خانهبررسی‌ها
SonyEricsson W800

SonyEricsson W800

به هر حال هر سازنده ، مزایای سونی اریکسون را دارا نمی باشد. از یک سو توان و تجربه تکنیکی و علمی شرکت...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Sony Ericsson W800
 
آنچه ی در بسته خریداری شده ی شما موجود می باشد :

 -  گوشی موبایل

 -  باتری

 -  شارژر

 -  راهنمای مصرف کننده

 -  کابل USB

 -  هندزفری استریو

 -  کارت حافظه 512 مگابایت

 -  CD نرم افزار

 

به هر حال هر سازنده ، مزایای سونی اریکسون را دارا نمی باشد. از یک سو توان و تجربه تکنیکی و علمی شرکت سونی اریکسون و از سوی دیگر قدرت تبلیغاتی و طراحی و بازار سونی اریکسون در کنار یکدیگر محصولاتی بکر و عالی را تولید نموده است و این مزیت دقیقاً با تولید گوشی W800 خود را نشان داده و جلوه گر گردید . این اولین گوشی بود که تحت لیسانس و عنوان واکمن سونی با همان نام و آرم به بازار عرضه گردید و حتی در بعضی کشورها با همین نام خوانده شد که برای ضبط صدا کارایی بسیاری داشت.

البته خیلی از شرکت ها چنین کاری را انجام دادند ولی هیچ یک از آنان یک تاریخچه قطور هم چون واکمن را پشت سر خود نداشتند.

 

image

 

و اساساًً اسم W برگرفته از ابتدای نام واکمن (Walkman) می باشد و تنها شش محصول تولید شده با نام های W600,W550,W900,W810,W300,W800 با این پیشوند موجود می باشد که W600 تنها مورد استفاده در آمریکا می باشد . مطمئناً شما اگر گوشی بخواهید ، سونی اریکسون یک نام آشنا می باشد ولی اگر یک ضبط صوت بخواهید واکمن سونی جزء معروفترین نام هایی است که می شناسید.

و در نهایت اگر به هر دوی این ابزارها با هم احتیاج داشته باشید سری W سونی اریکسون بهترین انتخاب برای شما خواهد بود ، ساختار نرم افزاری و تلفنی گوشی W800 کاملاً کپی شده از K750i است .

 

image

 

اولین تفاوت در طراحی و رنگ آمیزی گوشی می باشد ، این گوشی دارای قابی با کناره های نارنجی و روی سفید رنگ می باشد و دکمه های آن کاملاً در قاب دستگاه فرو رفته اند و فشار دکمه قدرت زیادتری را می طلبد که البته برای خیلی ها راحت است. همچنین نور پس زمینه صفحه کلید نارنجی بوده که باعث می شود نوشته ها در هر شرایطی خوانا باشد.

 

image

 

دوربین در پشت دستگاه قرار گرفته است و دارای یک درب محافظ لنز می باشد ، که توسط یک دکمه در همان پشت گوشی کنترل می گردد و ساختار متفاوتی با K750i دارد. در  K750i این دریچه بزرگتر و به صورت کشویی بود و ممکن بود در حین مکالمه باز شود.

 

image

 

دکمه پخش موسیقی دقیقاً در زیر صفحه نمایشگر و به جای دکمه ی منو قرار گرفته است و به خاطر عدم وجود دکمه های کناری به منظور کنترل پخش صدا کارائی گوشی کمی تقلیل یافته است .

تفاوت دیگر ، وجود کارت 512 مگابایتی به جای 64 مگابایتی و قابلیت دستگاه برای پشتیبانی تا کارت 2 گیگا بایت می باشد ، این گوشی بهترین وسیله برای گوش دادن به موسیقی نیز است و شما در بسته خریداری شده در همین راستا دارای هندزفری استریوی HPM – 70 می باشید که صدا در آن خیلی بهتر از هندزفری K750i است. تفاوت دیگر در نرم افزار گوشی می باشد ، این گوشی اولین گوشی سونی اریکسون با ساختار جاوا است که بدون آنتن و سرویس دهی و حتی بدون سیم کارت به کار خود ادامه می دهد و در ابتدای کار گوشی از شما می پرسد که می خواهید تلفن نیز فعال گردد و یا صرفاً می خواهید از پخش کننده موسیقی استفاده کنید و در این حالت حتی علاوه بر حافظه گوشی می توانید از کارت حافظه نیز بهره مند شوید ، البته به دیگر کارآیی های مربوط به تلفن دستیابی نخواهید داشت .

برای ورود به پخش کننده موسیقی باید دستگاه را دوباره روشن نمایید ولی نمی توانید از طریق پروفایل ، گوشی را غیرفعال ساخته و فقط Mp3 Player  داشته باشید.

 

image

 

همچنین شرکت سازنده میزان کارکرد باتری دستگاه را از 15 به 30 ساعت کار در حین خاموش بودن تلفن ارتقاء داده است و این مطلب حتی مورد آزمون قرار گرفت و درستی آن به اثبات رسید. یعنی در حالت روشن بودن تلفن ، 12 ساعت به موسیقی گوش دادیم ولی در حالت خاموش بودن تلفن این میزان به 21 ساعت رسید.

البته این قسمت موسیقی برای قشر خاصی از مردم مهم است که در واقع پدربزرگ اینجانب نیز جزء آنها نخواهد بود! به هر حال شما گوشی خریده اید ، نه یک پخش کننده موسیقی.

تفاوت چندانی در منوها و نرم افزار نیست و تفاوت اساسی در گوشی وجود یک نوار ابزار در بالای صفحه نمایش است که اسم و مشخصه های آهنگی که پخش می شود را نشان می دهد که 3 تا 4 ثانیه در ابتدای پخش ظاهر شده و سپس مجدداً ناپدید می گردد .

در K750i همین نوارابزار با نشانگر حجم صدا موجود بود که در این گوشی تغییر کرده است . به هر حال این گوشی نیز از لحاظ کارآیی دست خوش پیشرفت گردیده است.

 

image
         
image

 

ودر نهایت :

در حالی که K750i با قیمت بسیار بالایی به بازار عرضه گردید این گوشی در ابتدا نیز از قیمت متعادلی برخوردار بود و هدف آن نیز افرادی بود که دوست داشتند یک ضبط همراه داشته باشند و گوشی خود را ارتقاء دهند و سونی اریکسون را هم بشناسند و نتیجه چیزی جزء W800 نمی شد . W800 اولین همکاری این دو موضوع بود و W600 نیز تفاوت های زیادی را با سرشاخه خود یعنی S600  داشت که یکی از آنها کارت حافظه 512 می باشد.

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۴۰۰/۶/۹
سلام خب بود ولی چرا فقط همین کاش بیشتر عکس میذاشتی داخل مدیرفایلها داخل تهم ها قسمت پیامها سرگرمیها