خانهاخبار
درآمد 6 میلیارد تومانی دولت از واردات گوشی موبایل در 5 ماهه ی سال 85

درآمد 6 میلیارد تومانی دولت از واردات گوشی موبایل در 5 ماهه ی سال 85

به گزارش GSM به نقل از تالیا نیوز ، در پنج ماهه ی سال جاری تعداد 631 هزار و 533 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه وارد كشور شده كه در ........
۱۳۸۵/۷/۱۴
به گزارش GSM به نقل از تالیا نیوز ، در پنج ماهه ی سال جاری تعداد 631 هزار و 533 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه وارد كشور شده كه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7/59 درصد كاهش یافته است. روابط عمومی گمرك ایران اعلام کرد : در این مدت 92 میلیون و 168 هزار دلار انواع گوشی تلفن همراه وارد كشور شده است.
این در حالیست که در پنج ماهه سال گذشته تعداد یك میلیون و 568 هزار و 474 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه وارد كشور شد.
بر اساس این گزارش عمده واردات گوشی تلفن همراه در پنج ماهه سال جاری از كشور امارات و از طریق گمرك تجاری مهرآباد صورت گرفته است. سهم امارات از ارزش كل واردات گوشی تلفن همراه در این مدت 68درصد بوده است. كشورهای آلمان و فنلاند نز هركدام با 13 درصد و مجارستان با 5 درصد رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
بنابر این گزارش افزایش 56 درصدی نرخ تعرفه واردات تلفن همراه موجب مرجوع نمودن میزان زیادی از واردات انجام شده توسط صاحبان كالا شده و در این مدت تعداد 3میلیون و 370 هزار و 327 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه به خارج از كشور مرجوع شد.
همچنین در پنج ماهه اول سال جاری درآمد حاصل از واردات گوشی تلفن همراه 59 میلیارد و 977 میلیون ریال بود كه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 42 درصد افزایش نشان می دهد.
 
                                

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)