Nokia 3660

گوشی 3650 نوكیا ، همانطور كه موفقیت هایی را كسب نمود ، مشكلاتی را هم برای بعضی از مصرف كنندگان ایجاد كرد .

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
 Nokia 3660

 

آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

-  گوشی موبایل

- راهنمای مصرف كننده

- كارت حافظه 16 مگابایت

- CD نرم افزار

- شارژر

- باتری

 

گوشی 3650 نوكیا ، همانطور كه موفقیت هایی را كسب نمود ، مشكلاتی را هم برای بعضی از مصرف كنندگان ایجاد كرد . به عنوان مثال ، دارای صفحه كلید جدید دایره شکلی بود كه كار با آن برای بعضی ها مشكل بود . ولی به هر حال یكی از اولین Smart phone هایی بود كه قیمت مناسبی داشت .

پس نوكیا نیز ، این گوشی را ارتقاء داده و گوشی 3660 را ، با صفحه كلیدی شبیه به گوشی قبلی ، ولی با کمی تغییر به بازار عرضه نمود .

صفحه نمایش این گوشی دارای قابلیت نشان دادن 65000 رنگ از نوع TFT بوده ، و تصاویر در نور مستقیم آفتاب به خوبی دیده می شوند . این صفحه نمایش ، درست شبیه همانی است كه در 6600 استفاده شده بود .

 

image

 

با این تغییرات ظاهری داده شده ، گوشی تا حدی راحت تر جلوه می كند ، كه البته همزمان با این محصول ، زیمنس نیز در حال عرضه SX1 به بازار بود .

 

image

 

یكی از طرفداران 3650 ، خانم ها بودند و به همین دلیل ، این مطلب در طراحی 3660 نیز ، تاثیر گذاشت و رنگ قاب این گوشی به رنگ های آبی و قرمز طراحی شد .

جنس قاب ، از پلاستیك با یك حالت پرزدار و خوشایند است . ساختار تكنیكی در گوشی 3660 و 3650 از شباهت های بسیار زیادی برخوردار است . ولی زنگ 3660 ،  پلی فونیك 25 تن می باشد . هر دو گوشی دارای 3.5 مگا بایت حافظه هستند .

نرم افزار استفاده شده در 3660  جدید بوده و با 3650  متفاوت می باشد .

 

image
         
image

 

طول عمر باتری دستگاه 3660 ، به علت مصرف بیشتر صفحه نمایش ، نسبت به 3650 ، 30 تا 40 درصد كمتر می باشد . به عنوان مثال اگر 3650 ، دو تا دو روز و نیم  كار كند ، 3660 از یک و نیم تا دو روز كار خواهد نمود .

اگر در مورد ارتقای دوربین دستگاه ، مطلبی شنیدید ، زیاد به آن اعتماد نكنید . چرا كه صرفاً یك شعار تبلیغاتی خواهد بود  . واقعیت این است كه كیفیت دوربین های این دو گوشی ، با هم هیچ تفاوتی ندارند .

یكی از مهم ترین مسائلی كه باعث شد ، این گوشی بازار خوبی نداشته باشد ، قیمت بالای آن در ابتدای كار بود كه البته بعد از 2 ماه پائین آمد . ولی دیگر كار از كار گذشته بود !

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)