تست همراه اول

سرویس خبر
3 شهریور 1386 ساعت 11:06
20 نظر

 

2 شماره پیگیری برای سیم کارت های هدیه و طلایی ایرانسل

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، اپراتور ایرانسل به منظور تسهیل روند پیگیری مشترکان خود ، شماره 138 را به "پیگیری وضعیت سیم کارت هدیه"و شماره136 را به پیگیری وضعیت سیم کارت شماره طلایی اختصاص داده است.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، اپراتور ایرانسل به منظور تسهیل روند پیگیری مشترکان خود ، شماره 138 را به "پیگیری وضعیت سیم کارت هدیه"و شماره136 را به پیگیری وضعیت سیم کارت شماره طلایی اختصاص داده است.

این اپراتور از ابتدای امسال تا کنون بخش قابل توجهی از تبلیغات خود را بر روی ارائه هدایای ویژه اعیاد و مناسبت ها متمرکز کرده است. اما با عمل نکردن به وعده های خود که گله مندی شدید مشترکان را در پی داشته است ، ظرف چند ماه اخیر خود را در کانون توجه منتقدان نیز قرار داده است .

شرکت ایرانسل اعلام کرد: تمامی مشترکان می توانند "شماره سیم کارتی را که خریداری کرده اند" در یک پیام کوتاه رایگان از خط ایرانسل به 138 و شماره طلایی خود به شماره 136ارسال کنند تا پاسخ خود را در قالب پیام کوتاهی دریافت کرده و از وضعیت سیم کارت هدیه و طلایی خود مطلع شوند.

بر این اساس مشترکان می توانند پس از اطمینان از آماده بودن سیم کارت هدیه و یا شماره طلایی خود، برای دریافت آن به مراکز پستی شهر در شهرستان ها و مناطق پستی در تهران مراجعه کنند.

این در حالی است که تاکنون ایرانسل عدم تحویل سیم کارت های هدیه که نارضایتی مشترکان را بر انگیخته بود به شرکت پست نسبت داده بود اما مقامات پستی نیز در این مورد اظهار بی اطلاعی کرده و از خود رفع مسئولیت می کنند.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، اپراتور ایرانسل به منظور تسهیل روند پیگیری مشترکان خود ، شماره 138 را به "پیگیری وضعیت سیم کارت هدیه"و شماره136 را به پیگیری وضعیت سیم کارت شماره طلایی اختصاص داده است.

این اپراتور از ابتدای امسال تا کنون بخش قابل توجهی از تبلیغات خود را بر روی ارائه هدایای ویژه اعیاد و مناسبت ها متمرکز کرده است. اما با عمل نکردن به وعده های خود که گله مندی شدید مشترکان را در پی داشته است ، ظرف چند ماه اخیر خود را در کانون توجه منتقدان نیز قرار داده است .

شرکت ایرانسل اعلام کرد: تمامی مشترکان می توانند "شماره سیم کارتی را که خریداری کرده اند" در یک پیام کوتاه رایگان از خط ایرانسل به 138 و شماره طلایی خود به شماره 136ارسال کنند تا پاسخ خود را در قالب پیام کوتاهی دریافت کرده و از وضعیت سیم کارت هدیه و طلایی خود مطلع شوند.

بر این اساس مشترکان می توانند پس از اطمینان از آماده بودن سیم کارت هدیه و یا شماره طلایی خود، برای دریافت آن به مراکز پستی شهر در شهرستان ها و مناطق پستی در تهران مراجعه کنند.

این در حالی است که تاکنون ایرانسل عدم تحویل سیم کارت های هدیه که نارضایتی مشترکان را بر انگیخته بود به شرکت پست نسبت داده بود اما مقامات پستی نیز در این مورد اظهار بی اطلاعی کرده و از خود رفع مسئولیت می کنند.



  3 شهریور 1386
20 نظر
3.17
  12 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری