خانهاخبار
پیامک های رایگان اهدایی همراه اول رایگان نیستند!

پیامک های رایگان اهدایی همراه اول رایگان نیستند!

گروه خبری GSM: طی چند ماه اخیر بارها پیام کوتاه ..
۱۳۹۰/۱۲/۲
گروه خبری GSM: طی چند ماه اخیر  بارها پیام کوتاه هایی از طریق همراه اول برای مشترکان این اپراتور ارسال می گردد با این محتوا که برنده بسته 150 پیامک فارسی رایگان شده اند و یا اینکه مهلت این جایزه به اتمام رسیده است.اما قبوض ارائه شده از سوی این اپراتورخلاف این ادعا را اثبات می کند.

به گزارش بانکی دات آی آر, تصویر زیر مربوط به قبض یکی از شهروندان است که یکی از این پیامک ها را دریافت کرده و با وجودی که کلیه پیامک های ارسالی ایشان فارسی بوده اما مبلغ 10412 ریال بابت ارسال پیامک در صورتحساب ایشان درج گردیده است.

image


به نظر می رسد پیامک های ارسالی با چنین محتوایی به منظور فریب مشترکین و ترغیب ایشان به ارسال بیشتر پیامک می باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

rezania

۱۳۹۰/۱۲/۵
بله دوستان دقیقا همین طور است من اولین بار که این پیامک آمد بعد از دیدن قبض متوجه شدم و به دوستان و اطرافیانم بابت این موضوع هشدار دادم

mohammad_sky

۱۳۹۰/۱۲/۳
آقا من خودم شخصا همین پیام رو دریافت کردم و خوشحال بودم که واسه یه بارم که شده 150 تا پیامک برنده شدم از این مخابرات کفتی بعدش استفاده که کردم تمام پولشو گرفته بود دزدن دزدددددد...صد رحمت به ایرانسل هم سرعت اینترنتش بالاست هم محاسباتش دقیق اجرش با امام حسین...

lord29

۱۳۹۰/۱۲/۳
من هم این را تشخیص داده بودم کلاه برداری تو روز روشن

anonymous911

۱۳۹۰/۱۲/۳
اي شيطون بلا.....اين حركات چيه ميزني؟؟؟؟ از طرفي ممكنه راست بگن چون اين تعرفه ها فقط براي سيم كارت هاي دائميشونه كه يه موقع با چك كردن مدام اعتبار سيم كارت تابلو نشه.ولي از طرفي اين ماه اين هديه واسم فعال شد بعد يه دو،سه هزار تومني اين بار هزينه پيامم كمتر از معمول بود! ولي احتمال صحت اين خبر بيشتره!!!

sam.cj

۱۳۹۰/۱۲/۳
عزیزان مشت نمونه خر وار هست تو همه بخش ها و کلا هرجایی که بسترش مهیا باشد ولو از هر نفر 1 ریال,1 ریال هم شده کم میکنند