Nokia 2100

نوكیا خطوط تولید گوشی خود را افزایش داده و همراه با آن گوشی های سری 2000 را به بازار عرضه نمود ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
NOKIA 2100

 

آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

-  گوشی موبایل

-  شارژر

-  راهنمای مصرف كننده

- باتری

 

نوكیا خطوط تولید گوشی خود را افزایش داده و همراه با آن گوشی های سری 2000 را به بازار عرضه نمود ، كه همگی گوشی های ارزان قیمت و با اهداف مشخصی بودند . با ایجاد پیشرفت ها و تفاوت های جدید در سری قدیمی 3000 ، سری های 2000 عرضه گردید که خیلی از كارایی های سری 3000 به سری های 2000 منتقل گردید .

 

image

 

نوكیا 2100 در سه رنگ زرد ، سبز و خاكستری موجود می باشد . این گوشی به علت وجود قاب پلاستیكی شفاف ، حالت زیبایی دارد و این خیلی عجیب است كه یك گوشی با قیمت این چنین پائین و در این سطح از طراحی به این زیبایی برخوردار باشد ؛ ولی باید بدانید كه درصد نسبتاً بالایی از مردم عادی ، از این گوشی استفاده می كنند و  طراحان 2100 نیز  خواستند كه خواسته های همین جمعیت را برآورده سازند .

موفقیت این گوشی به علت جذابیت آن برای جوانان و نوجوانان است . یك تركیب مناسب از چندین حالت زیبا ؛ یك قاب كلاسیك و نور پس زمینه روشن و خوب برای صفحه كلید . در پشت گوشی هم یك  قاب عکس تزئینی می بینید که شکل و شمایل خاصی به گوشی بخشیده است . كناره های گوشی از پلاستیك سفید رنگ ساخته شده است و برای داشتن رنگ های دیگر ؛ شما می توانید قاب دستگاه را نیز تعویض نمائید . چرا كه 6 رنگ  قاب دیگر نیز برای این گوشی در بازار موجود است .

 

image

 

كلید روشن / خاموش دستگاه ، بالای گوشی قرار گرفته است كه در حالت استند بای نیز قابلیت ایجاد تغییر پروفایل را دارا  می باشد ؛ البته این كلید ، تا حدی سفت است كه به همان نسبت هم ، همیشه لازم نیست از آن استفاده نمود .

رزولوشن صفحه نمایش شما ، برابر 96×96 پیكسل است . تا 4 سطر را روی صفحه نشان می دهد . رنگ پس زمینه صفحه كلید آبی رنگ است كه بسیار جذاب و خیره كننده است ، آن هم برای یك گوشی در این كلاس .

صفحه كلید 2100 ، مانند  گوشی 3510 ، از جنس پلاستیك است . كلید ها با جایگزینی و اندازه های مناسب طراحی شده اند . تمامی كاراكتر های نوشته شده برروی صفحه كلید قابل خواندن می باشند و به طور خلاصه شما صفحه كلید راحتی را خواهید داشت.

 

image

 

در انتهای گوشی قسمت اتصال به هندز فری وجود دارد كه در مدل های قدیمی تر هم  دیده می شد . این گوشی قابلیت اتصال به كامپیوتر را ندارد . گوشی شما از باتری های Li-Ion با گنجایش mAh 720  استفاده می كند (BLD-3) و بنابر گفته سازنده گوشی تا 150 ساعت در حالت استند بای و 3 ساعت و نیم در حالت صحبت كردن كار خواهد كرد .

ولی در آزمایشات ، گوشی در 4 روز ، با 40 دقیقه صحبت و 20 دقیقه كار ، با دیگر بخش های گوشی كار كرده است . شارژ كامل دستگاه یك ساعت و نیم  طول خواهد كشید .

ابعاد گوشی شما 105.5x44.2x20.5  میلی متر و ورن آن 85 گرم می باشد . گوشی ، براحتی در جیب شما جا می شود .

 

منوها :

ساختار كلی منو های گوشی عادی و مانند دیگر گوشی ها می باشد . همچنین حالات دسترسی سریع نیز موجود است .

 

دفترچه تلفن :

می توان حدود 200 شماره تلفن در حافظه دستگاه ذخیره نمود . شماره های روی حافظه و سیم كارت با هم قابل رویت هستند ، ولی تنها یك شماره برای هر شخص قابل ذخیره می باشد .

 

پیام ها :

این گوشی  NOKIA SMART MESSAGING( ارسال نت زنگ ازطریق SMS ) و SMS را پشتیبانی می كند ؛ ولی خبری از  MMS و EMS نخواهد بود . همچنین تعدادی تصاویر سیاه و سفید از پیش ذخیره شده نیز برای  SMS ها در گوشی موجود می باشد .

 

لیست تماس ها (Call list) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد .

 همچنین قابلیت نشان دادن مدت زمان تماس ها را نیز خواهید داشت .

 

پروفایل (Profile) :

تعدادی پروفایل سنتی و همیشگی در این گوشی موجود می باشد ؛ ویبره ی  دستگاه مثل همه ی دستگاه ها نمی باشد ، شما می توانید چندین حالت برای تماس های وارد شده انتخاب كنید : فقط ویبره ، ویبره ملودی ، و ویبره بر اساس ریتم ملودی كه مهمترین حالت آن می باشد . ولی تنظیم زمان برای هر پروفایل ممكن نمی باشد .

 

تنظیمات (SETTING) :

علاوه بر تمامی كارایی های معمولی موجود در این بخش ، یك قفل صفحه كلید هم موجود می باشد كه می توانید به آن  رمز عبور نیز بدهید .

 

ساعت بیداری (Alarm Clock) :

شما می توانید ، زنگ را برای یكبار  زنگ زدن و یا روزهای خاصی در هفته تنظیم كنید .

 

به یاد آْورنده (Reminder) :

می توانید بر حسب ، روز و ساعت ، رویداد خود را ، به همراه یك متن توضیح ، تنظیم نمائید .

 

بازی ها (Games) :

3 بازی در این گوشی موجود می باشد : SNAKE2 ، SPACE IMPACT و LINK5 كه همه آنها را در مدل های دیگر نیز می توان یافت .

 

اضافه ها (EXTRA) :

ماشین حساب ، كرونومتر ، تایمر زمان و سازنده ملودی را می توانید به همراه یك ویرایشگر ساده در این بخش بیابید .

 

و درنهایت :

گوشی 2100 از كارایی و سیستم صوتی مناسبی برخوردار می باشد ؛ البته زنگ های پلی فونیك را پشتیبانی نمی كند ، ولی زنگ ها بلند و قابل مقایسه با 8310 می باشند . همچنین ویبره گوشی بسیار قوی است و یكی دیگر از مزایای گوشی ، ظاهر بسیار زیبا و صفحه كلید راحت آن می باشد .

در پایان باید گفت : این گوشی ، یك گوشی با كلاس عادی ، مربوط به خط تولید خودش می باشد و به همین نسبت از قیمت مناسب پائینی برخوردار است .

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)