خانهاخبار
آغاز جنگ آیدیاتب شرکت لنوو با آیپد شرکت اپل

آغاز جنگ آیدیاتب شرکت لنوو با آیپد شرکت اپل

گروه خبری GSM: به نظر می‌رسد لنوو قصد دارد
۱۳۹۱/۱/۲۲
گروه خبری GSM: به نظر می‌رسد لنوو قصد دارد با عرضه آیدیاتب S2109 که دارای مشخصاتی مشابه مدل‌های قدیمی‌تر آیپد است به رقابت با تبلت‌های اپل بپردازد.

شرکت لنوو قصد دارد رایانه لوحی جدیدی را به تقلید از آیپد بسازد و با آن رقابت کند. این رایانه لوحی آیدیاتب S2109 نام گرفته است.

image


به گزارش همکاران‌سیستم،لنوو با پخش فیلمی بر روی وب سایت یوتیوب جزئیات این رایانه لوحی را فاش کرده است.

به گزارش وب سایت pcmag این رایانه لوحی دارای یک صفحه نمایش ۹.۷ اینچی و با وضوح ۱۰۲۴ در ۷۶۸ است. رایانه لوحی شرکت لنوو از این نظر مشابه مدل‌های قدیمی‌تر آیپد است.

آیدیاتب S2109 از نظر ضخامت نیز همانند آیپد 3 است و ۸.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. لنوو قصد دارد این رایانه لوحی را به یک باتری با عمر ۱۰ ساعت مجهز کند.

رایانه لوحی لنوو همچنین دارای یک دوربین جلویی ۱.۳ مگاپیکسلی است که از این نظر از دوربین جلویی دارای کیفیت VGA آیپد 2 بهتر است. این رایانه لوحی فاقد هر گونه دوربین عقبی است. لنوو همچنین تصمیم گرفته است چهار اسپیکر در چهار گوشه این رایانه لوحی نصب کند.

رایانه لوحی لنوو که قرار است با نسخه 4 سیستم عامل اندروید کار کند از طریق فروشگاه مجازی لنوو و فروشگاه مجازی گوگل که Google Play نامیده می‌شود، به بیش از ۴۵۰ هزار برنامه کاربردی سازگار با این سیستم عامل دسترسی خواهد داشت.

این در حالی است که لنوو اوایل ماه جاری میلادی قول داده بود اولین شرکتی باشد که یک رایانه لوحی تحت سیستم عامل ویندوز ۸ را روانه بازار می‌کند.

آیدیاتب S2109 شرکت لنوو دارای پورت‌های خروجی میکرو یو اس بی و میکرو اچ دی ام آی و یک کارت حافظه میکرو اس دی است. لنوو قیمت این رایانه لوحی را فاش نکرده است، اما مشابهت آن با آیپد 2 قیمت ۳۹۹ دلار را به ذهن بعضی از تحلیل‌گران بازار رایانه‌های لوحی متبادر کرده است. لنوو درباره پردازنده و قدرت پردازش محصول جدید خود نیز اطلاعات خاصی منتشر نکرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ssrrff.

۱۳۹۱/۱/۲۲
chon az android estefade karde mitoone ipado shekast bede lazem be zekre laptop haye lenovo ham harf nadaran