خانهاخبار
سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس

سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس

گروه خبری GSM: این گوشی دارای پردازنده ..
۱۳۹۰/۱۲/۱۴
گروه خبری GSM: هوآوی، پیشرو در ارائه راهکارهای ارتباطات و اطلاعات (ICT)، سریع ترین گوشی هوشمند چهار هسته ای Huawei Ascend D quad را به بازار معرفی نمود.

این گوشی دارای پردازنده Huawei’s K3V2 quad-core 1.2GHz/1.5GHz (چهار هسته ای) است و به طراحی جمع و جور خود در میان گوشی های هوشمند 4.5 اینچ می بالد ،  Huawei Ascend D quad  با داشتن سیستم عامل اندروید 4.0 و سیستم مدیریت مصرف باتری هوآوی که امکان 30% ذخیره بیشتر را فرآهم می آورد، سلطان امکانات و توانمندی ها برای کابران است.

image


Richard Yu مدیرعامل Huawei Device گفت: " ما به مهم ترین تقاضاهای کاربران گوشی های هوشمند توجه کرده ایم: سرعت، طول عمر باتری، کیفیت بالای تصویر و توانمندی های صوتی، و یک گوشی جمع و جور و سبک. Huawei Ascend D quad از این انتظارات نیز فراتر رفته است."

" حدود یک ماه پیش در نمایشگاه CES در لاس وگاس، با Huawei Ascend P1 S به رکورد باریکترین گوشی دنیا دست یافتیم. مفتخریم که این بار در کنگره جهانی موبایل 2012، سریع ترین گوشی هوشمند دنیا Ascend D quad را معرفی می نماییم."

Ascend D quad یک موتور تفریح و سرگرمی را با صفحه نمایش 4.5 اینچ 720P HD و پردازنده گرافیکی قدرتمند32-bit true color ، فراهم می کند.

صفحه نمایش این گوشی که حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز تصویر واضحی را نمایش می دهد بعلاوه استفاده از امکانات صوتی Dolby 5.1 Surround Sound و تکنولوژی  Audience earSmart™ یک تجربه لذت بخش را برای حواس دیداری و شنیداری ما فراهم می آورد.

دوربین اصلی 8 مگا پیکسل BSI و دوربین دوم 1.3 مگا پیکسل، 1080p full HD video-capture، و توانایی playback به شما امکان می دهد خاص ترین لحظات زندگی تان با جزئیات واضح و کامل ثبت نمایید.

Ascend D quad یک باتری 1800 میلی آمپر دارد که تا دو روز استفاده معمولی را بدون نیاز به شارژ مجدد فرآهم می آورد.

توانمندی تکنولوژی اختصاصی مدیریت مصرف بهینه باتری ِ هوآوی، امکان افزایش 30% عمر باتری را در مقایسه با متوسط صنعت، بعلت اختصاص مصرف باتری با توجه به نیازهای کاربری را تامین می کند. همچنین عملکرد و اثربخشی بهتر تراشه را با کاهش حرارت آن فراهم می آورد.

با عرض 64 میلیمتر و باریکی 8.9 میلیمتر، Ascend D quad ثابت می کند که تمامی امکانات خوب می توانند در فضایی کوچک جمع شوند. فریم فوق العاده ظریف، سبکی و جمع و جور بودنِ گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4.5 اینچی و محو شدن لبه ها، حس بدون مرز و نا محدود بودن را، القا می کند.

علاوه بر طراحی سخت افزاری خلاقانه، Ascend D quad طراحی نرم افزاری برجسته ای نیز دارد. همچنین با سیستم عامل اندروید 4.0، این گوشی تجربه کابری بهینه شده و آسانی را تضمین می کند.

بعنوان بخشی از سری Ascend D، هوآوی همچنین گوشی های هوشمند Ascend D quad XL و Ascend D1 را نیز معرفی کرده است. Ascend D quad XL باتری 2500 میلی آمپری دارد که 2 تا 3 روز استفاده معمول را پشتیبانی می کند. با همان ویژگی های Ascend D quad، Ascend D quad XL ضخامت 10.9 میلیمتری دارد. گوشی Ascend D1 دارای پردازنده 1.5 گیگا هرتزی دو هسته ای  و باتری 1670 میلی آمپری، می باشد.

سری Ascend D quad ، فصل دوم 2012 در چین ،استرالیا، اروپا، اقیانوسیه، آمریکای شمالی و جنوبی و خاورمیانه و Ascend D1 در آوریل 2012 به بازار ارائه خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

artoor32

۱۳۹۱/۱/۳۰
لطفا لیست گوشی های برند Huawei رو به سایت اضافه کنید.با تشکر

Saban.rara

۱۳۹۰/۱۲/۱۵
واقعا جالب هست.اچ تی سی از سامسونگ کپی کرده محصولاتشو.این گوشی هم از اچ تی سی!

sev1878

۱۳۹۰/۱۲/۱۵
مشخصه از htc کپی کرده . . . این هم شده حکایت سامسونگ!

Fantastic_man

۱۳۹۰/۱۲/۱۴
اين گوشى شايد سريع باشد اما بهترين نيست دنياى بهترين گوشيهاى هوشمند فقط در دستان اپل موج ميزند.