خانهاخبار
ثانیه‌شماری آنلاین سامسونگ برای رونمایی از گل سرسبد محصولات این شرکت

ثانیه‌شماری آنلاین سامسونگ برای رونمایی از گل سرسبد محصولات این شرکت

گروه خبری GSM: سامسونگ امیدوار است در فروش ..
۱۳۹۱/۲/۵
گروه خبری GSM: سامسونگ امیدوار است در فروش گلکسی‌اس۳، نسل بعدی تلفن همراه اندرویدی خود با انبوهی از مشتریان مشتاق روبرو شود تا آنجا که با راه‌اندازی لحظه‌شماری آنلاین، رونمایی محصول جدید خود را انتظار می‌کشد.

image


به گزارش فارنت، بخش موبایل شرکت سامسونگ صبح امروز همچنین در صفحه توئیتر خود پیغام خاص و مرموزی را بدین مضمون منتشر کرد: “Destination: tgeltaayehxnx” که احتمالا کلمه‌ای تشکیل شده از جمله “The next Galaxy” است.

این موضوع تا آنجا ادامه پیدا کرد که وب‌سایت TheVerge همچنین کشف کرد که tgeltaayehxnx در واقع نام یک وب‌سایت نیز است که ظاهرا توسط بخش موبایل شرکت سامسونگ راه‌اندازی شده و در آن ضمن قرار گرفتن یک ثانیه‌شمار معکوس، پیغامی نیز بدین مضمون در بالای آن قرار گرفته است که: “شما قدم بعدی را برخواهید داشت تا..”

شرکت سامسونگ تاکنون به غیز از زمان رونمایی تلفن همراه هوشمند جدید خود که پیش از این سوم ماه می (چهاردهم اردیبهشت) اعلام شده بود، جزئیات اندکی از آن را افشا کرده است.

در همین حال برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که سری جدید تلفن همراه هوشمند اندرویدی سامسونگ که احتمالا همان گلکسی اس‌۳ نام خواهد داشت نسبت به سری قبلی خود از ارتقاء کمتری برخوردار شده است.

هنوز جزئیات زیادی منتشر نشده است اما همان گزارش‌ها این تلفن همراه را از لحاظ سخت‌افزاری شبیه به HTC One X می‌دانند که از پردازنده ۴ هسته‌ای و ۱.۵ گیگاهرتزی به همراه یک گیگابایت رم و صفحه نمایش ۴.۷ اینچی برخوردار است.

البته همانطور که گفتیم، پیش از این زمان رونمایی از تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ چهاردهم اردیبهشت اعلام شده بود و هنوز معلوم نیست سامسونگ بعدازظهر امروز و در ساعات ۱۶ به وقت تهران قصد رونمایی از چه چیزی را دارد و آیا زمان رونمایی از سری بعدی کهکشانی را جلئو انداخته و یا محصول یا سرویس دیگری در راه است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ssrrff.

۱۳۹۱/۲/۷
samsung lavazem khanegish alie vali gushiash ashghale be tamam mana hastan , samsung ke hata 1 ide to gushiash az khodesh nadare va hameye gushiash copy mahsoolate sherkataye dige hastan , apple ham faghat classe va karaee nadare ama harchi bashe az bokhariaye plastikie bedard nakhore samsung ke poshteshonam mesle farsh mashinie va az jolo 500 ta gushish ba ham moo nemizanan , age samsung porfrosh bashe bi nahayat gushiash khazo khilan dorost mesle apple vali htc 1 brand khas baraye afrade khase ke tarafdarash 100 barabare ashghal saze kore ie , JUST JUST HTC KE BRANDAYE HAR KARI KONAN BE DOODE EGZOZESHAM NEMIRESAN TO tarahi , keyfiat , karaee

saban.rara

۱۳۹۱/۲/۷
برای سامسونگو اپل اینکارو میکنند چون برترین برندهای موبایل جهان هستنو پرطرفدارترین.برای سامسونگ میکنند که 2ساله گوشی سال ماله این ابربرند آسیایی هست.برای سامسونگ میکنند چون کلاس گلکسی و ویو در جهان مثال زدنی هست.برای سامسونگ اخبار میزنند چون مثل سونی و نوکیا خز نیس.برای سامسونگ خبر میذارن چون پرفروش ترین برند جهان هست،چون باهر محصولش 1تکنولوژی و علمو به جهان معرفی میکنه.و هزاران دلیل دیگر.JUST SAMSUNG

hossein_tabar

۱۳۹۱/۲/۶
من رفتم تو اون سایت قفلشم شکستم ولی حیف که فیلتر بود باید برم یه شکنندشو بگیرم بعد بازش کنم

H.Salimi

۱۳۹۱/۲/۵
اگه بیاد اپل باید بره بوووووق بزنه.

ssrrff.

۱۳۹۱/۲/۵
shoma ghezavat konid aya in site az in kar ha baraye htc ya sony mikone ????????????? faghat hemayat az apple va samsunge taghlid kare..................