LG W7000

گوشی W7000 اولین گوشی LG با صفحه نمایشگر رنگی و زنگ پلی فونیک 40 صوتی می باشد که در رنگ های آبی ، قرمز و نقره ای به بازار عرضه می شود ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
 LG – W7000

 

گوشی W7000 اولین گوشی LG با صفحه نمایشگر رنگی و زنگ پلی فونیک 40 صوتی می باشد که در رنگ های آبی ، قرمز و  نقره ای به بازار عرضه می شود .

طراحی گوشی تغییر زیادی نسبت به مدل های قبلی نکرده و طبق طراحی همیشگی و یکنواخت LG ساخته شده است . اندازه گوشی 22.5×45×88  میلی متر می باشد و وزن آن 80 گرم است که گوشی را تبدیل به یک گوشی خوش دست کرده است و از نظر استحکام ، قاب گوشی و خود آن در شرایطی بسیار خوب قرار دارند .

 

image

قاب دور صفحه نمایشگر خارجی گوشی نقره ای رنگ می باشد ، چراغ مرتبط با آنتن دهی گوشی نیز در زیر آن قرار گرفته است و می توانید یکی از 7 رنگ موجود را برای آن انتخاب نمائید ؛ همچنین برای هریک از گروه های دفترچه تلفن می توانید یک رنگ تعیین کنید تا با دیدن رنگ آن متوجه گروهی که شخص در آن قرار دارد  بشوید .

صفحه نمایشگر خارجی از نوع هولو گرافیک می باشد و رنگ زمینه آن سبز می باشد و اطلاعات نمایش داده شده به وضوح  رویت می شوند و می توانید اطلاعاتی نظیر میزان آنتن دهی ، شارژ باتری و همچنین تاریخ و ساعت را از آن طریق مشاهده نمائید .

در موقع زنگ خوردن گوشی نیز نام تماس گیرنده و شماره تلفن آن از طریق صفحه نمایشگر خارجی نمایش داده می شود ( اگر کل نام شخص در صفحه نگنجد به صورت گردشی ( Scroll ) به نمایش در می آید ) . 

 

image
 

 

در قسمت کناری سمت چپ گوشی 2 دکمه ی کمی و زیادی صدا به همراه دکمه ی ضبط صدا  (Dictaphone) وجود دارند و قسمت مربوط به مادون قرمز نیز در این سمت قرار دارد .

بلندگوی گوشی در قسمت پائینی سطح رویی گوشی قرار دارد که زنگ های پلی فونیک 40 صوتی از طریق آن به گوش شما می رسند ، همچنین قسمت اتصال هندزفری به گوشی در قسمت بالائی آن قرار دارد که با یک لایه پلاستیکی پوشیده شده است ، لازم به ذکر است که هندزفری در جعبه دستگاه به هنگام خرید وجود دارد .

قسمت ارتباطی گوشی هم مانند اکثر گوشی ها در پائین آن قرار دارد . بعد از بازکردن درب گوشی به یک صفحه نمایشگر  برمی خورید که چراغ صفحه نمایشگر با مدتی تأخیر بعد از باز شدن درب گوشی روشن می شود (شاید البته به خاطر صرفه جوئی در مصرف باتری باشد!) رزولوشن صفحه نمایشگر اصلی گوشی 128×128 پیکسل می باشد که قابلیت نمایش 6 خط در هنگام نوشتن SMS  (پنج خط نوشته و یک خط اطلاعات دیگر) را دارا می باشد ، جنس این صفحه نمایشگر از نوع STN با قابلیت نمایش 256  رنگ می باشد ، باید اشاره کرد که کیفیت وضوح تصاویر در آن جالب می باشد ، البته در مقایسه با صفحه های 4 هزار رنگی ! ولی در کل با نگاه کردن به صفحه نمایشگر این گوشی احساس ناراحتی نخواهید کرد .

بزرگترین مزیت این گوشی خوانا بودن نوشته ها و دیده شدن تصاویر در زیر نور آفتاب می باشد ، حال که به برترین مزیت گوشی اشاره شد باید اضافه کرد که بزرگترین ضعف صفحه نمایشگر گوشی ، موج دار نشان دادن تصاویر شیب دار است که البته این ضعف مربوط به تمام گوشی های با صفحه نمایشگر 256  رنگ می باشد . در آخر باید اشاره کرد که صفحه نمایشگر این گوشی با تمام ضعف های آن بسیار خوب می باشد . 

 

image
 

 

در زیر صفحه نمایشگر گوشی صفحه کلید آن قرار دارد ؛ کلیدها نسبتاً بزرگ و برآمده از سطح گوشی می باشند و به هنگام کار کرد با آن احساس خوبی خواهید داشت و اذیت نخواهید شد ، نور زمینه کلید ها آبی رنگ می باشد وبه خاطر بزرگ بودن نوشته های روی کلیدها ، در شب ، وقتی نور زمینه ی کلید ها روشن می باشد ، نوشته ها به خوبی دیده می شوند .

در بالای صفحه کلید یک کلید 4 طرفه و 2 کلید کمکی قرار دارند و دکمه تائید ( OK ) نیز در بین این کلید های 4 طرفه قرار دارد که کار با آن بسیار راحت و دلپذیر می باشد و کلید های چپ و راست خیلی به کار نمی آیند .

باتری گوشی از نوع Li – Po (لیتیوم – پلیمر) با حجم 820mAh می باشد که به گفته شرکت سازنده قابلیت 4 ساعت مکالمه و حداکثر 200 ساعت کار در حالت آماده باش (Standby) را دارد ، در حقیقت این گوشی (باتری گوشی) 2 روز نیم با شرایط 30 دقیقه مکالمه و 30 دقیقه استفاده از دیگر امکانات گوشی دوام آورد .

وقتی باتری در پائین ترین حد خود قرار دارد می توانید تا 7 الی 8 ساعت دیگر از گوشی استفاده کنید در این حالت می توانید 2 تماس بر قرار کنید که در این صورت کارائی باتری به پنج دقیقه می رسد و یا اقدام به ارسال SMS نمائید که در این صورت کارآیی باتری به 15 دقیقه تقلیل پیدا می کند . در پایان لازم به ذکر است که شارژ شدن کامل باتری در حدود 2 ساعت به طول می انجامد .

 

منوها ( Menu ) :

دکمه کمکی راست مخصوص ورود به دفترچه تلفن و دکمه کمکی سمت چپ مخصوص ورود به منو می باشد ، با ورود به منوی این گوشی متوجه کمی تغییرات نسبت به گوشی های ماقبل آن خواهید شد 8 منوی اصلی به صورت زیر هم در این گوشی چیده شده اند و به هر کدام از آن ها یک عکس تعلق گرفته شده است ، به هر یک از 8 منوی اصلی یک شماره تعلق دارد که برای دسترسی سریع تر به آن منو می توانید عدد متعلق به آن را فشار دهید .

 

image

 

دفترچه تلفن ( Phone Book ) :

دفترچه تلفن گوشی گنجایش ذخیره 255 ورودی با وجود 3 شماره تلفن ، یک آدرس E – mail و یک نوشته کوتاه را دارد . یکی از ضعف های گوشی عدم نمایش نوع شماره (کدام یک از 3 شماره) می باشد و در هنگام تماس گرفتن شخص مورد نظر با شما فقط نام او به همراه یک عکس که نشان گر گروه تماس گیرنده می باشد نمایش داده می شود .

6 گروه در گوشی وجود دارد که هر یک از ورودی ها می توانند زیر مجموعه این گروه باشند و می توانید برای هر یک از گروه ها یک عکس ، یک صدای زنگ مخصوص و یک چراغ مخصوص برای گوشی تعریف کنید ، همچنین 8 شماره را نیز می توانید به منظور شماره گیری سریع انتخاب کنید تا با فشردن و نگه داشتن دکمه های 2 تا 9 بتوانید به سرعت با آن ها تماس بگیرید .

تمامی شماره تلفن ها ، چه آنهائی که در حافظه ی گوشی ذخیره شده اند و چه آن هائی که در سیم کارت ذخیره شده اند ، با هم در لیست دفترچه تلفن به نمایش درمی آیند و به راحتی می توانید شماره ها را از سیم کارت به گوشی و بالعکس انتقال دهید .

 

پیغام ها ( Message ) :

این گوشی قابلیت استفاده از استاندارد EMS را دارا می باشد یعنی قادر به دریافت و ارسال عکس های سیاه و سفید و ملودی به همراه SMS های خود می باشید و یا می توانید SMS های طولانی را در قالب یک SMS طولانی ارسال کنید، تمام قابلیت های این قسمت مانند سایر مدل های LG می باشد و در کل قادر به ذخیره 110 پیغام در حافظه گوشی می باشید .

 

لیست مکالمات ( Call List ) :

20 شماره گرفته شده ، 20 شماره رسیده و 20 تماس از دست رفته در این قسمت به طور جداگانه نمایش داده می شوند . زمان و تاریخ آن ها نیز قابل مشاهده می باشند .

 

پروفایل ها ( Profiles ) :    

در این قسمت چند پروفایل به منظور پوشش کامل نیازهای شما وجود دارند که می توانید صدای زنگ ، نوع زنگ و ویبره را برای هر کدام به طور جداگانه تعریف نمائید .

 

تنظیمات ( Setting ) :

تنظیمات اصلی گوشی در این قسمت قرار داده شده اند ؛ زنگ ساعت نیز از این قسمت قابل تنظیم می باشد که می توان به صورت موقت ، روزانه و ماهیانه تنظیم شود ، همچنین می توانید یکی از اسکرین سیور (Screensaver) که در اینجا نقش پشت زمینه را ایفا می کنند ، انتخاب نمائید . بقیه تنظیمات همانند دیگر گوشی ها می باشد .

 

image
         
image

 

قسمت برنامه ریزی روزانه (Organizer) :

تقویم گوشی در این قسمت وجود دارد و می توانید برای هر یک از نوشته های خود تاریخ و ساعت مشخصی تعریف کنید تا در آن زمان مشخص ، هشدار لازم به شما داده شود ؛ همچنین می توانید به سرعت به هر روزی که می خواهید دسترسی پیدا کنید .

با استفاده از منوهای جدید ، قسمت برنامه ریزی روزانه هیچ کسری ندارد و کار با آن نیز بسیار راحت می باشد .

 

image

 

بخش سرگرمی ( Entertainment ) :

2 بازی در این قسمت قرار دارند که در موقع بیکاری حتماً شما را سرگرم خواهند کرد ، همچنین برنامه ی تبدیل واحد ها ، ماشین حساب و ساعت جهانی نیز وجود دارند . با استفاده از برنامه ضبط خبرنگاری ( Dictaphone ) قادر به ذخیره 3 رکورد حداکثر 30 دقیقه می باشید و می توانید مکالمه های خود را بهتر ضبط کنید که این خود یک قابلیت جدید می باشد .

در قسمت My Folder نیز تمام تصاویر متحرک بوده و ملودی هایی که از کامپیوترتان ارسال و یا با Message رسیده اند قابل دسترسی می باشند .

 

image

 
دسترسی به اینترنت ( Internet ) :

نسخه 1.2.1 از برنامه ی Wap Browser (کاوشگر وپ) در این گوشی موجود می باشد ؛ همه چیز طبق معمول گوشی های LG می باشد ، چیزی اضافه نشده است .

 

تبادل اطلاعات با کامپیوتر ( Synchronization With PC ) :  

در CD موجود در بسته گوشی ، برنامه ی تبادل اطلاعات گوشی با کامپیوتر موجود می باشد که از طریق آن می توانید تمامی اطلاعات قسمت های دفترچه تلفن ، برنامه ریزی روزانه و نوشته ها را از گوشی به کامپیوتر توسط کابل USB ارسال نمائید و متاسفانه باید اشاره کرد که درایور مخصوص شناساندن کابل USB به کامپیوتر در این CD موجود نمی باشد و این قضیه کارائی را کمی مشکل می کند ، در کل باید اشاره کرد که کارائی این برنامه خوب می باشد ولی با استفاده از آن باز هم نمی توان ملودی ها و عکس ها را به گوشی بفرستید .

 

و در نهایت :

کیفیت مکالمه گوشی بسیار عالی می باشد و صدای آیفون (Load Speaker) در حد بسیار خوبی می باشد و صدای زنگ 40 پلی فونیک گوشی نیز به خوبی شنیده می شود ، قدرت لرزاننده (Vibrator) در حد معمول می باشد ، تعداد 20 زنگ در گوشی موجود می باشد که به نظر می رسد وقتی که امکان ارسال زنگ توسط کامپیوتر وجود ندارد ، باید تعداد زنگ های موجود در گوشی بیشتر می بود .

قیمت این دستگاه در سطح بقیه هم ردیفانش قرار دارد .

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)