Nokia 1101

گوشی 1101 ، مدل نوآوری شده ای از 1100 می باشد و در قیاس با این مدل ، تغییرات چندانی در گوشی حاصل نشده است و در نتیجه 1101 با 1100 تفاوت چندانی نمی كند .

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Nokia 1101

 

آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

-  گوشی موبایل

-   باتری

-   شارژر

-   راهنمای مصرف كننده

 

گوشی 1101 ، مدل نوآوری شده ای از 1100 می باشد و در قیاس با این مدل ، تغییرات چندانی در گوشی حاصل نشده است و در نتیجه 1101  با 1100 تفاوت چندانی نمی كند .

 

image

 

اندازه و ابعاد گوشی ، كوچك است ؛ 106x46x20 میلیمتر با وزنی معادل 86 گرم . این گوشی بسیار خوش دست می باشد . تفاوتی ندارد اگر آن را در جیب شلوار ، كت و یا پیراهن خود حمل نمائید . در هر حالتی ، راحت خواهید بود .

پلاستیكی كه دستگاه از آن ساخته شده است ، كیفیت بالایی دارد . قاب دستگاه ( هم قسمت روی قاب و هم قسمت پشت قاب) نیز قابل تعویض است . محل اتصال شارژر در زیر دستگاه قرار دارد و در قسمت بالا ، یك چراغ وجود دارد كه در حالت استندبای با فشار دادن دكمه "C" كار می كند و البته ، نور زیادی ندارد . محل اتصال بند گردن در کناره ی هر دو سمت بالای دستگاه موجود است كه در عكس دیده   می شود .

 

image

 

در دو سمت گوشی ، دندانه هایی ایجاد شده است كه از لیز خوردن دستگاه در دستان شما جلوگیری می كند . روی دستگاه یك صفحه سیاه و سفید گرافیكی با رزولوشن 65×96 پیكسل موجود است كه گنجایش 4 خط متن را دارد . بر خلاف رنگ پس زمینه سبزی كه در 1100 ، كار شده بود در 1101 از رنگ سفید استفاده شده است ؛ در نتیجه خواندن نوشته ها در گوشی شما راحت تر شده است .

 

image

 

 

image
 

مانند مدل قبلی ، در این گوشی نیز از صفحه كلیدی پلاستیكی استفاده شده است . كلیدها بسیار به هم نزدیك می باشند ، اما به علت اندازه ای كه دارند ، كار با آنها دشوار نخواهد بود . نوشته های روی دكمه های این گوشی ، از 1100 خواناتر هستند . اما  كلید های جهتی برای كار كردن خیلی راحت نیستند .

دكمه های پایین و بالا درسمت راست و دكمه تأیید در وسط دستگاه قرار گرفته است  .

 

image
 

 

پشت دستگاه ، تقریباً به طور كامل با قاب پوشیده شده و باتری Li-Ion با گنجایش (BL-5C) 850 mAh در زیر این قاب قرار گرفته است . بنابر گفته سازنده ، این دستگاه 300 ساعت ، در حالت استندبای با استفاده از این باتری ، روشن خواهد ماند . همچنین باتری ، 3 ساعت مكالمه را تحمل خواهد كرد . در یكی از آزمایشات انجام شده ، این باتری ، با 30 دقیقه صحبت و 30 دقیقه كار با كارایی های دیگر ، دستگاه را پنج روز روشن نکه داشت . شارژ كامل باتری نیز 3 ساعت به طول می انجامد .

 

منوها (Menu) :

با فشار دادن دكمه جهت دار ، وارد منوی اصلی گوشی می شوید . این بخش ، كاملاً شبیه به منوی 1100 می باشد که دارای تصاویری ثابت بوده و تنها یك آیكن را در صفحه نشان می دهد . زیر منوهای نیز ، به صورت لیست های عمودی می باشند .

 

image
 

 

دفترچه تلفن (Phonebook) :

تا 50 شماره تلفن در این دستگاه ، ذخیره می شود ؛ بعد از هر تماس ، شما می توانید ، برای هر فرد یک نام و یک شماره تلفن ذخیره كنید .

شماره تلفن های موجود در كارت و گوشی می توانند در یك لیست با هم مشاهده شوند و شماره گیری سریع ، به صورت تعریف تلفن های ضروری برای 9 کلید گوشی به غیر از کلید 1 امكان پذیر می باشد . شما می توانید برای هر تماس ، زنگ مخصوصی را تنظیم نمائید .

 

پیام ها (Messages) :

شما می توانید ، تا 50 پیام را در گوشی تان ذخیره نمائید . 8 عدد تصویر سیاه و سفید و تعدادی نوشته ی آماده در دستگاه موجود است . گوشی شما ، از امكان T9 نیز برخوردار است .

 

لیست تماس ها (Call list) :

این قسمت،شامل لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls)می باشد كه تمامی آنها دارای زمان ، تاریخ و مدت صحبت می باشند و در هر لیست 20 شماره جای   می گیرد .

 

صداها (Sounds) :

در این بخش ، می توانید ملودی و نوع زنگ گوشی را تعیین نمائید .

 

پروفایل (Profile) :

تمامی موارد در این بخش ، استاندارد و مانند دیگر گوشی ها می باشد . البته بدون قابلیت زمان بندی پروفایل ها .

 

تنظیمات (Settings) :

قابلیت تنظیم تاریخ و زمان دستگاه و فعال ساختن قفل صفحه كلید و تغییر زبان دستگاه ، در این قسمت موجود است .

 

ساعت بیداری (Alarm Clock) :

در این قسمت ، تنها یک زنگ بیداری با قابلیت ازنگ زدن به صورت یک باره و یا با تکرار موجود می باشد که می توانید برای آن روزهای مشخص را نیز تنظیم نمائید . این قسمت ، در صورت خاموش بودن دستگاه هم فعال می گردد .

 

به یاد آورنده (Reminder) :

شما می توانید ، یك سری متن بسیار كوتاه را در این بخش وارد نموده ، گوشی را تنظیم كنید تا در زمانی مشخص ، مطلب خاصی را به یاد شما بیاندازد .

 

برنامه های جانبی (Extra) :

یك ماشین حساب ، تبدیل واحد ، تایمر ، كرونومتر و یك ویرایشگر ملودی ، جهت ساختن ملودی های دلخواه شما در این قسمت ، موجود است . در این بخش شما می توانید اسكرین سیور متحرك و انیمیشن نیز برای دستگاه قرار دهید .

 

 

بازی ها (Games) :

دو بازی Snake II كه همان مار است و Space impact كه یك بازی فضایی می باشد در گوشی شما قرار داده شده اند .

 

image
                 
image

 

WAP:

دستگاه مجهز به Wap browser ویرایش 1/1 می باشد كه یكی از تفاوت های این گوشی با 1100 است . در این قسمت نبود GPRS مشهود می باشد .

 

و در نهایت :

كیفیت ارتباط و اتصال در حد خوب و بدون اشكال است . زنگ دستگاه پلی فونیك نمی باشد ، ولی از میزان و حجم صدای بالایی برخوردار است . قدرت ویبره دستگاه كمی بیش از حد متوسط است . مشهودترین و بارزترین تفاوت این دستگاه با 1100  نور پس زمینه آن بوده كه بهتر شده است . بقیه مسائل یكسان می باشد . كارایی های این دستگاه كافی بوده و باتری آن از كیفیت مناسبی برخوردار است .

شما دیگر ، روی گوشی دكمه سبز و قرمز را برای برقراری و رد تماس ندارید و دكمه های حركتی در کنار دستگاه قرار گرفته اند که عادت کردن به آن ها کمی طول خواهد کشید .

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)