Nokia 6220

خیلی از مردم در انتظار مدل هایی هستند كه با مدل های موجود در بازار متفاوت باشند ، به عنوان مثال ، گوشی 6220 یك نمونه كاملاً شبیه به 7250 می باشد كه طراحی متفاوتی داشته و EDGE را پشتیبانی می كند كه نوع پیشرفته ای از GPRS می باشد

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
NOKIA 6220

 

آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

-  گوشی موبایل

-  شارژر

-  راهنمای مصرف كننده

-  CD نرم افزار اتصال برای اتصال به کامپیوتر

- باتری

 

خیلی از مردم در انتظار مدل هایی هستند كه با مدل های موجود در بازار متفاوت باشند ، به عنوان مثال ، گوشی 6220 یك نمونه كاملاً شبیه به 7250 می باشد كه طراحی متفاوتی داشته و EDGE را پشتیبانی می كند كه نوع پیشرفته ای از GPRS می باشد و موجب انتقال سریع اطلاعات می گردد .

این سیستم تنها در برخی از سیستم های مخابراتی بعضی از كشورها فعال می باشد .

 

image

 

صفحه كلید دستگاه ، از جنس پلاستیك بوده ، ولی كلیدها تا حدی بزرگ تر شده اند . كار با این صفحه كلید راحت تر می باشد . از این نوع گوشی رنگ های بسیار زیادی در بازار موجود است .

 

image

 

پوشش پشت دستگاه ، روی دستگاه را هم می پوشاند ، كمی هم دارای لقی می باشد . شما در سمت راست گوشی ،  می توانید بلندگوهای دستگاه را مشاهده نمائید كه مسئولیت پخش صدای زنگ ها را بر عهده دارند . متاسفانه دستگاه تنها 16 تن پلی فونیك را پشتیبانی می كند .

صدای 6220 بسیار بیشتر از گوشی هایی چون 6100 و 6610 است .

شما می توانید مثل گوشی 7250 ،  با استفاده از كلید هایی كه در قسمت سمت راست ، زیر صفحه نمایش واقع شده اند ،  دسترسی سریعی به همه ی قابلیت ها داشته باشید .

تفاوت های اصلی این گوشی با دیگر گوشی ها ، عبارتند از : قابلیت شماره گیری صوتی تا 10 شماره و افزودن قابلیت قرار دادن عكس افراد در دفترچه تلفن . برای اطلاع از جزئیات بیشتر این گوشی ، می توانید به بررسی تخصصی گوشی 7250 مراجعه نمائید .

این دستگاه دارای توضیحات كمی بوده و تنها زمانی جلب توجه بیشتری خواهد نمود ، كه سیستم EDGE در سطح جهان فراگیر شود .

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)