تست همراه اول

سرویس خبر
25 اسفند 1390 ساعت 13:09
2 نظر

 

آمار و ارقامی از میزان فروش و محبوبیت تبلت های مختلف در سطح جهان

گروه خبری GSM: شرکت تحقیقاتی IDC که در زمینه ..

گروه خبری GSM: شرکت تحقیقاتی IDC که در زمینه بازاریابی و شرکت های فناوری اطلاعات فعالیت دارد، در تازه ترین گزارش خود درباره بازار جهانی تبلت ها آورده است که اپل هنوز در این مسابقه جلوتر از بقیه ایستاده است. و البته آمازون هم توانسته نمایش قدرتمندی را بر روی صحنه ببرد. به گزارش نارنجی از Cnet،  فروش بین المللی تبلت ها در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ به بیش از 28‪.‬2 میلیون دستگاه رسیده که نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۰ نشان از افزایش 155 درصدی دارد. آمار IDC نشان می دهد که:

-‬ در سال ۲۰۱۱ بیش از 68‪.‬7 میلیون دستگاه تبلت به فروش رفته است.

-‬ در سال ۲۰۱۲ انتظار می رود که بیش از 106‪.‬1 میلیون تبلت فروخته شود. در حالی که پیش بینی های قبلی 87‪.‬7 میلیون دستگاه بود!

-‬ اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ با فروش 15‪.‬4 میلیون دستگاه آیپد، توانسته ۵۵ درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

-‬ آمازون با فروش 4‪.‬7 میلیون تبلت کیندل فایر در سه ماهه پایانی سال میلادی گذشته، سهم 16‪.‬8 درصدی بازار را در اختیار گرفته است.

-‬ سامسونگ با مدل های مختلف گلکسی تب تنها 5‪.‬8 بازار تبلت را در اختیار داشته و به مقام سوم رسیده است.

-‬ مقام چهارم بازار تبلت های دنیا هم با سهم 3‪.‬5 درصدی از آن بارنز اند نوبل است.

کیندل فایر در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۱ در میان تبلت های اندرویدی سهم 32‪.‬3 درصدی را در اختیار داشت، که با رشد چشمگیر و تاثیر گذار خود به سهم 44‪.‬6 درصدی از بازار تبلت های اندرویدی در فصل پایانی ۲۰۱۱ دست پیدا کرده است.

البته این رشد سرسام آور کیندل فایر در بازار اپل هم بی تاثیر نبوده و سهم آیپد (و سیستم عامل iOS) از بازار تبلت را که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۱ بالغ بر 61‪.‬6 درصد بود، به 54‪.‬7 درصد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ رسانید.
گروه خبری GSM: شرکت تحقیقاتی IDC که در زمینه بازاریابی و شرکت های فناوری اطلاعات فعالیت دارد، در تازه ترین گزارش خود درباره بازار جهانی تبلت ها آورده است که اپل هنوز در این مسابقه جلوتر از بقیه ایستاده است. و البته آمازون هم توانسته نمایش قدرتمندی را بر روی صحنه ببرد. به گزارش نارنجی از Cnet،  فروش بین المللی تبلت ها در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ به بیش از 28‪.‬2 میلیون دستگاه رسیده که نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۰ نشان از افزایش 155 درصدی دارد. آمار IDC نشان می دهد که:

-‬ در سال ۲۰۱۱ بیش از 68‪.‬7 میلیون دستگاه تبلت به فروش رفته است.

-‬ در سال ۲۰۱۲ انتظار می رود که بیش از 106‪.‬1 میلیون تبلت فروخته شود. در حالی که پیش بینی های قبلی 87‪.‬7 میلیون دستگاه بود!

-‬ اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ با فروش 15‪.‬4 میلیون دستگاه آیپد، توانسته ۵۵ درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

-‬ آمازون با فروش 4‪.‬7 میلیون تبلت کیندل فایر در سه ماهه پایانی سال میلادی گذشته، سهم 16‪.‬8 درصدی بازار را در اختیار گرفته است.

-‬ سامسونگ با مدل های مختلف گلکسی تب تنها 5‪.‬8 بازار تبلت را در اختیار داشته و به مقام سوم رسیده است.

-‬ مقام چهارم بازار تبلت های دنیا هم با سهم 3‪.‬5 درصدی از آن بارنز اند نوبل است.

کیندل فایر در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۱ در میان تبلت های اندرویدی سهم 32‪.‬3 درصدی را در اختیار داشت، که با رشد چشمگیر و تاثیر گذار خود به سهم 44‪.‬6 درصدی از بازار تبلت های اندرویدی در فصل پایانی ۲۰۱۱ دست پیدا کرده است.

البته این رشد سرسام آور کیندل فایر در بازار اپل هم بی تاثیر نبوده و سهم آیپد (و سیستم عامل iOS) از بازار تبلت را که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۱ بالغ بر 61‪.‬6 درصد بود، به 54‪.‬7 درصد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ رسانید.


  25 اسفند 1390
2 نظر
3.51
  37 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری