خانهاخبار
واکنش عجیب کاربران آیفون به عرضه یکی از اپلیکیشن های اختصاصی iOS برای اندروید

واکنش عجیب کاربران آیفون به عرضه یکی از اپلیکیشن های اختصاصی iOS برای اندروید

گروه خبری GSM: همان طور که می‌دانید به تازگی نسخه ..
۱۳۹۱/۱/۲۱
گروه خبری GSM: همان طور که می‌دانید به تازگی نسخه اندریود اپلیکیشن محبوب اشتراک عکس اینستاگرام منتشر شده است، نسخه اندروید این اپلیکیشن با استقبال بسیار زیاد مواجه شد، طوری که در عرض ۲۴ ساعت، یک میلیون بار دانلود شد.

اما وارد شدن خیل اندرویدی‌ها به جامعه مجازی که پیش از آن در انحصار اپلی‌ها، از سوی گروهی از کاربران آی‌فون اصلا بازتاب خوبی نداشت، آنها در شبکه‌های اجتماعی زبان به شکوه گشوند و شکایت می‌کردند که اپ اینستاگرام دیگر اختصاص به آنها ندارد.

به گزارش یک پزشک، تحلیل این بازتاب‌ها نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند، دیگر بخشی از هویت ما را تشکیل می‌دهند. در زندگی‌ای که پر از گجت شده است، گوشی‌ها شیوه‌ای برای سازمان دادن جوامع جدا از هم هستند.

اعضای هر یک از این گروه‌ها، به اعضای گروه دیگر، برچسب «دیگران» می‌زنند و این بار فناوری، شیوه‌ای برای تعریف «ما» شده است.

اما انتشار نسخه اندروید اینستاگرام، خبر خوبی برای رقبای iOS این اپ بود، یکی از اپلیکیشن‌هایی که کمال استفاده را برد، اپلیکیشن PicYou بود که از جهات زیادی عملکردی شبیه اینستاگرام دارد.

image


تنها ۴ روز پس از انتشار نسخه اندروید اینستاگرام، اپ مزبور، ۱۲۵ هزار بار دانلود شد. جالب است که این اپلیکیشن پیش از این هر روز به طور متوسط هزار تا ۴ هزار بار دانلود می‌شد!

این مطلب نشان می‌دهد که بعضی از کاربران آی‌فون در حال تحریم اینستاگرام و آغوش گشودن برای اپ‌های رقیبی هستند که تنها نسخه iOS دارند. کمتر کسی چنین عکس‌العملی را پیشبینی می‌کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

siavashestan

۱۳۹۱/۱/۲۲
yeki nist bege akhe mage mashine ke arme benz o bezanan roo peikan bad shoma ghose bokhori ke benzet arzeshesh kam mishe :)))))))))))))

siavashestan

۱۳۹۱/۱/۲۲
ooshkool hame jaie donya peida mishe baba!!!! sherkataye gonde ham khoob baladan ooshkoolaro sarkise konan :D

marshal_edward

۱۳۹۱/۱/۲۱
kare besyar dorosti kardan, karbarane ios, che mani dare ye app mahbob intori khas beshe. ye app ke faghat ekhtesas be ye seri dastgahe balaye 500$ dasht hala dg ro har dastgahe zire 100$ ham nasb mishe, ma ham bodim dg az in app estefade nemikardim <3 viva apple, viva jobs

amirtechno

۱۳۹۱/۱/۲۱
بابا همه میدونن تقریبا همه ی کسایی که اپل میخرن یه کم عقده دارن ومیخوان چیزی تو دستشون باشه که بقیه نداشته باشن البته من خودم طرفدار اپلم ولی اینم حقیقتیه......

al.afsari

۱۳۹۱/۱/۲۱
یکی دیگه یه ورژن دیگه از نرم افزاری که خودش ساخته رو نسخه دیگش رو میده بیرون یه سری دیگه دست به تحریم میزنند !!! مثل این که شما از ماشین همسایتون خوشتون بیاد و وقتی آنرا بفروشند شما آن ها را تحریم کنید و دیگر با آن ها رفت و آمد نداشته باشید واقعا که خنده دار ه