Panasonic GD67

مخاطبین این گوشی ، همانند مخاطبین گوشی GD75 می باشد یعنی جوانان طرفداران این گوشی می باشند و گواه این قضیه قابلیت تغییر عکس زیر قاب شفاف پشتی گوشی می باشد که البته قابلیت جابجائی دارد .

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Panasonic GD67

 

مخاطبین این گوشی ، همانند مخاطبین گوشی GD75 می باشد یعنی جوانان طرفداران این گوشی می باشند و گواه این قضیه قابلیت تغییر عکس زیر قاب شفاف پشتی گوشی می باشد که البته قابلیت جابجائی دارد .

شما می توانید به دلخواه خود عکس های مورد علاقه تان را بریده و زیر این قاب شفاف قرار دهید تا گوشی هر چه جذاب تر و مطلوب تر گردد .

این گوشی در دور نگ عرضه شده است ، که تفاوت آن ها فقط در رنگ حاشیه دور گوشی می باشد ( آبی ، زرشکی ) بخش اصلی گوشی در هر دو رنگ ، نقره ای می باشد .

 

image

 

این گوشی با وزن 81 گرمی و ابعاد 109x45x29 میلی متری در کل یک گوشی خوش دست محسوب می شود .

قاب پشتی دستگاه بر خلاف قاب قرار گرفته به روی اتصالات گوشی دچار لقی می باشد که این قضیه حاکی از کیفیت نامناسب گوشی می باشد ، درب قسمت اتصال بسیار محکم بوده و بازشدن به طور اتفاقی کاملاً غیر ممکن می باشد .

 

image

 

صفحه نمایشگر این گوشی قادر به نمایش حداکثر 256  رنگ با رزولوشن 101x80 می باشد که قابلیت نمایش 5 خط نوشته و 1 خط اطلاعات دیگر ، در هنگام وارد کردن متن SMS را دارا می باشد .

همچنین می توانید از محافظ نمایشگر (Screensaver) و یا عکس های متحرک در هنگامی که گوشی در حالت آماده باش قرار دارد استفاده نمائید و می توانید هر عکس را به عنوان عکس زمینه ی گوشی (Wallpaper) انتخاب نمائید و مطابق دیگر گوشی های مجهز به صفحه نمایشگر رنگی ، قادر به تعویض رنگ منوها ( 6 حالت ) نیز می باشید .

 

image

 

کلیدهای حرکتی (Joystick) گوشی در زیر صفحه نمایشگر قرار گرفته است و جدا از حرکت در 4 جهت بالا و پائین و چپ و راست به عنوان OK نیز (در وسط کلیدهای 4 طرفه) به کار می رود .

حرکت در منوها توسط کلیدهای حرکتی بسیار راحت و بدون مشکل می باشد ؛ 2 کلید دوتائی نیز در سمت چپ و راست این کلید ها تعبیه شده اند که نقش کلید های تماس و کمکی را ایفا می کنند ، کلیدهای شماره ای حرفی گوشی کوچک می باشند ، با این وجود به خوبی در کنار هم چیده شده اند ، باز هم کارکردن با آن ها قابل قبول نمی باشد ؛ اگر با انگشت شست اقدام به شماره گیری نمائید قطعاً کلیدهائی مجاور کلیدهای مورد نظر شما نیز انگشتتان لمس خواهد شد ولی فشرده شدن ناخواسته ی آن ها تقریباً منتفی است .

باطری گوشی از انواع Lithium – Ion با گنجایش 690mAh می باشد و به گفته ی شرکت سازنده ، با این گوشی قادر به 1.5 تا 6.5 ورود مکالمه می باشد و یا می توانید حدود 60 تا 90 ساعت در حالت آماده باش ( Standby ) از این گوشی استفاده نمائید ، در واقع گوشی 2 روز با شرایط 20 دقیقه مکالمه و 40 دقیقه استفاده از دیگر امکانات گوشی دوام آورد . شارژ شدن کامل گوشی بیش از 1 ساعت و نیم به طول می انجامد .

 

منوها ( Menu ) :

منوی گوشی تغییراتی نسبت به دیگر گوشی های پاناسونیک نکرده است ؛ 9 آیکن در منوی اصلی به صورت 3x3 چیده شده اند و گزینه قفل صفحه کلید با ورود به منو به صورت پیش فرض انتخاب شده و کافی است برای قفل شدن صفحه کلید 3 بار آن را فشار دهید .

 

image

 

همچنین قادر به دسترسی سریع به هر یک از منوها از طریق فشار دادن کلیدهای 1 تا 9 می باشید .

 

دفترچه تلفن (Phonebook) :

در کل به ذخیره 100 ورودی (نام) در حافظه گوشی ، به شرط ورود یک شماره برای هر یک ، می باشید و می توانید شماره های ذخیره شده در سیم کارت را با شماره های موجود در حافظه گوشی یکجا در یک لیست مشاهده نمائید البته یکی یکی !

9 گروه تماس ها نیز برای طبقه بندی افراد وجود دارد و می توانید برای شماره گیری 10 تماس ، از شماره گیر صوتی استفاده  نمائید .

 

پیغام ها (Message) :  

قابلیت های قسمت پیغام های این گوشی طبق معمول گوشی های پاناسونیک می باشد ، فولدرهای Outlook و Inbox موجود هستند و نوع خط (Font) و اندازه ان نیز قابل تغییرند ، همچنین این گوشی توانائی پشتیبانی از استاندارد EMS را دارا می باشد ، بدین معنی که قارد به فرستادن ملودی زنگ و عکس های سیاه و سفید (Picture Message) توسط SMS های ارسالی می باشید همچنین امکان ارسال گروهی  SMS Chatو  SMS نیز در گوشی وجود دارد .

 

image
         
image

 

قسمت برنامه ریزی روزانه (Organizer) :

در قسمت تقویم گوشی قادر به دیدن روزهای 4 هفته می باشید و برای دیدن هر رویداد که تعریف می نمائید ، جدا از یک نوشته ،  قادر به تعریف نوع  ، تاریخ ، ساعت ، زنگ تقویم به منظور یادآوری ، می باشد . همچنین می توانید 100 نوشته کوتاه در این قسمت ذخیره کنید .

یکی از نکات جالب این تقویم ، تعریف روزهای تعطیل آخر هفته می باشد ؛ مثلاً در کشور ما جمعه و در برخی کشورهای دیگر یکشنبه تعطیل می باشد ، که با این قابلیت کار با تقویم گوشی راحت تر می شود .

 

image

 

برنامه های جانبی (Application) :

در این قسمت برخی برنامه ها نظیر ضبط خبرنگاری (قابلیت صبط یک پیغام 14 ثانیه ای از مکالمه) ، ماشین حساب ، برنامه تبدیل واحدها و کمیت ها و تایمر مخصوص خاموش کردن گوشی وجود دارد . کاربر در این قسمت قادر به تعریف 4 زنگ مختلف نیز می باشد .

 

image
 

 

بازی و تفریحات (Game) :

در این گوشی 2 بازی قرار داده شده است که هر دو ، از نوع بازی های فکری می باشند که مخصوص معما دوستان می باشد .

 

image

 

وپ (WAP) :

نسخه 1.2.1 برنامه ی کاوشگر وپ (Wap Browser) در این گوشی استفاده شده است که به خوبی کار می کند .

  

تنظیمات شخصی گوشی (Personalization)  :

در این قسمت می توانید صدا و نوع زنگ (22 مورد) گوشی را تغییر داده و یا ملودی دلخواه خود را ایجاد نمائید ، تنظیمات صفحه نمایشگر نیز در این قسمت قرار دارند ،  همچنین در این قسمت قادر به بی صدا (Silent) کردن گوشی نیز می باشید .

 

image
         
image

 

و در نهایت :

همان طور که از قبل اشاره شده کارائی این گوشی همانند گوشی های GD76, GD75 می باشد ، زنگ گوشی از نوع 16 پلی فونیک می باشد و در هر شرایط ی به خوبی شنیده می شود . اگر بخواهیم صادق باشیم صدای زنگ این گوشی از گوشی های نوکیا بلندتر و از گوشی های سامسونگ ضعیف تر می باشد ، همچنین طبق روال گوشی های پاناسونیک قادر به ضبط صدا از طریق میکروفون گوشی و انتخاب آن به عنوان صدای زنگ می باشید .

در کل این گوشی خیلی خوش دست می باشد و در مورد صفحه نمایشگر آن باید گفت که در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب ، اطلاعات خیلی واضح دیده نمی شوند .

 

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)