خانهاخبار
انتشار نخستین تصاویر رسمی و مشخصات تلفن همراه Galaxy S III + عکس

انتشار نخستین تصاویر رسمی و مشخصات تلفن همراه Galaxy S III + عکس

گروه خبری GSM: به دنبال انتشار شایعات مختلف در مورد ..
۱۳۹۱/۱/۴
گروه خبری GSM: به دنبال انتشار شایعات مختلف در مورد سومین نسل از سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S سامسونگ، سرانجام نخستین تصاویر رسمی از گوشی Galaxy S III این شرکت کره‌ای منتشر شد.

image


به گزارش ایستنا، طبق اخبار رسمی منتشر شده، طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به‌ترتیب شامل 131، 64 و 8 میلیمتر می‌شود و وزن آن 125 گرم اعلام شده است. لازم به ذکر است که مدل قبلی این محصول با نام Galaxy S II با اندازه 125.3، 66.1 و 8.5 میلیمتر و وزن 116 گرم عرضه شده بود.

نمایشگر لمسی این گوشی جدید 4.7 اینچ است که تصاویر در آن با کیفیت 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این نمایشگر از نوع SuperAMOLED Plus HD که بر اساس فناوری RGB matrix تصاویر در آن با کیفیت 1280 در 720 پیکسل پخش می‌شوند.

این گوشی هوشمند جدید شامل دوربین دیجیتالی 12 مگاپیکسلی می‌شود که توان تصویربرداری آن 1080 پیکسل با سرعت 60 فریم در ثانیه اعلام شده است.

پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند چهارهسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی است که در کنار رم یک گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی، تمام نیازهای کاربران را در این زمینه برآورده می‌کند.

برای گوشی هوشمند Galaxy S III سامسونگ قابلیت پشتیبانی از سیستم HSPA با سرعت بارگذاری 42 مگابایت در ثانیه درنظر گرفته شده است. این محصول از فناوری بی‌سیم Wi-Fi، فناوری ارتباطی بلوتوث 4.0، سیستم ارتباطی کوتاه‌بورد NFC و خروجی HDMI نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این محصول 22 می به صورت رسمی وارد بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

reza021g

۱۳۹۱/۱/۲۰
من آخر نفهمیدم cpu s3 چقده تو یه سایت نوشته dual core 1.8GHz این جا هم که نوشته quad core 1.5 میشه بگید کدومه؟؟؟؟ تو لینک زیر برید میبینید که dual core هست!!!

razorback

۱۳۹۱/۱/۱۴
اينم مث داداشش اس2 بخاري برقيه.اون دو هسته اي بود اونطور داغ ميكرد واي به اينكه چهار هسته ايه.ديوونگيه باوجود اپل پول به اين داد

scenic

۱۳۹۱/۱/۱۳
آقا من دو بار نظر فرستادم تایید نکردین با من مشکلی دارین یا هر چی رو دوست داشته باشید قرار میدین تو نظر خواهی هاتون

marshal_edward

۱۳۹۱/۱/۱۲
akhe azizanam sare chi bahs mikonin age esteve jobs nabod ke alan hamaton 1100 dasteton bod sare chi bahs mikonid? chetor jorat mikonid sumsong ro ba apple ghole tecnologi moghayese konin? ta hala az khodeton naporsidin ke age esteve jobs va be tabaeiat az on applei dar kar nabod alan jaye goshi mashin hesab dasteton bod? lotfan chizaei ro ba ham moghayese konin ke ghabeliate moghayese shodan ro dashte bashan na ghole donyaye it ro ba ye sherkate asiaei moghayese konin. zende bad esteve jobs, va zende bad apple :-X

mehran73_0050

۱۳۹۱/۱/۱۲
با سلام خدمت همه دوستان اولا اپل به پای galaxy s نمیرسه دیگه جه برسه به s2,note ,s3 ...!!! دوما این اپل فقط برای کلاس دادنشه ،همین و خودتونم می دونین که این گلکسی ها )s,s plus,s2,s3) از لحاظ سخت افزاری از اپل سر ترن،خیلییییییییییییییییییییی... سوما چه بخواین چه نخواین باید پشرفت سامسونگ رو قبول کنین... iphon