خانهاخبار
نتایج یک نظرسنجی جالب: مردم بیشتر چه زمانهایی به بازی با تلفن همراه مشغولند؟

نتایج یک نظرسنجی جالب: مردم بیشتر چه زمانهایی به بازی با تلفن همراه مشغولند؟

گروه خبری GSM: بیشتر مردم ترجیح می‌دهند ..
۱۳۹۰/۱۲/۱۷
گروه خبری GSM: بیشتر مردم ترجیح می‌دهند قبل از خواب بازی‌های موبایل را تجربه کنند.

چند وقت پیش وبلاگ جهانی نوکیا در یک نظرسنجی از کاربران پرسید کجاها بیشتر با موبایل بازی می‌کنند. نتایج به دست آمده کمی تعجب‌آور بود، زیرا نشان داد که بازی‌های موبایل قبل از خواب، بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است.

بیش از 30 درصد کاربران قبل از اینکه به خواب روند، در رختخواب با موبایل بازی می‌کند. به نظر آنها بازی‌ها جایگزینی برای کتاب هستند و با کمک آنها می‌توانند سریع‌تر بخوابند.

پانزده و نیم درصد از کاربران نیز در اتوبوس یا قطار هنگام رفتن به محل کار با موبایل بازی می‌کنند. شاید این هم جایگزین خوبی برای خواندن روزنامه در شرایط ازدحام جمعیت در سرویس‌های حمل و نقل عمومی باشد.

image


بازی با موبایل هنگام تماشای تلویزیون با برخورداری از 11 درصد آرا در جایگاه سوم قرار دارد. هنگامی که سخن از سرگرمی‌های خانگی به میان می‌آید، بهتر است بگوییم بیشتر کاربران این روزها چندمنظوره شده‌اند، یک چشمشان به تلویزیون و یک چشمشان به بازی موبایلی است که در حال انجام آن هستند.

کمتر از یک درصد نیز هنگام راه رفتن با موبایل بازی می‌کنند. البته امیدواریم این دسته از کاربران به سلامت به مقصد برسند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

manoto.

۱۳۹۱/۱/۵
من هم بازی را اکثرا قبل از خواب انجام مدم

iMOHAMMADROID

۱۳۹۰/۱۲/۱۷
واقعا که راسته! من که رکورد doodle jump م رو تو تخت خواب به دست آوردم

meysam-gh

۱۳۹۰/۱۲/۱۷
من که بیشتر تو مهمونی ها و تالار های خسته کننده جشن وعروسی و... استفاده میکنم. اصلا به خاطر همین گوشی های پیشرفته میخرم چون بهترین وسیله هست برای مواقعی که نمیخوای کسی رو یا کسانی رو توی جمع تحمل کنی و هی باشون چش تو چش بشی و لبخند بزنی