خانهاخبار
معرفی دو تلفن همراه جدید شرکت HTC در کنفرانس جهانی موبایل + عکس

معرفی دو تلفن همراه جدید شرکت HTC در کنفرانس جهانی موبایل + عکس

گروه خبری GSM: با تلفن دوم از خانواده ..
۱۳۹۰/۱۲/۸
گروه خبری GSM: با تلفن دوم از خانواده HTC One آشنا شوید. (اولین تلفن دیروز معرفی شد) HTC One V به عنوان جانشین آینده Legend نامیده می شود پس باید آن را تلفن همراهی میان قیمت بنامیم.

از مشخصات آن می توان به نمایشگر 3.7 اینچی آن با رزولوشن WVGA که با محافظ گوریلا، پردازشگر 1GHz از نوع Snapdragon S2 اشاره کرد.

image

image

حافظه داخلی این تلفن ۴ نیز گیگابایت است و این مدل هم به همراه Sense 4 و ۲۵ گیگابایت فضای دوساله دراپ باکس ارایه می شود.  ورودی کارت حافظه میکرو اس دی و سیستم صوتی Beats به همراه رم 512 مگابایتی از دیگر مشخصات این تلفن همراه است.

One V از همان ابتدا با اندروید 4.0 ارایه و در سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. قیمت آن هنوز اعلام نشده اما به گفته این شرکت جزو محصولات ارزان قیمت خواهد بود.


image


دیگر تلفن همراه شرکت اچ تی سی One s نام دارد. بدنه ای آلومینیومی با روکش سرامیک، وزر پایین (نسبت به نمونه های مشابه) صفحه نمایش 4.3 اینچی و پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی دو هسته ای Snapdragon S3 کوالکام از مهم ترین مشخصات این تلفن همراه است.

دوربین هشت مگاپیکسلی اچ تی سی وان اس از تکنولوژی جدید ImageChip اچ تی سی و لنز f‪/‬2‪.‬0 با فوکوس خودکار بهره می برد. نکته جالب آنکه هنگام فیلمبرداری (به صورت 1080p)، می توان به صورت همزمان به عکاسی هم بپردازید!

علاوه بر این نکان،   HTC One S تنها ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد. هنوز چیزی در خصوص قیمت احتمالی و یا زمان ارائه این موبایل به بازار اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)