Samsung T100

مدل T100 ، یکی از گوشی هائی بوده که سامسونگ آن را ارائه کرد و خواست تا نظر بازار و جهانیان را به تکنولوژی برتر خود جلب نماید ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Samsung T100

 

آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ دو عدد باتری

_ شارژر

_ راهنمای مصرف کننده

_ شارژ جداگانه باتری

_ CD نرم افزار

 

مدل T100 ، یکی از گوشی هائی بوده که سامسونگ آن را ارائه کرد و خواست تا نظر بازار و جهانیان را به تکنولوژی برتر خود جلب نماید و اثبات کند که صاحب تکنولوژی بالائی می باشد . این اولین باری بود که علاوه بر توجه به طراحی ، به نرم افزار و کارائی های داخلی گوشی نیز توجه زیادی گردید در صورتی که اگر به طراحی گوشی توجه کنید یک گوشی ساده و عادی مشاهده خواهید نمود . ابعاد گوشی با باتری باریک تر به کار رفته در آن ، 88x50x22.9میلی متر می باشد و وزن گوشی نیز با باتری باریک 94 گرم و با باتری معمولی 108 گرم می باشد . در ابتدا نیز سامسونگ این گوشی را با رنگ های نقره ای ، سفید صدفی و طلایی به بازار عرضه نمود .

زمانی که گوشی را می بندید تنها یک صفحه نمایش بیرونی با رنگ پس زمینه ی آبی و رزولوشن بالا دیده می شود ، در این قسمت اجازه ی مشاهده ی سه خط نوشته و میزان باتری و آنتن دهی را نیز به شما می دهد و همچنین تاریخ و زمان و اطلاعات تماس های گرفته شده ، پیام های رسیده و رویدادهای ارگانایزر نیز بر روی صفحه ی آن نشان داده می شود . در پائین صفحه ی نمایش تعدادی سوراخ دیده می شود که نشان دهنده ی بلندگوی گوشی می باشد که صدای زنگ ها از آن بیرون می آید ، گوشی دارای زنگ 16 تن پلی فونیک می باشد و این اولین بار است که در سامسونگ اعمال گردیده است .

 

image

 

 

image

 

دکمه ی دوتائی کنترل صدای گوشی در سمت چپ گوشی قرار گرفته است و در کنار آن محل اتصال هدست مشاهده می شود .

محل اتصال آنتن بیرونی نیز در پشت گوشی دیده می شود که دارای پوشش لاستیکی است .

بازکردن گوشی به راحتی انجام می پذیرد و اولین نکته ای که پس از باز نمودن توجه شما را جلب می کند صفحه نمایش آن است که دارای رزولوشن 128x160پیکسل می باشد و 4096 رنگ را پشتیبانی می کند ، 6 خط در این صفحه نمایش جای می گیرد و همواره در نور آفتاب قابل مشاهده نمی باشند ولی اطلاعات موجود در آن قابل مشاهده خواهد بود .

 

image
 

 

اگر بخواهیم در رابطه با صفحه نمایش گوشی صحبت کنیم ، مدت ها باید حرف بزنیم به هر حال یکی از اولین گوشی ها با صفحه نمایش رنگی می باشد که رنگ ها و تصاویر در آن بسیار زیبا ، خوانا و روشن می باشد و این آغازی بود برای دائمی شدن صفحه نمایش های رنگی بر روی گوشی های موبایل .

دکمه های شماره گیری از جنس لاستیک می باشند و بزرگ بوده ، به خوبی در کنار هم چیده شده اند . دکمه های چند منظوره و دکمه ی C در اطراف دکمه جهت دار قرار داده شده است و تمامی این کلید ها از جنس پلاستیک بوده و در داخل گوشی فرو رفته اند ، قسمت های لاستیکی در زیر صفحه نمایش جهت حفاظت از آن قرار داده شده است .

گوشی دارای دو باتری با حجم عادی و لاغر و دیگری با حجم و ظرفیت بیشتر می باشد و بنا بر گفته ی سازنده ، تا 110 ساعت در حالت استندبای و 4 ساعت مکالمه ، گوشی را روشن نگاه می دارد . باتری گوشی از جنس Li – Ion با گنجایش 900mAh می باشد ، در یکی از آزمایشات انجام شده 3 روز با 40 دقیقه صحبت و 45 دقیقه کار با دیگر کارائی های گوشی روشن باقی ماند . شارژ کامل دستگاه 2 ساعت به طول می انجامد .

باتری کمکی از نوع Li – Ion با گنجایش 720mAh می باشد و شارژ کامل آن یک ساعت و بیست دقیقه به طول می انجامد و تنها یک روز یا یک روز و نیم کار را پشتیبانی می کند . البته ی نکته ی قابل اشاره این است که شما با داشتن شارژر مستقل برای باتری احتیاجی به وصل نمودن مستقیم شارژر به گوشی نخواهید داشت و با این وجود می توان گفت هیچ گاه شما با مشکل کمبود باتری مواجه نخواهید شد . چرا که در هر زمان باتری یدکی شارژ شده اجازه خاموش شدن گوشی را به شما نمی دهد .

 

منو ( Menu ) :

ساختار منوی گوشی نسبت به مدل های قبلی به طور کل تغییر نموده است ، وقتی گوشی را باز می کنید می توانید در بالا نام منو و در پائین انیمیشن مربوط به آن و سه زیر منوی اول آن را مشاهده نمائید . همچنین همه ی منوها مجهز به کدهای دسترسی سریع می باشند .

 

لیست تماس ها ( Call Recorder ) :

در این قسمت شما نیز دارای سه لیست جداگانه هر یک با گنجایش 15 شماره تلفن می باشید که زمان و تاریخ تماس ها در کنار آن ها ثبت می گردد .

 

پیام ها ( Message ) :

این آیتم اجازه ی استفاده از SMS و Nokia Smart Messaging را به شما می دهد ، ولی قابلیت پشتیبانی از EMS را ندارد .

 

کارائی های صوتی ( Voice Function ) :

در این قسمت شما ویرایش فرمان های صوتی را انجام می دهید و گنجایش 19 پیام و فرمان صوتی را دارید ، همچنین قابلیت ضبط صدا تا 35 ثانیه را در سه فایل را خواهید داشت .

 

زنگ ها ( Tons ) :

تمامی تنظیمات مربوط به زنگ های گوشی در این قسمت موجود می باشند ، 37 زنگ پلی فونیک و 4 زنگ دیگر که صدای پرندگان و حیوانات می باشد در گوشی موجود است و قابلیت دانلود 3 ملودی را نیز خواهید داشت . 5 زنگ نیز برای پیام های کوتاه SMS در اختیار دارید .

 

تنظیمات ( setting ) :

تنظیمات مختلفی در گوشی موجود می باشد که در این قسمت قرار گرفته است ، گوشی تان را می توانید بر حسب سلیقه ی خود تنظیم نمائید و حتی در این بخش می توانید شماره گیری صوتی را فعال سازید ، همچنین 5 انیمیشن را برای صفحه نمایش تنظیم کنید . تقویم روزانه قابل ارائه بر روی صفحه نمایش می باشد و یک پوشه ی خالی در اختیار دارید که می توانید تصاویر را بر روی آن بریزید .

 

image
         
image

 

Organizer :

در این بخش رویدادهای مختلفی را می توانید تنظیم نمائید و برای یک روز قرار دهید . این بخش گوشی تاریخ را به صورت ماهیانه نشان می دهد ، همچنین شما دارای لیست انجام وظایف To do List  می باشید که دوره و اهمیت رویدادها را به شما نشان می دهد .

زنگ ساعت گوشی نیز حتی در صورت خاموش بودن گوشی نیز کار می کند و می توانید یک بار و یا چند بار زنگ خورده و قابل تنظیم برای روزهای مختلف می باشد . 4 ملودی متفاوت نیز در گوشی موجود است . از ساعت جهانی World Time نیز می توانید بهره بجوئید .

 

بازی ها ( Games ) :

سه بازی My Pet , Space War, Air shooting   در این قسمت موجود است .

 

image
 

 

 WWW Service :

از Wap Browser ویرایش 1.2.1 بهره می جوئید ، در بسته ی خریداری شده ، نرم افزار اتصال و دانلود برنامه نیز موجود می باشد  .

 

image

 

image

 

و در نهایت :

کیفیت برقراری تماس و صدای مکالمه مناسب می باشد ، زنگ پلی فونیک نیز بلند می باشد ، ویبراتور گوشی هم از قدرت کافی برخوردار است . تمامی قسمت های گوشی از طراحی تا کارائی های ساده ، همگی مدگرایانه شده است .

به هر حال این گوشی پایه گذار مدل های دیگر با صفحات نمایش رنگی و کارائی های خاص می باشد و از زنگ های پلی فونیک در آن استفاده گردیده است ولی این گوشی اینفرارد ، GRRS ، MMS ، EMS را پشتیبانی نمی کند و ضبط صدا در حین مکالمه ، امکان پذیر نیست . گوشی دارای دو باتری در بسته ی فروش خود می باشد . البته امروزه این گوشی جزء گوشی های قدیمی سامسونگ محسوب می شود ، ولی این توضیحات کوتاه در رابطه با این گوشی لازم و مناسب است .

 

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)