خانهاخبار
ابتکار «سونی» در محصول Xperia جدید خود: زحمت لمس صفحه نمایش گوشی خود را هم نکشید! + عکس گوشی

ابتکار «سونی» در محصول Xperia جدید خود: زحمت لمس صفحه نمایش گوشی خود را هم نکشید! + عکس گوشی

گروه خبری GSM: شرکت سونی اعلام کرده است ..
۱۳۹۰/۱۲/۲۴
گروه خبری GSM: شرکت سونی اعلام کرده است به‌زودی محصول جدیدی از مجموعه گوشی‌های هوشمند اکسپریا را وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

به گزارش همکاران‌سیستم، گوشی جدید سونی «اکسپریا سولا» نام دارد و دارای قابلیت‌های ویژه‌ای همچون «فناوری لمس شناور» و ان‌اف‌سی است.

image


اکسپریا سولا علاوه بر این قابلیت‌ها دو ویژگی متمایز کننده دیگر نیز دارد: صفحه نمایش این گوشی دارای قابلیت لمس شناور یا Floating touch است.
این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد انگشت خود را با فاصله از صفحه نمایش گوشی نگه دارد و با حرکت دادن انگشت آیتم‌های مورد نظر خود بر روی گوشی را استفاده کند.


به گزارش وب سایت digitaltrends، شرکت سونی در حالی از عرضه محصول جدیدی از مجموعه اکسپریا خبر می‌دهد که در کنگره جهانی موبایل که چندی پیش در بارسلونا برگزار شده بود، دو گوشی جدید به نام‌های "اکسپریای پی" و "اکسپریای یو" را معرفی کرده بود.

image


گوشی جدید سونی ۹.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۰۷ گرم وزن دارد. صفحه نمایش آن ۳.۷ اینچ و وضوح آن ۸۵۴ در ۴۸۰ است. دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز از دیگر قابلیت‌های اکسپریاسولا است. این گوشی همانند دو گوشی اکسپریا یو و اکسپریا پی دارای پردازنده یک گیگاهرتزی اس‌تی اریکسون است.

قابلیت دیگر این گوشی فناوری ارتباطی ان‌اف‌سی است. ان‌اف‌سی به فناوری ارتباط از راه نزدیک گفته می‌شود که تقریباً همانند بلوتوث عمل می‌کند.

در این شیوه کاربران می‌توانند داده‌های مورد نظر خود را به صورت کدگذاری شده منتقل کنند. از این فناوری بیشتر برای انتقال پول در فروشگاه‌ها استفاده می‌شود.

اکسپریای سولا همچنین دارای ۸ گیگابایت حافظه است و با نسخه ۲.۳ اندروید کار می‌کند. شرکت سونی قصد دارد این گوشی را در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید وارد بازار کند. سونی هنوز درباره قیمت آن اظهار نظر نکرده است، اما ابراز امیدواری کرده است این گوشی تا قبل از ماه ژوئن وارد بازار شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Aliiii-

۱۳۹۰/۱۲/۲۵
adam yade yas mangoOla miyofte :D

mortezas2

۱۳۹۰/۱۲/۲۴
خیلی جالبه An employee at an AT&T store in California revealed the Lumia 900 release date – April 8. There is still no official confirmation on this, but some previous rumors also suggested the second week of April as the release time frame. The rumored price of the Lumia 900 is attractive at $99 (with a two-year contract, of course) and you might get a $25 gift card to use in the Marketplace as well. کشور و خدمات ب این میگن!

sev1878

۱۳۹۰/۱۲/۲۴
مگه صفحه نمایش NOVA که روی چندتاگوشی ها از جمله LG OPTIMUS BLACK و یکی از گوشی های HTC و NOKIA به کار رفته چنین قابلیتی رو نداره؟! سونی هم شاده برای خودش هاااااا. . . !!!!!!!!!!

Arloxi

۱۳۹۰/۱۲/۲۴
کسب درآمد مطمئن از اینترنت روزانه 1000 الی 20000 تومن arlox92.blogfa.com تشکر از GSM

siavashn2

۱۳۹۰/۱۲/۲۴
به این میگن خلاقیتو نوآوری نه به دوربین زدن.سونی میخاد همه چیو عوض کنه