Nokia 3510i

نوکیا ، وعده 3510i که مدل به روز آوری شده 3510 می باشد را از چندی پیش داده بود .

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Nokia 3510i

 

آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

-   گوشی موبایل

-  راهنمای مصرف کننده

-   شارژر

- باتری

 

نوکیا ، وعده 3510i که مدل به روز آوری شده 3510 می باشد را  از چندی پیش داده بود . این گوشی دارای طراحی بسیار شبیه به مدل قبلی در رنگ بندی های مختلف می باشد و اندازه گوشی برابر118x17.1x6.49 میلی متر است . همچنین می توانید از قاب های 3510 نیز برای این گوشی استفاده نمائید . هر دو گوشی دارای وزن یکسان هستند . تنها این گوشی به اندازه یک گرم سنگین تر از مدل قبلی می باشد که 106 گرم شده است .

همچنین گوشی دارای باتری Li-Ion با گنجایش (BLC-2) 950 mAh می باشد .

 

image

 

مهم ترین تفاوت این گوشی با مدل قبلی صفحه رنگی آن بوده و بر خلاف گوشی های 7210 و 6610 دارای رزولوشنی برابر 96 × 65 پیكسل می باشد كه دارای 4096 رنگ است و تا 4 خط و در هر خط 16 كاراكتر گنجایش دارد . در این گوشی از همان منوها و آهنگ های قدیمی ، ولی به صورت رنگی استفاده می شود . كیفیت تصاویر به علت رزولوشن پائین گوشی ، تا حدی تغییر نموده و خیلی جزئیات در تصاویر مشهود نمی باشد . نوشته های صفحه نمایش ، در نور مستقیم خورشید ، تا حدودی قابل دیدن می باشد .

این گوشی حدود 8 تا 10 ساعت كمتر از 3510 روشن می ماند . یعنی حدود سه روز و نیم ، با جمعاً 40 دقیقه صحبت و 30 دقیقه استفاده از دیگر امکاننات گوشی ، روشن می ماند و این میزان برای گوشی كفایت می نماید .

 

منوها (Menu) :

این گوشی از ساختار استانداردی در منوها برخوردار می باشد همچنین دسترسی سریع به منو ها از طریق دکمه ها امکان پذیر می باشد .

 
دفترچه تلفن (Phonebook) :

دفتر چه تلفن شما دارای قابلیت یادداشت وذخیره تا 500 شماره است . که برای هر فرد تا سه شماره و یک متن توضیح می توانید قراردهید . دراین گوشی شما نمی توانید تماس ها را گروه بندی نمائید ولی این امكان وجود دارد كه برای هر نامی یک زنگ خاص قراردهید , همچنین شما در گوشی از قابلیت شماره گیری صوتی برخوردار می باشید .

 

image

 

پیام ها (Messages) :

این گوشی جدید بر خلاف   مدل قدیمی ، پیام های MMS را نیزمی تواند دریافت و یا ارسال نماید , هم چنین شما قابلیت استفاده از سیستم GPRS برای استفاده از WAP و MMS را نیز دارید . این گوشی مجهز به پورت مادون قرمز (Infrared) و یا هر گونه اتصال از طریق کابل به کامپیوتر نمی باشد شما قابلیت ارسال پیام به كلیه دوستان را از طریق انتخاب یکی یكی شماره ها ،  از دفتر چه تلفن دارا می باشید .

 

لیست تماس ها (Call list) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد .

همچنین حجم ااطلاعات انتقال یافته از طریق GPRS در این منو قابل مشاهده می باشد ,در کنار تمامی این ها شما اطلاعات مربوط به زمان و هزینه تماسها را نیز میتوانید مشاهده نمایید.

 

زنگ ها (Ring tone) :

در این منو می توانید تنظیمات مربوط به زنگ های پروفایل فعال در گوشی را انجام دهید ، همین طور شما از زنگ ها پلی فونیک بر خوردار می با شید که 35 زنگ در گوشی موجود می باشد . که 15 عدد از آن ها پلی فونیک بوده و می توانید چند تا عدد خودتان روی گوشی بریزید .

 

پروفایل (Profile) :

منویی که در آن تنظیمات کامل پروفایل ها قابل انجام می باشد و می توانید برای آن ها زمان بندی را نیز تعیین کنید .

 

تنظیمات (Settings) :

تنظیمات مختلف دستگاه اعم از زمان , قفل صفحه کلید و رنگ حواشی در این بخش قابل انجام می باشد .

 

image
                            
image

 

بازی ها (Games) :

گوشی برنامه های java را نیز پشتیبانی می نماید و میتواند هر بازی تحت این برنامه را انتخاب نمایید .

 

image
                       
image

 

گالری (Gallery) :

تمامی تصاویر و زنگ ها در این بخش موجود می باشند و همچنین می توانید پوشه های جدیدی را نیز در این بخش ایجاد نمائید .

 

image

 

(Organizer) برنامه ریزی امور روزانه :

در این بخش شماقابلیت تنظیم زنگ اخبار و بیداری را دارید که این زنگ حتی وقتی که گوشی خاموش باشد نیز کار می کند ولی متاسفانه قابلیت چند بار زنگ زدن را نخواهید داشت و شما قابلیت مشاهده ماهانه تقویم را دارید و 100 تا 500 رویداد مهم را هم بسته به طول هر یک می توان در گوشی ذخیره نمود .

 

برنامه های جانبی (Application) :

برنامه ی "Portfolio" در این قسمت برای ثبت امور اقتصادی و هزینه های کاربر در نظر گرفته شده است . 

 

اضافه ها (Extra) :

برنامه های استاندارد دراین بخش موجود می باشد مثل ماشین حساب ، تایمر ، کرونو متر و همچنین کیف پول الکترونیکی .

 

و در نهایت :

قابلیت و کیفیت صوتی و زنگ های گوشی شبیه به 3510 می باشد و زنگ های پلی فونیک هم ، قدرت بسیار بالایی ندارد . قدرت لرزاننده دستگاه متوسط می باشد , مشکل خاصی با نرم افزار دستگاه نیست و تنها هنگام ارسال MMS گاهی اوقات دچار مشکل خواهد شد . باوجود صفحه رنگی شما هیچ تاخیری در اجرای فرامین و دکمه ها نخواهید داشت . این گوشی در میان جوانان جلب نظر نمود و به عنوان گوشی ارزان قیمت در بین گوشی های رنگی شناخته شده است . 

 

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)