خانهاخبار
2 شماره پیگیری برای سیم کارت های هدیه و طلایی ایرانسل

2 شماره پیگیری برای سیم کارت های هدیه و طلایی ایرانسل

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، اپراتور ایرانسل به منظور تسهیل روند پیگیری مشترکان خود ، شماره 138 را به "پیگیری وضعیت سیم کارت هدیه"و شماره136 را به پیگیری وضعیت سیم کارت شماره طلایی اختصاص داده است.
۱۳۸۶/۶/۳

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، اپراتور ایرانسل به منظور تسهیل روند پیگیری مشترکان خود ، شماره 138 را به "پیگیری وضعیت سیم کارت هدیه"و شماره136 را به پیگیری وضعیت سیم کارت شماره طلایی اختصاص داده است.

این اپراتور از ابتدای امسال تا کنون بخش قابل توجهی از تبلیغات خود را بر روی ارائه هدایای ویژه اعیاد و مناسبت ها متمرکز کرده است. اما با عمل نکردن به وعده های خود که گله مندی شدید مشترکان را در پی داشته است ، ظرف چند ماه اخیر خود را در کانون توجه منتقدان نیز قرار داده است .

شرکت ایرانسل اعلام کرد: تمامی مشترکان می توانند "شماره سیم کارتی را که خریداری کرده اند" در یک پیام کوتاه رایگان از خط ایرانسل به 138 و شماره طلایی خود به شماره 136ارسال کنند تا پاسخ خود را در قالب پیام کوتاهی دریافت کرده و از وضعیت سیم کارت هدیه و طلایی خود مطلع شوند.

بر این اساس مشترکان می توانند پس از اطمینان از آماده بودن سیم کارت هدیه و یا شماره طلایی خود، برای دریافت آن به مراکز پستی شهر در شهرستان ها و مناطق پستی در تهران مراجعه کنند.

این در حالی است که تاکنون ایرانسل عدم تحویل سیم کارت های هدیه که نارضایتی مشترکان را بر انگیخته بود به شرکت پست نسبت داده بود اما مقامات پستی نیز در این مورد اظهار بی اطلاعی کرده و از خود رفع مسئولیت می کنند.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، اپراتور ایرانسل به منظور تسهیل روند پیگیری مشترکان خود ، شماره 138 را به "پیگیری وضعیت سیم کارت هدیه"و شماره136 را به پیگیری وضعیت سیم کارت شماره طلایی اختصاص داده است.

این اپراتور از ابتدای امسال تا کنون بخش قابل توجهی از تبلیغات خود را بر روی ارائه هدایای ویژه اعیاد و مناسبت ها متمرکز کرده است. اما با عمل نکردن به وعده های خود که گله مندی شدید مشترکان را در پی داشته است ، ظرف چند ماه اخیر خود را در کانون توجه منتقدان نیز قرار داده است .

شرکت ایرانسل اعلام کرد: تمامی مشترکان می توانند "شماره سیم کارتی را که خریداری کرده اند" در یک پیام کوتاه رایگان از خط ایرانسل به 138 و شماره طلایی خود به شماره 136ارسال کنند تا پاسخ خود را در قالب پیام کوتاهی دریافت کرده و از وضعیت سیم کارت هدیه و طلایی خود مطلع شوند.

بر این اساس مشترکان می توانند پس از اطمینان از آماده بودن سیم کارت هدیه و یا شماره طلایی خود، برای دریافت آن به مراکز پستی شهر در شهرستان ها و مناطق پستی در تهران مراجعه کنند.

این در حالی است که تاکنون ایرانسل عدم تحویل سیم کارت های هدیه که نارضایتی مشترکان را بر انگیخته بود به شرکت پست نسبت داده بود اما مقامات پستی نیز در این مورد اظهار بی اطلاعی کرده و از خود رفع مسئولیت می کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

وحید

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
سلام سیم کارت طلایی خریدم الان 10 روزه ولی هنوز بدستم نرسیده. چجوری پیگیری کنم.قبلا تو حساب ایرانسلم که وارد میشدم رهگیری داشت الان نداره من باید چیکار کنم؟ لطفا جواب بدین!!

amin

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
سلام،سیم کارته هدیه گرفتم،ولی شمارش یادم رفته،آیا کد وجود داره که شماره سیم کارته هدیه ام معلوم بشه؟

ami

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
سلام،سیم کارته هدیه گرفتم،ولی شمارش یادم رفته،آیا کد وجود داره که شماره سیم کارته هدیه ام معلوم بشه؟

احمد

۱۳۹۵/۹/۲۵
سیم کارت هدیه به دست من نرسیده یک ماه سیم کارت انرانسل حریده ام و پیام می آید سیم کارت هدیه را فعل کنید واگر سزمکارت را فعل نکنید واگزار
میشود . لطفا پیگیری کنید در ضمن من برای اولین بار است که
سیم کارت ایرانسل خریداری کردم
وتا اکنون با این برخورد پشیمان
شدم از خرید سیم کارت ایرانسل

احمد

۱۳۹۵/۹/۲۵
من برای اولین بار یک عدد سیم کارت اایرانسل اعتباری یک ماه پیش خریداری کردم و پس از مدتی ، پیامک آمد که شما در منزل نبودید وسیم کارت هدیه شما برگشت خورده و همینطور پشت سرهم پیام میآید که سیم کارت هدیه خود را فعال کنید ودر غیر صورت سیم کارت واگزار می شود واگر سیم کارت به دست سما رسیده پیام را نادیده بگیری ومن جدا از خرید سیم کارت ایرانسل پشیمان شدم واگر به درب منزل نیاورند هرگز برای تحول ان به اداره پست نمیروم چون همیشه یک نفر در منزل جوابگو هست واداره پست دورغ می گوید که بعلت نبودن فردی در منزل سیم کارت عودت شده . برای اعتبار شرکت خودتان که شده پیگیری کنید وسیم کارت هدیه را برایم بیاورید تا باور کنم کارتان درست است