه ی این تصاویر بسیار کوچک می باشد . گوشی دارای گروه به صورت پیش فرض نبوده و می توانید این گروه ها را تا 25 گروه خودتان طراحی نمایید و یک نفر می تواند به چند گروه نسبت داده شود . شما می توانید برای هر گروه یک زنگ مخصوص قرار دهید . شما قابلیت جستجو برحسب نام گروه ها را نیز دارید . سیستم جستجو نیز با وارد نمودن حروف ، آغاز می گردد . اتصال و هم خوانی با MS outlook به طور کامل انجام نخواهد پذیرفت . شما می توانید کلیپ ویدئویی را به یک فرد نسبت دهید . عکس های نسبت داده شده در گوشی حداکثر 100 تصویر می باشد و حین زنگ خوردن قسمت اعظم صفحه را پر خواهد نمود و کلیپ های اختصاص داده شده نیز به طور بزرگ برروی صفحه اجرا می شوند .

 

پیام ها (Messages) :

در این گوشی نیز همانند 6230i از ویرایش جدید T9 استفاده شده است و با استفاده از این سیستم قابلیت حدس زدن ادامه ی کلمات در گوشی بسیار بالا رفته است . همچنین شما می توانید بانک لغات گوشی را افزایش دهید . این سیستم شبیه به سیستم استفاده شده در SmartPhone ها می باشد .

 

image
    
image
    
image

  

گوشی همچنین پیام های نوکیا Smart Message را پشتیبانی می کند که در موبایل های آسیایی نیز متداول می باشد . شما قابلیت ذخیره ی 150 پیام را در حالت کلی در گوشی دارا می باشید . شما توسط این قسمت قابلیت دریافت برخی تصاویر و پیام های پیوسته را نیز دارید . همچنین می توانید پیام ها را از لیست پیام های ارسالی به بانک حافظه گوشی انتقال دهید . همچنین گوشی پیام های فلش را نیز پشتیبانی می کند که تنها برروی صفحه نمایش ظاهر شده و در حافظه ی گوشی ذخیره نمی گردد . 7370 پیام های MMS را جایگزین EMS نموده که از طریق آن قادر به ارسال فیلم ، تصاویر رنگی ، ملودی ها و... می باشید و هر پیام  می تواند حداکثر دارای حجم 300 کیلو بایت باشد و گوشی مجهز به ارسال پیام های صوتی  که به نوعی شبیه به MMS می باشد ، است . و فایل ارسالی می تواند شامل 3 دقیقه و 6 ثانیه باشد . گوشی سیستم email را نیز چک و پشتیبانی می کند که فعلاً به جزئیات آن نمی پردازیم .

 

لیست تماس ها (Call list) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست  تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد . در هر لیست 20 ورودی جای خواهد گرفت که به همراه شماره ، تاریخ و زمان آن نیز ثبت می گردد . با فشردن دکمه ی برقراری تماس در حالت استندبای لیست تماس های گرفته شده ی اخیر را به شما نشان می دهد . البته در برخی گوشی ها قابلیت انتقال سریع به لیست های مختلف را نیز خواهید داشت .

 

تنظیمات (Settings) :

تنظیمات و فعال سازی پروفایل ها در این بخش قابل اجرا می باشند . البته این کار با استفاده از دکمه ی روشن/خاموش نیز امکان پذیر است . همچنین پروفایل ها قابل فعال سازی در زمان مشخص نیز می باشند . زنگ گوشی نیز از همین بخش قابل فعال سازی و تنظیم خواهد بود که برای تمامی رویدادهای موجود در گوشی قابل تنظیم است . برای گروه ها و افراد مختلف نیز می توانید زنگ به خصوصی را تنظیم نمایید . به هر حال سیستم پروفایل بندی نوکیا یکی از بهترین های موجود در بازار می باشد .

گوشی مجهز به قفل خودکار صفحه کلید است و همچنین در این قسمت می توانید تنظیمات امنیتی از قبیل Pin number را برای بخش ها و پروفایل های مختلف انجام دهید و دارای یک تنظیم به نام Mood نیز می باشد که به عنوان مثال در حین شارژ باتری پروفایل خاصی را فعال می سازد .

 

image
        
image
 

 

گالری (Gallery) :

پوشه های مختلفی مربوط به انواع فایل ها و عکس ها و... در این بخش موجود می باشد و می توانید پوشه ها را به صورت لیست به همراه نام آیکن مشاهده نمایید .

 

image

 

تمامی کارآیی ها از قبیل فایل های گرافیکی ، کلیپ های ویدئویی به طور تمام صفحه در این بخش قابل مشاهده می باشد .

 

مدیا ( Media ) :

تمامی تنظیمات و موارد مربوط به مولتی مدیا در این قسمت مشاهده می گردد . دوربین گوشی به شما اجازه ی عکس برداری در رزولوشن های 1024x1280 و 640x480 و 240x320 و 160x120 پیکسل را می دهد و دارای حالت عکس برداری از صورت با رزولوشن 96x80 پیکسل نیز می باشد .

کیفیت تصاویر برروی گوشی مناسب بوده و به علت صفحه نمایش استفاده شده در گوشی از کیفیت برتری برخوردار می باشند . همچنین پس از ارسال تصاویر به رایانه کیفیت آن ها خوب باقی خواهد ماند که برای گوشی در این رده قابل تحسین می باشد . البته تنظیمات دوربین ، ساده و قدیمی بوده و شما تصاویر را با فرمت JPEG ذخیره خواهید نمود . رفتار دوربین بهتر از 6230i است .

 

مدیا پلیر (Media Player) :

همان پخش کننده ی موسیقی می باشد که در 6230i نیز استفاده شده است و دارای ساختاری ساده است و انواع کیفیت های Mp3 را پشتیبانی می کند . کیفیت آن نیز برای چنین رده گوشی بالا می باشد و حتی کیفیت پخش از بلندگوی آن نیز بالا است . این کیفیت بالا برای بلندگوها یکی از نکات جالب و جذاب گوشی می باشد و فایل های Mp3 در آن جذاب تر از فایل های پلی فونیک پخش می گردند . البته بدون وجود کارت حافظه قرار دادن چنین پخش کننده ی موسیقی شاید عجیب به نظر برسد .

برای ارائه ی یک صدای استریو از طریق باندهای گوشی باید بخش Stereo Widening را فعال سازید .

DictaPhone یا ضبط صوت گوشی قابلیت ضبط و ذخیره ی فایل های صوتی تا 3 دقیقه را خواهد داشت که حتی در حین صحبت کردن نیز استفاده از آن امکان پذیر می باشد .

 

image

 

رادیو (Radio) :

در این بخش شما قابلیت ذخیره 20 کانال FM را خواهید داشت و رادیو می تواند در حالت بلندگو نیز پخش گردد . ولی از هدست باید به عنوان آنتن استفاده نمایید . همچنین قادر خواهید بود از رادیو به عنوان زنگ بیداری گوشی نیز استفاده نمایید . شما قابلیت ضبط برنامه های رادیویی را نخواهید داشت .

 

تنظیم كننده (Organizer) :

شما قابلیت 100 تا 250 نوشته را در این قسمت به عنوان رویداد دارید که بستگی به طول هر یک از نوشته ها دارد . نوشته های قدیمی نیز به صورت خودکار پاک می گردند . تقویم نیز به صورت ماهیانه و هفتگی قابل رؤیت است . شما قابلیت جستجوی سریع بین تاریخ ها را خواهید داشت . شما قابلیت ذخیره ی 5 رویداد اعم از ملاقات (Meeting) ، تماس (Call) ، تولد (Birthday) ، یادآوری (Remember) و نوشته (Note) را دارید و برای هر یک نیز می توانید زنگ به خصوصی را قرار دهید . 3 رویداد نیز در پایین صفحه نمایش در حالت ماهیانه تقویم قابل رؤیت می باشد .

 

image
         
image

 

گوشی مجهز به لیست انجام وظایف To do list نیز می باشد . که در این جا کارها دارای 3 دوره ی اهمیت برای رویدادها می باشد .

 

Note :

 هر نوشته دارای 3000 کاراکتر می باشد که کفایت هر ورودی را خواهد نمود و دارای 2 اندازه برای فونت نوشته ها می باشید .

 

image

 

Alarm clock : زنگ بیداری گوشی می تواند برای یک بار زنگ خوردن و یا زنگ خوردن مکرر تنظیم گردد و برای روزهای مختلف هفته قابل تنظیم است . همچنین می توانید برای زنگ آن از رادیوی گوشی استفاده نمایید . مدت زمان Snooze نیز در همین بخش قابل تنظیم می باشد .

 

image
 

 

همچنین در این بخش مجهز به برنامه های تایمر (Timer) و کرونومتر (Stopwatch) می باشید که نتایج مناسب و قابل استفاده ای را می دهد .

 

كارایی ها (Application) :

تنها یک بازی در این قسمت موجود است که به نام Phantom Spider Evolution بودهو دارای حالت تیراندازی سه بعدی می باشد .

 

image
         
image

 

ماشین حساب گوشی نیز از نوع مهندسی و کاملاً جدید می باشد و همچنین برنامه تبدیل واحد 2 Unit Convector نیز در همین قسمت قابل رؤیت است .

 

image
 

 

سنسورهای جستجویی جهت یافتن متصدی برای دانلود و یا فرستادن برنامه ها از طریق بلوتوث نیز در گوشی موجود می باشد . که برای جوانان به خصوص امروزه ، جالب توجه بوده و تنها نوکیا در گوشی های موجود خود از آن استفاده نموده است . شما دارای یک تبدیل واحد اندازه کفش و لباس نیز می باشید که اندازه های مختلف موجود را به هم تبدیل می سازد .

World time یا ساعت جهانی نیز زمان را در شهرها و کشورهای مختلف نشان می دهد و می تواند زمان چندین شهر را در یک لحظه نشان دهد .

کارآیی ها تحت Java نیز با بیشترین اندازه ی Kb 125  قابل دانلود از طریق بلوتوث و یا اینفرارد می باشد .

 

Web :

در این بخش مجهز به ویرایش 2 آن می باشد . که قابلیت نشان دادن صفحات XHTML را دارد .

 

اتصالات (Connectivity) :

گوشی از طریق GPRS10 یا EDGE10 می تواند برای شما نقش یک مودم را ایفا نماید . نحوه ی اتصال به رایانه از هر طریق امکان پذیر است . پورت اینفرارد در بالای گوشی مشاهده می شود و می توانید از بلوتوث و یا کابل اتصال به رایانه استفاده نمایید . شما دارای نشانگر سرعت اتصال نمی باشید .

 

image
        
image
 

 

گوشی پروفایل های زیر را برای بلوتوث پشتیبانی می کند :

Hands free ، Head set ، Object push ، File transfer ، Dial up networking و Voice Gateway

بلوتوث گوشی ویرایش 1.1 بوده و جهت عدم ایجاد تدابیر شدید امنیتی بهتر است پیش از ایجاد پروفایل انتقال اطلاعات بین دو گوشی ، هر دو بخش Request را غیر فعال نمایید .هر فرمتی از فایل ها قابل انتقال به گوشی می باشد و از این طریق گوشی نقش یک Cool hard را ایفا می کند .

 

Picsel Browser :

شما با استفاده از این برنامه ، فایل های تحت MS Office و فایل های Pdf را می توانید مشاهده نمایید . که برنامه ، شبیه به آنچه در D600 سامسونگ استفاده شده ، می باشد . ولی گوشی نوکیا خروجی تلویزیون را که در D600 موجود بود ؛ ندارد .

 

اتصال به رایانه Synchronization with PC)) :

برنامه ی اتصال به رایانه در بسته ی شما موجود می باشد که از طریق آن قادر خواهید بود اطلاعات دفترچه تلفن و ارگانایزر را به کامپیوتر منتقل نمایید . همچنین فایل هایی چون ملودی ، کاغذ دیواری ها و عکس ها و... را دانلود کنید و دانلود بازی ها تنها از طریق این برنامه و یا WAP امکان پذیر می باشد و از طریق اینفرارد و یا بلوتوث غیر ممکن است .

 

کیفیت تولید (Productivity) :

برای تعیین کیفیت تولید از برنامه JBenchmark استفاده کردیم که بسته های MIDP1 و MIDP2 و بسته 3 بعدی را شامل می شود و نتایج آن در جداول زیر در قیاس با برخی گوشی ها آمده است .

 

 

K750i

7370

JBenchmark 1

3845

1296

Details

Text

1000

303

2D Shapes

951

309

3D Shapes

650

245

Fill Rate

377

128

Animation

867

311

1.1.1

 

 

K750i

7370

Jbenchmark 2

321

204

Details

Image manipulation

194

162

Text

611

194

Sprites

295

311

3d Transform

336

223

User Interface

289

162

2.1.1

 

 

K750i

7370

Jbenchmark 3D

Details

Jbenchmark3D HQ:

75

131

Jbenchmark3D LQ:

129

256

Triangles ps:

17583

30677

kTexes ps:

819

1312

3.1.0

 

 

 و در نهایت :

در گوشی از زنگ 64 تن پلی فونیک استفاده شده است . فایل های Mp3 و AAC و AAC+ و Mp4 رانیز پشتیبانی می کند . صدای گوشی بلند بوده و در شرایط مختلف شنیده می شود و قدرت ویبراتور گوشی نیز در حد متوسط است و شکی در کیفیت بالای اتصال و مکالمه آن وجود ندارد . برخی نکات منفی گوشی های قبلی مثل قراردادن آیکن های بزرگ و قابلیت قراردادن کلیپ ویدئویی در دفترچه در این گوشی فعال گردیده است و عکس ها به طور بزرگ و تقریباً تمام صفحه نشان داده می شوند . سرعت کارکرد گوشی نیز پایین نیامده و بالا می باشد و کارآیی ها با سرعت مناسب و خوبی برروی آن اجرا  می گردند .

 

image

 

مهمترین نقص گوشی کمی حافظه ی آن است و نوآوری های زیاد گوشی در قبال نبود این مطلب عجیب به نظر می رسد . قابلیت های جدید گوشی در حد گوشی های قبلی می باشد و امروزه یکی از بهترین های بازار خواهد بود . این ویرایش شباهت زیاد به 6270 و 6280 دارد . در این جا به قابلیت های بالای سری L'Amour پی می بریم و در می یابیم که گوشی های این سری برای افرادی می باشد که علاوه بر استفاده از دوربین می خواهند دارای کیفیت بالایی در تماس و پیام و دفترچه تلفن و... نیز باشند و این بار نوکیا پیروزمندانه به بازار موبایل چه از لحاظ تکنولوژی و چه از لحاظ زیبایی می نگرد .

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)