Samsung C210

همانطور که سامسونگ جای پای خود را در تولیدات کلاس میانی محکم نموده ، از قیمت مشخصی نیز در این رده برخوردار است ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
  Samsung C210
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

- گوشی موبایل

- راهنمای مصرف کننده

- هدست

- باتری

- شارژر

 

همانطور که سامسونگ جای پای خود را در تولیدات کلاس میانی محکم نموده ، از قیمت مشخصی نیز در این رده برخوردار است . باید به سرعت مدل های خود را در این رده به روز آوری و نو کند و این همان پروسه ای است که امروزه در تولیدات این کارخانه دیده می شود .

این شرکت بعد از تولید C100 و مشاهده ی نیاز بالای بازار به این گوشی بعد از 2 سال تصمیم به جایگزینی گوشی دیگری با آن گرفت که گوشی C200 می باشد ، این گوشی یک تولید کاملاً معمولی بوده ، چون هیچ نوآوری را به خودی خود ندارد و در واقع همان گوشی R210 است که به یک صفحه نمایش رنگی مجهز شده تا مدل بعدی گوشی یعنی C210 دارای چهره ای منحصر به فرد گردد .

ابعاد این گوشی  105x42.5x18.5 میلی متر می باشد که برای این کلاس گوشی عادی و مناسب است ، گوشی دارای وزن 96 گرم می باشد . طراحی گوشی اگرچه برای این رده و کلاس مناسب است ولی هیچ گونه صفت ویژه و اختصاصی در آن دیده نمی شود .

قاب رو و پشت گوشی از جنس پلاستیک می باشد و بسیار خوشایند است . گوشی دارای رنگ تیره و سیاه می باشد که شباهت زیادی به مدل های قدیمی تر دارد . تکنولوژی موجود در این گوشی شباهت زیادی به C200 داشته و تنها صفحه نمایش آن کمی روشن تر می باشد .

 

image

 

صفحه نمایش گوشی از نوع UFB با قابلیت نمایش 65000 رنگ می باشد که دارای رزولوشن 128x128 پیکسل است و جای 4 خط نوشته و 1 خط توضیحات را در خود دارد . کیفیت صفحه نمایش نسبت به رقبا بهتر است ولی به هر حالت به پای صفحه نمایش های TFT از لحاظ وضوح رنگ ها و روشنی نمی رسد . صفحه نمایش گوشی شباهت زیادی به C380 موتورولا داشته ولی به پای C65 زیمنس نمی رسد ، تصاویر آن در مقابل نور مستقیم خورشید محو می گردد ولی نوشته ها و عکس ها قابل مشاهده هستند .  

 

image

 

image

 

گوشی مجهز به یک دکمه ی 4 طرفه ی جهت دار بوده که دکمه ی تائید (OK) در میان آن قرار گرفته است ، ابعاد دکمه های شماره دار گوشی متوسط بوده و کار با آن ها بسیار ساده می باشد .

 

image
 

 

image

 

 

این گوشی دیگر دکمه های کنترل صوتی را همانند C200 در کناره های خود ندارد و تنها محل اتصال هدست در کناره ی گوشی مشاهده می شود .

باتری گوشی نقش پوشش پشت گوشی را نیز داشته و بدون هیچ لقی می باشد . باتری گوشی از نوع Li – Ion با گنجایش 800mAh است . بنابر گفته سازنده ، 150 ساعت در حالت استندبای و 3 ساعت در حالت مکالمه گوشی را روشن نگاه می دارد ، در یکی از آزمایشات انجام شده ، گوشی 4 روز با 40 دقیقه استفاده از دیگر کارائی ها به کار خود ادامه داد .

شارژ کامل باتری 1 ساعت و نیم به طول می انجامد .

 

منوها ( Menu ) :

منوی اصلی گوشی به صورت ماتریس 3x3   از آیکن ها می باشد و با استفاده از دکمه های جهت دار می توانید بین آن ها حرکت نمائید . تمامی منوها دارای کدهائی جهت دسترسی سریع می باشند .

 

image

 

دفترچه تلفن ( Phone Book ) :

 تا 1000 شماره تلفن قابل ذخیره در گوشی می باشد و برای هر فرد می توانید سه شماره تلفن به همراه ایمیل او را ذخیره نمائید ، همچنین هر نامی را می توانید در گروه های موجود در گوشی قرار داده و برایشان زنگ مخصوص قرار دهید . گوشی شماره های موجود روی سیم کارت و داخل حافظه ی گوشی را مشترکاً در یک لیست نشان می دهد .

 

image

 

همچنین این قسمت مجهز به سیستم جستجو بر حسب نام می باشد ، که با وارد کردن اولین حرف نام فعال می گردد .

 

پیام ها ( Message ) :

200 پیام در گوشی قابل ذخیره می باشد ، گوشی پیام های EMS را پشتیبانی می نماید و همچنین دارای تعدادی تصویر و انیمیشن و ملودی قابل ارسال از طریق این سیستم می باشید .

 

image

 

دیگر کارائی های این بخش مطابق معمول دیگر گوشی ها می باشد ، همچنین گوشی T9 را پشتیبانی می کند ، گوشی MMS را نیز پشتیبانی کرده و حدوداً 700 کیلوبایت حافظه به آن اختصاص داده شده است .

 

لیست تماس ها ( Call List ) :

نکته ی خاصی در این قسمت مشاهده نمی شود و دارای سه لیست ، که هر یک با گنجایش 20 شماره تلفن برای تماس های گرفته شده Out Going ، تماس های وارد شده In Coming و تماس های از دست رفته Missed Call می باشد ، شماره های جدید به بالای لیست منتقل شده و تاریخ و زمان آن ها جدید می گردد تا از تکرار مجدد آن ها در لیست خودداری شود .

 
تنظیمات صوتی ( Sound Setting ) :

در این قسمت شما قادر به انتخاب زنگ گوشی می باشید که دارای تنظیمات استاندارد می باشد . می توانید در این بخش نحوه ی زنگ خوردن گوشی را تعیین نمائید که تنها چراغ ، زنگ و ویبره و ترکیب ویبره و زنگ می باشد . همچنین نشانگر صوتی گذر زمان که هر یک دقیقه در حین مکالمه بوق می زند نیز در این قسمت فعال می شود .

 

image

 

تنظیمات گوشی ( Phone Setting ) :

تنظیمات کلی گوشی را می توانید از طریق این منو انجام دهید ، به عنوان مثال می توانید زبان منوها ، تصویر پس زمینه و کنتراست و تنظیمات امنیتی گوشی را تغییر دهید .

 

Organizer :

کارائی های مختلفی در این قسمت گوشی موجود می باشد . تقویم به همراه یک رویداد در هر روز در این قسمت قابل مشاهده می باشد که برای افزودن رویدادها به یک روز باید آن را در روزهای دیگر کپی نمائید . تقویم دستگاه روزها را به صورت ماهیانه نشان می دهد و روزهائی که رویدادی در آن ها ثبت شده است را به رنگ دیگری نشان می دهد . شما قابلیت دسترسی سریع به تاریخ مشخص را نیز دارید . همچنین گوشی مجهز به لیست انجام وظایف To do list می باشد و برای هر وظیفه می توانید دوره و اهمیت آن را نیز تعیین نمائید و این وظایف قابل کپی کردن در تقویم نیز می باشند .

 

زنگ بیداری ( Alarm Clock ) :

می توانید این زنگ را برای یک یا هر روز و یا چند روز در هفته تنظیم نمائید ، همچنین در این بخش از گوشی می توانید از برنامه های ماشین حساب Calculator و تبدیل واحد نیز بهره جوئید ، از طریق برنامه ی World Timer ساعت جهانی ، زمان و تاریخ گوشی قابل تنظیم می باشد .

 

image

 

ضبط صوت ( Dictaphone ) :

قابلیت ضبط 5 فایل صوتی هر یک به مدت 30 ثانیه را خواهید داشت و جمعاً 100 کیلوبایت حافظه به این بخش اختصاص داده شده است ، ولی این بخش در حین مکالمه فعال نخواهد بود .

 

image

 

Net Work Services :

تمامی تنظیمات مربوط به شبکه در این قسمت قرار گرفته است .

 

Fun Box :

Wap Browser ویرایش 1.2.1 در این منو قرار گرفته است ، همچنین 4 بازی نیز در این بخش موجود است که نام های آن ها Mobile Chess , Golf , Fun 2 Link , Bubble Smile می باشد .

به طور جداگانه 512 کیلوبایت حافظه به بازی ها اختصاص داده شده است و 600 کیلوبایت نیز به تصاویر و ملودی ها اختصاص داده شده است .

فایل های صوتی دانلود شده قابل قرار گیری به عنوان زنگ گوشی نمی باشند .

 

 

image

و در نهایت :

گوشی دارای کیفیت مناسبی در اتصال و برقراری ارتباط می باشد . قدرت ویبره ی گوشی در حد مناسبی است . قدرت و حجم صدای زنگ پلی فونیک 40 تن گوشی بالاتر از حد متوسط بوده و در بیشتر جاها قابل شنیدن است .

زنگ گوشی شبیه به گوشی های قدیمی تر می باشد و در انتها باید گفت گوشی شباهت زیادی به C200 دارد و یک گوشی خوب برای کسانی است که به دنبال کارهای فراوان نیستند !

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)