خانهاخبار
گوشی 2700 دلاری شرکت گروسو با پوست کروکدیل + عکس

گوشی 2700 دلاری شرکت گروسو با پوست کروکدیل + عکس

گروه خبری GSM: شرکت Gresso از ..
۱۳۹۰/۱۱/۲۷
گروه خبری GSM: شرکت Gresso از سری محصولات Grand Monaco خود گوشی هوشمند جدیدی را با قابلیت‌های گوشی‌های معمولی و کیفیت محصولات لوکس Rolex روانه بازار کرده است که 2700 دلار قیمت دارد و می‌تواند با گوشی‌های موجود در بازار کاملا متفاوت باشد.

image


به گزارش ایستنا این گوشی هوشمند Pure Black نام دارد و در خانواده گوشی‌های S40 طبقه‌بندی می‌شود. این خانواده از گوشی‌ها به صورت محدود تولید می‌شوند و تنها 100 دستگاه از آن‌ها به تولید می‌رسد. بدنه این گوشی به صورت دست‌ساز و از جنس آلیاژ تیتانیوم بسیار بادوام ساخته شده که روی آن را چندین لایه سرامیک دربر گرفته است.

صفحه‌کلید گوشی هوشمند Pure Black از استیلی که در ابزارهای جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد ساخته شده و زمینه آن را شیشه مشکی تشکیل داده است. نمایشگر گوشی از 42 قیراط یاقوت کبود شیشه‌ای به صورت دست‌ساز و با ابزارهایی از جنس الماس ساخته شده است.

این گوشی با همه جواهرات و فلزات گرانقیمتی  که در خود جا داده است 120 گرم وزن  دارد و به همین خاطر حمل آن بسیار  آسان خواهد بود. گوشی Pure Black در دو مدل و با نام‌های Cayman با پوست بدن کروکدیل و Carbon با چرم کربنی ایتالیایی ساخته شده است که هر دوی آن‌ها 2700 دلار قیمت دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)