Samsung E530

سامسونگ اولین سازنده ای بود که موبایلی را تنها جهت مصرف خانم ها تحت عنوان A400 به بازار عرضه نمود ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Samsung E530
 

 

آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما می جود می باشد :

-     -  گوشی موبایل

-     -  باتری

-     - راهنمای مصرف کننده

-     - هندزفری

-     - شارژر

 

سامسونگ اولین سازنده ای بود که موبایلی را تنها جهت مصرف خانم ها تحت عنوان A400 به بازار عرضه نمود . یک گوشی که در واقع مانند جعبه ی لوازم آرایشی بوده و با بدنه ای شفاف و شکلی غیر معمول در آن زمان توانست دل تمام خانم ها را بدست بیاورد . ولی خانم ها در آن موقع توجه نمی کردند که گوشی تنها یک روز کار می کند و باتری آن گنجایش بیشتری را ندارد و نتیجه همان شد که دلخواه تولید کننده بود . همچنین وجود تقویم های خاص برای خانم ها نیز جلب توجه می کرد . و لذا دیگر شرکت های تولید کننده نیز به تکاپو افتادند تا مدل های جدیدی به بازار عرضه کنند و طعم موفقیت آن را بچشند .

اما A400 تا مدت زیادی هیچ رقیبی نداشت تا زمانی که T500 وارد بازار شد که در آن زمان مجله ها و روزنامه ها برای تبلیغ این گوشی سر و دست می شکستند . نوآوری بالای T500 علاوه بر استریو بودن ، نمای خارجی زیبا و تزئین شده ی گوشی بود و نرم افزار گوشی نیز مخصوص خانم ها طراحی شده بود که گوشی را کاملاً مختص خانم ها می کرد و اگر مردی از آن استفاده می نمود احتمالاً او را مسخره می کردند در حال حاظر نیز شاید تنها یک گوشی شباهت زیادی به این گوشی داشته باشد که به نام Drama بوده ولی نتوانسته بازار اروپا را به خود جلب کند و در واقع نکته ای بیشتر از T500 برای گفتن ندارد .

 

image
 

 

بعد از T500 سکوتی در ساخت این گونه گوشی های زنانه حاکم شد ولی این سکوت ، با تولید گوشی E530 شکسته شده که مجدداً هدف تولید آن تنها بانوان بود . که این گوشی شباهت زیادی به موتورولا PEBLU6 دارد . ولی گوشی سامسونگ کوچکتر و از نوع خاصی پلاستیک می باشد و این اولین باری بود که از این جنس پلاستیک در گوشی استفاده می شد . در کناره های گوشی قسمت های سفید و براقی قرار داده شده که از جنس پلاستیک خوبی می باشد .

 

 

image

 

image
 

 

رنگ قسمت مرکزی گوشی متفاوت بوده و در رنگ های گوناگونی یافت می شود یکی از رنگ های زیبای آن ، آبی روشن می باشد .

نمی توان گفت که طراحی گوشی فقط مخصوص به خانم ها می باشد چرا که به نظر خیلی ها این گوشی در دست آقایان هم می تواند جلوه ی زیبائی داشته باشد ولی شکل و میزان بازشدن گوشی ، بیشتر به درد خانم ها می خورد و شاید آقایان از ابعاد بزرگتر بیشتر لذت ببرند !

خیلی از آقایان وقتی از این گوشی استفاده می کنند به نحوی از آن شکایت می کنند یکی از صفحه کلید آن ، دیگری از میزان باز شدن آن و فاصله ی آن از گوش و ... ولی خانم ها هیچ یک این مشکلات را با گوشی ندارند و حتی استفاده از این صفحه کلید برای خانم ها که اکثراً ناخن هایشان را بلند می کنند خوشایندتر می باشد .

 

image

 

ابعاد گوشی 86x43x26.3 می باشد و وزن آن 85 گرم  است و تمامی گوشه های آن گرد می باشد .

یک دوربین مگاپیکسل نیز در قسمت جلوی گوشی موجود می باشد و یک فلاش هم در زیر دوربین قرار گرفته است که به صورت یک چراغ هم در حالت استندبای می تواند استفاده شود و صفحه نمایش بیرونی دستگاه مثل دیگر گوشی های سامسونگ بوده ، که دو  خط هم زمان را در 16x96 پیکسل نشان می دهد. همچنین میزان شارژ باتری و آنتن دستگاه بر روی این صفحه نشان داده می شود . صفحه نمایش اصلی هم دارای رزولوشن 80x96پیکسل و 65000 رنگ OLED می باشد .

 

image

 

image
 

 

کیفیت تصاویر بر روی صفحه ی بیرونی مناسب و خوب است ولی در خارج از اتاق و زیر نور ، محو می شود .

وقتی تماسی با شما گرفته می شود، تصویر تماس گیرنده به همراه شماره ی او روی این صفحه نقش می بندد . این صفحه نمایش با آن که بسیار مناسب می باشد ولی به پای صفحات TFT نمی رسد .

 

image
 

 

دکمه های کنترل حجم صدا نیز بر روی گوشه ی سمت چپ دستگاه قرارداده شده است و با فشار دادن آنها در حالت استندبای چراغ گوشی روشن می شود . محل اتصال شارژر با درپوش پلاستیکی پوشیده شده است . دکمه ی دوربین هم در سمت راست قرار دارد . محل اتصال بندگوشی هم در بالای گوشی می باشد و محل اتصال گوشی به کابل با یک پوشش بر روی آن در پائین گوشی قرار گرفته است .

 

image
 

 

صفحه نمایش داخلی E530 مثل T500 نمی تواند تبدیل به آینه شود ولی صفحه نمایش و ویژگی های آن مربوط به آخرین مدل های سامسونگ می باشد و با E620 , E720 , E730 تفاوت دارد .

صفحه نمایش دارای رزولوشن 176x220 پیکسل می باشد که قابلیت نشان دادن 262000 رنگ را دارد و این ، خاصیت گوشی های سامسونگ است که از صفحه نمایش عالی برخوردار می باشند . کیفیت و وضوح تصویر در این صفحه حقیقتاً بهتر از دیگر گوشی ها می باشد و همواره بدون رقیب است و حتی گوشی زیمنس SL65 هم در مورد کیفیت تصویر در برابر این گوشی کم می آورد البته صفحه ی V620 موتورولا شباهت زیادی به این گوشی دارد . صفحه نمایش از نوع TFT بوده و در برابر نور خورشید رفتار بسیار مناسبی نشان می دهد .

 

image
 

 

طراحی صفحه کلید کاملاً با مدل های قبل متفاوت می باشد . دو دکمه 5 و 8 ضخیم تر می باشند و این بدان علت است که این دکمه ها در وسط قرار گرفته اند و به جهت عدم ایجاد مشکل برای دختران که دارای ناخن های بلندی می باشند این تدابیر اندیشیده شده است .

دکمه ی حرکتی دستگاه نیز یک دکمه 4 طرفه می باشد و دکمه تائید ( OK ) به صورت مجزا داخل آن قرار گرفته است و از طریق آن  می توانید به Browser اتصال به اینترنت در حالت استندبای دست بیابید . نور پس زمینه ی صفحه کلید آبی می باشد که در بیشتر حالت ها جلوه نمائی می کند .

 

image

 

در این گوشی از یک باتری Li – Ion 820 MAH استفاده شده که بنا به گفته ی سازنده 200 ساعت در حالت استندبای کار خواهد نمود و با 5 ساعت صحبت مداوم ، گوشی را روشن نگه می دارد . در یکی از آزمایشات ، گوشی 3 روز با 30 دقیقه صحبت و کمترین استفاده از دیگر امکانات ، روشن باقی ماند و استفاده ی بیشتر از  کارآیی ها این مدت زمان را می کاهد .

 

منوها ( Menu) :

منوهای این گوشی شباهت فراوانی با E720 دارد ولی در بعضی نکات دارای تفاوت هائی نیز می باشد . حجم حافظه در قسمت Application نگه داری می شود ، 82 مگابایت حافظه برای عکس ها و مالتی مدیا پیش بینی شده و 4 مگابایت برای برنامه های Java و بیشترین مقدار برای این برنامه ها 300 کیلوبایت می تواند باشد ، برای پیام های E-Mail هم حجم 3.7 مگابایت قرار داده شده و حافظه ی جداگانه ای برای پیام های MMS قرار داده شده است . با این حجم حافظه ، نبود کارت حافظه اصلاً یک نقص برای این گوشی محسوب نمی شود .

منوی دستگاه برای خانم ها طراحی شده و تصویر پس زمینه تعویض می گردد و کارآئی هائی مخصوص خانم ها نیز در بین کارآئی های گوشی قرار داده شده است .

منوها تنها به صورت یک ماتریس به طور ردیف نشان داده می شود و می توانید برای دستیابی به آن ها از کدها نیز استفاده نمایید . زیر منوها نیز به صورت لیست ظاهر می شود که حرکت بین آن ها با دکمه های جهتی چپ و راست امکان پذیر است و با استفاده از دکمه های جهت دار در حالت استندبای می توانید به قسمت های مختلف ( پیام ها ، ملودی ، بلوتوث و شماره گیر صوتی ) دست پیدا کنید .

 

image
 

 

گوشی دارای حافظه کوتاه مدتی برای نوشته های انگلیسی می باشد و می تواند نوشته های گذشته ی شما را به یاد بیاورد .

 

دفترچه تلفن (Phonebook) :

با فشار دادن کلید چند منظوره ی سمت راست نیز می توانید به دفترچه تلفن وارد شوید ، دفترچه تلفن دارای یک جستجوی سریع بر حسب حرف اول اسم می باشد . گوشی قابلیت جستجو برای 12 کاراکتر پشت سر هم را در هر زمانی که در گوشی باز باشد داراست .

هر تصویر گرافیکی و هر تصویر واقعی می تواند به عنوان تصویر فرد در دفترچه تلفن قرار گیرد و برای هر نفر می توانید تا 5 تلفن (موبایل ، دفتر ، منزل ، فکس و غیره ... ) ذخیره نمائید که این ها در کنار تلفن اصلی فرد ذخیره می گردد .

 

image
         
image

 

هر خط ، گنجایش 20 کاراکتر را در هر زمانی دارد و هر فایل موسیقی حتی از نوع MP3 می تواند به عنوان زنگ دستگاه و یا زنگ آن فرد مورد نظر قرار  گیرد و برای هر گروه تماس می توانید زنگ و تصویر خاصی را نیز قرار دهید . این گوشی حدود 1000 تلفن با تمامی اطلاعات ثبت شده می تواند در خود ذخیره کند .

دفترچه تلفن این گوشی در قیاس با دیگر گوشی ها جالب تر می باشد ولی همخوانی کاملی با MSOutLook ندارد . به هر حال شبیه به دفترچه تلفن های SmartPhone ها می باشد و کاملاً قابل رقابت با گوشی خارجی چون زیمنس و آلکاتل می باشد استفاده از آن نیز بسیار راحت و خوشایند است ، وقتی با شما تماس گرفته می شود عکس تنها قسمتی از صفحه را به خود اختصاص می دهد ( 120x140 پیکسل ).

 

لیست تماس ها ( Call List ) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد . بیست تلفن در هر لیست قابل نشان دادن می باشد سه لیست عادی دارید که ترکیبی از تماس های اخیر شما می باشد که به همراه تاریخ و زمان ثبت گردیده اند .

 

image

 

کارآئی های Application :

اولین سیستم ، Java World می باشد که 4 مگابایت حافظه برای آن قرار داده شده است و در واقع یک حافظه ی جداگانه برای این قسمت درنظر گرفته شده است . MIDP2 به شما اجازه ی استفاده از بازی های گرافیکی قوی و سه بعدی را می دهد . 4 بازی روی گوشی موجود می باشد .

1-                     Bobby Carrot

2-                     AirShip Racing

3-                     Freekick

4-                     ArchAngel

 

image
         
image

 

image
         
image

 

پخش کننده موزیک ( MP3 Player ) :

این قسمت قابلیت پخش فایل های MP3 را دارد و قابلیت پخش این فایل ها را هم به صورت تصادفی و هم انتخابی دارد و فایل های MP3 نیز چه از طریق اتصال به بلوتوث و چه از طریق اتصال کابلی قابل ذخیره سازی در گوشی می باشند . فایل ها می توانند با نام های مختلف ذخیره گردند و گوشی اکثر فرستاده های MP3 را می تواند قبول نماید البته ذخیره سازی فایل های ضبط شده از طریق VBR خواهد بود ولی خیلی از آنها هم بدون مشکل ضبط و پخش می گردد.

 

image
         
image

 

نام های موزیک ها بر روی صفحه نمایش نقش می بندد . یک اکولایزر نیز با قسمت بندی های کلاستیک و جاز و راک و نرمال در گوشی موجود می باشد که خود موجب سرگرمی می شود . این موسیقی ها می توانند از طریق هدست استریو و هم از طریق بلندگوها پخش گردند و حجم صوتی دستگاه دارای 10 مرحله می باشد و استفاده کننده می تواند یک لیست پخش موسیقی به دلخواه ایجاد نماید (Play List) ، 82 مگابایت فضای حافظه برای این قسمت در نظر گرفته شده است .

 

ضبط خبرنگاری ( DictaPhone ) :  

شما می توانید چندین ساعت ذخیره ی صوتی داشته باشید و تعداد فایل های شما بسته به حجم حافظه ، هر تعدادی می تواند باشد .

زمان ضبط هر فایل توسط استفاده کننده انتخاب می شود و می تواند از 30 ثانیه تا یک ساعت متغییر باشد . این ضبط ، قابلیت ضبط مکالمه ی تلفنی را ندارد و تنها در حالت استندبای کار می کند و به عنوان یک ضبط دیجیتالی می تواند در حین کنفرانس یا ارائه ی مقاله برای شما عمل نماید .

 

image

 

ساعت جهانی گوشی هم می تواند به طور همزمان برای دو شهر انتخابی شما نشان داده شود ، خلاصه اینکه همه چیز خوب و مرتب می باشد .

 

image

 

زنگ بیداری (Alarm Clock) :

دستگاه به سه زنگ بیداری مجهز می باشد که یکی مختص بیداری صبح به نام Mornings است و دو تای دیگر نیز برای اوقات دیگر روز قابل تنظیم است و برای زنگ آن ها از پنج فایل MP3 انتخاب شده می توانید استفاده کنید . همچنین ، می توانید گوشی را به گونه ای تنظیم کنید که در زمان خاصی به طور خودکار روشن گردد .

 

image
         
image
 

 

ماشین حساب ( Calculator ) :

همه چیز در این قسمت خوب و بی هیچ نکته خاصی می باشد .

 

image

 

با تبدیل واحد Converter می توانید واحدهای مختلف را به هم تبدیل کنید ، این هم برای مهندسین عزیز فقط لطفاً برای تقلب از آن استفاده نکنید !

 

تایمر (Countdown Timer) :  

این قسمت قابل تنظیم برحسب ساعت و دقیقه می باشد و البته ثانیه که در هر دو حالت موجود است ، شمارنده ی دستگاه برحسب ثانیه می باشد ، همچنین از یک کرونومتر StopWatch نیزه بهره مند می جویید .

 

(Womens Life):

اطلاعات بسیار مفیدی در مورد زندگی روزمره خانم ها در این قسمت قرار گرفته است ، این یک قسمت منحصر به فرد برای جمع آوری اطلاعاتی در دوره ی خاص زندگی خانم ها مثل بارداری می باشد به عنوان مثال نوع لباس ، رنگ مورد استفاده ، غذا و نوشیدنی مورد علاقه تان و موسیقی که در چنین مواقع می نوازید را می توانید برای این دوره ها ثبت کنید . 

حتی در این قسمت می توانید یک عطر مخصوص را که در این دوره استفاده می کنید نام برید و بوهای مختلف با نام های توضیح داده شده که 70 درصد می توانید آن را تشخیص دهید ، اطلاعات دوره های شخصی خانم ها می توانند به صورت روزانه و هفتگی ثبت گردد و از طریق SMS ارسال گردد .

 

 

image
         
image

 

میزان رشد قد و وزن شما نیز قابل ثبت است و یک فرمول واحد جهت محاسبه ی این رشد ارائه شده که چه برای زنان و چه برای مردان قابل استفاده می باشد .

یک تقویم با نام Calories نیز موجود می باشد که می تواند فعالیت های روزمره ی شما را به همراه اطلاعاتی در رابطه با آن ها ثبت کند ، شما قابلیت ذخیره ی زمان بندی برنامه ورزشی خود ، لیست خرید ، کیف پول و قابلیت محاسبه ی یک جنس بر حسب قیمت پایه و میزان خریداری شده ؛ می باشید .

 

image
         
image

 

image
         
image

       

 

 مدیریت برنامه ها ( File Manager ) :

تمامی فایل ها از قبیل موسیقی ها ، تصاویر ، فیلم ها و صدا ها در این بخش نگهداری می شوند و فایل های DownLoad شده نیز در این قسمت ذخیره می شوند یکی از نقایص دستگاه این است که امکان دارد فایل دانلود شده باز نشود که باید مجدداً از لیست اولیه این مراحل را اجرا نمائید .

 

image

 

پیام ها ( Messages ) :

با انواع مختلف پیام ها در این قسمت می توانید کار کنید و حدود 200 پیام می تواند در گوشی ذخیره گردد . شما از پشتیبانی EMS نیز برخوردار می باشید .

 

MMS:

در این قسمت از پیام های مولتی مدیا بهره می جوئید . در قسمت Mail Client نیز از سیستم دریافت پیام های اینترنتی و ایمیل بهره می جوئید .

 

Organizer:

400 رویداد را می توانید در تقویم گوشی ذخیره نمائید که می توانید تحت عنوان ملاقات Meeting ، کار Affair ، سالیانه Anniversary و دیگر چیزها Other ذخیره گردد و برای آن ها یک هشدار صوتی نیز می توانید قرار دهید ، تقویم شما نیز قابلیت نشان دادن تاریخ به صورت هفتگی و  ماهیانه را دارد که کار با آن بسیار راحت است و هر نوع رویدادی با رنگ مخصوص در روز مشخص خود ، نشان داده می شود .

 

Wap :

در این قسمت از Wap Browser ویرایش 2 همانند آنچه در نوکیا و سونی اریکسون استفاده شده است ، بهره می جوئید و شما در آن به اطلاعاتی در مورد شبکه ای که به شما سرویس می دهد احتیاج دارید .

 

بلوتوث ( Bluetooth ) :

همه ی پروتکل های موجود را پشتیبانی می کند و هر اطلاعاتی را می توانید از طریق بلوتوث به گوشی فرستاده و یا از آن ارسال نمائید .

 

image

 

تشخیص تنظیم سیستم حفاظتی گوشی ، بسیار مهم است ، در صورتی که برای اولین بار از این بخش استفاده می کنید باید یک کد رمز را به دستگاه بدهید و پس از آن می توانید برای بقیه اتصال ها این کد را حذف نمائید ( اگر وسیله در لیست شما باشد ) و وقتی یک پیام دریافتی دارید ، مجدداً باید کد امنیتی را وارد نمایید و در حالت امنیتی همواره از شما این کد رمز را می خواهد مگر آنکه آن وسیله را در لیست Trusted List قرار دهید و در نهایت اینکه کیفیت تشخیص و جستجوی گوشی عالی می باشد .

سرعت انتقال اطلاعات از طریق بلوتوث حدود 30 تا 35 کیلوبایت بر ثانیه می باشد و لود کردن 15 مگابایت اطلاعات حدود 15 دقیقه به طول می انجامد . متاسفانه یکی از مشکلات گوشی ، سرعت کم انتقال اطلاعات و عدم اجازه جابجائی چند گونه اطلاعات به طور همزمان می باشد . متاسفانه فایل های MP3 بسیار آرام انتقال پیدا می کند .

شما می توانید تمام دفترچه تلفن گوشی را به یک گوشی دیگر منقل سازید و خیلی اوقات گوشی نمی تواند انتقال اطلاعات را به دو یا چند گوشی به طور همزمان داشته باشد .

کارکردن با کارکیت نیز از طریق پروفایل هدست امکان پذیر است و استفاده از پروفایل هندزفری ، شما را دچار مشکل نخواهد کرد ، پروسه ی تشخیص و جستجوی بلوتوث تنها در قسمت ماشین و تشخیص هدست در پروفایل هندزفری گاهی اوقات دچار مشکل می گردد .

 

دوربین ( Camera ) :

شما در این گوشی از یک دوربین مگاپیکسل برخوردار می باشید که شبیه به دوربین E720 می باشد و قابلیت پشتیبانی رزولوشن های 864x1152 ، 640x480 ، 320x240 ، 148x176 ، 120x160پیکسل را دارد کیفیت های موجود در گوشی شامل بسیار خوب ، خوب ، نرمال ، عادی و اقتصادی می باشد . شما می توانید صدای عکس گرفتن را نیز قطع کنید ، البته اگر سر کلاس بخواهید از استادتان یواشکی عکس بگیرید !

 

image
    
image
    
image

 

 کیفیت عکس ها در هوای روشن و آفتابی بیرون بسیار بیشتر می باشد البته عکس ها در روزهای ابری قابل تحمل و عادی است ولی کمی زمینه ی خاکستری به خود می گیرد .

پائین آمدن کیفیت عکس ها وقتی در داخل ساختمان و نور مصنوعی گرفته می شود کاملاً مشهود است که برای دوربین هایCmos Matrix غیره منتظره می باشد .

همچنین گوشی قابلیت گذاشتن افکت هائی نظیر نگاتیو کردن (negative) ، خاکستری کردن (Grayscale) ، قدیمی کردن (Sepia) ، سه بعدی کردن (Emboss) ، Sketch ، Antique ، Moonlights ، Fog  را دارا می باشد. 

فریم دستگاه عکس های 320x320 را پشتیبانی می کند و فلاش هم به طور خودکار یا دستی قابل اجرا می باشد و همچنین می توانید تایمر را برای عکس گرفتن در 3 ، 5 ، 10 ثانیه تنظیم نمائید . همچنین قابلیت عکسبرداری پشت سر هم به صورت 6 تائی ، 9 تائی و 15 تائی را دارید . و می توانید سرعت عکسبرداری را در این حالت به دو گونه ی نرمال و سریع تنظیم نمائید . همچنین گوشی عکس های ماتریکس را نیز پشتیبانی می کند3x3 و 2x2

همچنین افکت های شبیه به همه آنچه در حالت عکس برداری بود که در حالت فیلمبرداری نیز دیده می شود ، رزولوشن فیلم برداری ، 352x288 ، 320x240، 144x176 و 128x96 پیکسل می باشد و کیفیت فیلم نیز شبیه به عکس ها قابل تنظیم است ، فیلم از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد همچنین می توانید صدای آن را قطع نمائید ، شما محدودیت زمانی برای فیلم برداری ندارید و تنها باید مواظب حجم حافظه ی گوشی باشید .

می توان گفت این اولین باری است که کیفیت فیلمبرداری چه در گوشی و چه در رایانه مناسب و قابل قبول است ، کلیپ هائی که در گوشی ضبط نموده اید از کیفیت بسیار بالائی برخوردار می باشد فقط اگر در حال حرکت فیلم برداری نمائید تصویر فیلم دائماً دچار حرکت و تارشدگی می شود ، برای کیفیت بهتر فیلم برداری گوشی را باید بدون حرکت جانبی در دست نگه دارید .

  

اتصال به رایانه ( Synchronization with PC ) :

عمل اتصال به رایانه را میتوانید با کابل و یا با بلوتوث انجام دهید ، یک برنامه به نام Easy Studio 2.0 در CD گوشی موجود می باشد که ویرایش جدید این برنامه است و تغییرات زیادی بر روی این برنامه نسبت به ویرایش قبلی اعمال گردیده است .

یک سری برنامه های جداگانه برای ویرایش ملودی و تصاویر نیز در این بسته ی نرم افزاری موجود می باشد که از طریق آن ها می توانید هر چه می خواهید بسازید و برای دیگران ارسال نمائید . یک مدیر برنامه ی File Manager نیز در این بسته ، موجود می باشد که قابلیت نشان دادن حافظه ی داخلی گوشی و انتقال اطلاعات بین گوشی و رایانه را دارا می باشد قابل توجه شما اینکه هر گونه فایلی را که می خواهید ، می توانید از طریق این برنامه جا به جا نمایید و گوشی شما از این طریق ، به صورت یک Cool Disk عمل می کند .

 

و در نهایت :

گوشی از کیفیت اتصال بالا و بدون مشکلی برخوردار می باشد . حجم صدای زنگ 64 تن پلی فونیک گوشی در بیشترین حالت می باشد . در هر شرایط صوتی و هر سر و صدائی زنگ گوشی به گوش می رسد ، قدرت ویبراتور گوشی کمی از حد متوسط بالاتر می باشد و خلاصه گوشی در حالت ویبره روی میز راه می افتد .

طراحی گوشی بسیار زیبا بوده و مانند T500 منحصر به فرد می باشد ، این مطلب سبب ارزشمند شدن این گوشی گردیده است و باعث شده گوشی بازار خوبی را کسب کند و تبلیغات نیز برای گوشی در سطح بالا انجام می پذیرد . به هر حال این گوشی با قیمت خاص خود مخصوص بانوان می باشد ولی شباهت هائی را در بعضی موارد با E720 دارد .

 

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)