Samsung V200

اکثر گوشی های تولید شده توسط شرکت سامسونگ در سال 2003 مجهز به دوربین می باشند که یکی از آنها گوشی V200 است...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Samsung V200
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ باتری mAh 720 و mAh 900

_ شارژر

_ راهنمای مصرف کننده

_ هندزفری

_ نرم افزار اتصال به رایانه

 

اکثر گوشی های تولید شده توسط شرکت سامسونگ در سال 2003 مجهز به دوربین می باشند که یکی از آنها گوشی V200 است ، شرکت این گوشی را در مقابل دیگر خط تولیداتش ارائه داد تا با کیفیت و تکنولوژی برتر بازار را به قبضه درآورد و نظر آنان را ، که به دنبال مد و گوشی های جدید می باشند را جلب نماید .

 

 

image

 

اندازه گوشی V200 سامسونگ 91x48x23 میلیمتر مخصوصاً در مقایسه با دیگر گوشی های تاشوی سامسونگ دارای ابعاد بزرگی می باشد وزن گوشی نیز 96 گرم است که به اندازه ی گوشی نمی آید و این به علت قراردادن و جای دادن دوربین در گوشی می باشد و اگر می خواستند گوشی را در ابعاد کوچکتری تولید نمایند دیگر امکان قراردادن دوربین در گوشی نبود ، دوربین در کنار صفحه نمایش گوشی قرار گرفته و حالت چرخنده دارد و شما با استفاده از آن می توانید علاوه بر دیگران از خودتان هم عکس برداری نمایید .

 

image
 

صفحه نمایش بیرونی 3 خط را نشان می دهد و دارای رزولوشن 96x64 پیکسل است و دارای رنگ پس زمینه ی آبی می باشد و یک چراغ نشانگر سرویس و آنتن دهی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و دارای سه رنگ می باشد که البته چشمک زدن آن خیلی زود شما را خسته خواهد نمود .

 

image

 

image

 

کلید کنترل حجم صوتی ، پورت اینفرارد و محل اتصال هندزفری در سمت چپ قرار گرفته است و محل اتصال به سیستم و رایانه نیز در پایین گوشی دیده می شود و این حالت را ما در T100 و گوشی های قبلی می دیدیم .

با بازنمودن گوشی شما متوجه صفحه نمایش گوشی می شوید که نظر هر کسی را به خود جلب خواهد نمود که از نوع TFD بوده و 65000 رنگ را پشتیبانی می کند و دارای 128x160 پیکسل می باشد که قادر به نشان دادن هفت خط نوشته و یک خط توضیحات می باشد . تمامی اطلاعات به وضوح و خوبی برروی صفحه نمایش دیده می شود و کیفیت رنگ های گوشی واضح و پرنور می باشد . تصاویر و انیمیشن ها به زیبایی برروی گوشی دیده می شود و به خصوص تصاویر پیش فرض موجود برروی گوشی از کیفیت بالایی برخوردارند ، همچنین قابلیت قراردادن تصاویر گرفته شده و دانلود شده را به عنوان پس زمینه دارید که البته کیفیت قبلی را ندارد . بعد از بازکردن گوشی پس از مدتی جهت صرفه جویی در مصرف باتری نور پس زمینه قطع خواهد شد .

 

image

 

صفحه کلید گوشی از جنس پلاستیک می باشد و دکمه های شماره دار در مکان مناسبی قرار گرفته اند . دکمه ها بزرگ و کمی برآمده می باشند که تا حد زیادی امکان استفاده از آن ها را ، راحت تر می کند . یک کلید مخصوص هم به جهت روشن نمودن دوربین در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است و زیر آن نیز کلید جهت دار 4 طرفه دیده می شود و در میان آن هم دکمه دستیابی به WAP موجود است . حال اگر بخواهیم در رابطه با باتری دستگاه صحبت کنیم باید بیان کنیم باتری دستگاه یک باتری Li – Ion با گنجایش mAh 720 می باشد و بنابر گفته سازنده 140 ساعت در حالت استندبای کار خواهد نمود و 5 ساعت مکالمه را برای شما فراهم می سازد ، اما در یکی از آزمایشات گوشی 3 روز با 40 دقیقه صحبت و 1 ساعت کار با کارآیی های دیگر روشن باقی ماند . زمان شارژ کامل دستگاه هم کمی کمتر از 2 ساعت می باشد .

 

منوها (Menu) :

دستگاه دارای منوی اصلی عمودی می باشد و شما دارای کدهای دسترسی سریع به منوها هستید . شکل و شمایل آیتم های منو تغییر کرده است و ما با آیکن های جدیدی روبرو خواهیم بود . شما دارای یک حالت منو به صورت نگاتیو می باشید که در هر فریم آن یک منو را نشان می دهد و در آن عکس نیز می توانید مشاهده نمایید . شما قابلیت پشتیبانی چندین زبان را در گوشی و در نوشتن SMS ها به همراه یکدیگر خواهید داشت .

 

image

 
دفترچه تلفن (Phonebook) :

برای ورود به دفترچه تلفن کافی است کلید چند منظوره سمت راست را فشار دهید و در این حالت شما لیستی از آیتم ها خواهید داشت که اولین آن ها جستجو برحسب نام می باشد ، تلفن های موجود در سیم کارت و گوشی قابل نشان دادن با همدیگر می باشند ، 10 جای خالی برای هر فرد قابل پرکردن می باشد که 4 تای آن تلفن 2 تا برای اسم و بقیه هم برای ایمیل و آدرس های اینترنتی اختصاص داده شده است . همچنین شما دارای 10 گروه تماس می باشید که قادر خواهید بود برای هر گروه نیز زنگ و تنظیمات دیگر را انجام دهید ، همچنین یک ملودی ، تصویر ، زنگ مخصوص قابل قراردادن برای تماس ها و SMS ها می باشد . نمایش تماس ها خیلی زیباست و تا 8 تماس قابل تنظیم برای شماره گیری سریع می باشد و گوشی قابلیت ذخیره 500 شماره را دارد .

 

پیام ها (Messages) :

گوشی پیام های EMS را نیز پشتیبانی می کند و در نتیجه شما مجموعه ای از تصاویر کوچک ( 22 عکس) را خواهید داشت و در کنار آن هم تعدادی (124) تصویر انیمیشن موجود می باشد که قابل اتصال و اضافه شدن به پیام ها می باشد و تا 50 پیام قابل ذخیره در حافظه گوشی می باشد .

 

پیام های تصویری (Picture Message) :

در این قسمت شما می توانید از امکانات MMS بهره بجویید و می توانید پیام هایی به همراه متن و تصویر را به گوشی اضافه و ارسال نمایید .

 

لیست تماس ها (Call list) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد .

 
دوربین (Camera) :

صفحه نمایش گوشی نقش نشانگر دوربین را ایفا می کند ، شما می توانید عکس ها را با استفاده از کلید های کناری 180 درجه بچرخانید که سازندگان دیگر تا آن زمان دارای چنین کارآیی نبودند . همچنین شما قادر به تنظیم روشنایی و بزرگ نمایی تصاویر می باشید و خلاصه کلام آن که همه چیز در این بخش قابل قبول می باشد و برای عکس برداری کافیست که دکمه موجود زیر صفحه نمایش را فشار دهید شما عکس گرفته شده را می توانید ذخیره و یا پاک نمایید ، تمامی عکس ها قابل مشاهده در آلبوم می باشند و تصاویر به صورت آیکن های کوچکی درآمده و حرکت مابین آن ها ساده می باشد .

دوربین CCD گوشی دارای رزولوشنی برابر 288x352 پیکسل می باشد و شما قابلیت ذخیره 100 عکس را در حافظه داخلی گوشی دارید . متأسفانه هیچ نرم افزاری برای انتقال اطلاعات به کامپیوتر موجود نمی باشد و حتی امکان انتقال عکس ها را از طریق اینفرارد هم ندارید .

 

تنظیمات صوتی (Sound Setting) :

در این بخش می توانید زنگ های مختلفی را برای دستگاه قرار دهید که دارای 44 زنگ و صدای حیوانات می باشید و نحوه ی زنگ زدن اعم از ویبره ، زنگ و حالت مخلوط در این بخش قابل تنظیم است و 10 زنگ هم مخصوص SMS ها در گوشی موجود می باشد و می توانید نشانگر صوتی زمان را در حین مکالمه در همین بخش فعال سازید .

 

تنظیمات گوشی (Phone Setting) :

تمامی تنظیمات موجود در این قسمت عادلانه می باشد و شما می توانید کنتراست هر دو صفحه نمایش را در این قسمت تنظیم نمایید و می توانید تصاویر انیمیشن را برروی گوشی فعال سازید و بعد از آن به کارآیی های صفحه نمایش ایمان بیاورید .

 

تنظیم كننده (Organizer) :

تقویم می تواند به طور ماهیانه تاریخ را نشان دهد و می توانید به هر روز یک نوشته هر یک ، تا 40 کاراکتر را اضافه نمایید و یک راه برای افزایش این نوشتارها در یک روز می باشد و آن نوشتن در یک روز دیگر و کپی آن در روز مورد نظر است که البته خیلی راحت نمی باشد ، همچنین شما از کارآیی های لیست انجام وظایف (To – do list) نیز بهره می جویید .

تاریخ و زمان در شهرهای مختلف را نیز می توانید از طریق World Time مشاهده نمایید .

 

image

 
ساعت بیداری (Alarm Clock) :

در آن 2 زنگ قابل تنظیم می باشد ، یکی برای چند بار زنگ زدن و دیگری یک بار زنگ زدن و هر دو ، در حالت خاموش بودن گوشی فعال می مانند .

 

Net Work Service :

تنظیمات مربوط به اپراتور و حتی تنظیم دستی فرکانس مخصوص گوشی و از این قبیل فعالیت ها از این قسمت قابل دسترسی می باشد .

 

جعبه سرگرمی (Fun Box) :

سه بازی X – Fighter ، Spacewar و My Pet که همه مخصوص سامسونگ می باشد .

از WAP Browser ویرایش 1.2.1 بهره می جویید و دارای (1 + 4) GPRS می باشد و قابلیت مشاهده کلیپ های موجود در گوشی را دارید که کیفیت مناسبی دارند و حداکثر 6 تا 8 ثانیه طول می کشند و صدای بلندی دارند ولی قابلیت هندزفری را ندارند.

  

و در نهایت :

کیفیت صدا و ارتباط گوشی بسیار خوب و بهتر از دیگر گوشی های قبلی سامسونگ می باشد قدرت ویبره ی دستگاه متوسط است ، تکنولوژی گوشی شباهت فراوانی به S300 دارد ولی قابلیت پشتیبانی MMS را دارد و از دوربین بهره می جوید و تصاویر به راحتی در آن ذخیره می گردد ولی متأسفانه نرم افزار اتصال به رایانه گوشی دیر به بازار آمده است ، کارآیی گوشی کامل و کافی بوده و قابل مقایسه با دیگر گوشی های مدرن سامسونگ است .

 
 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)