خانهاخبار
اپل بزرگترین تولیدکننده اسمارت فون در سال 2011 شد

اپل بزرگترین تولیدکننده اسمارت فون در سال 2011 شد

گروه خبری GSM: شرکت تحقیقاتی Canalys در گزارش ..
۱۳۹۰/۱۱/۱۸
گروه خبری GSM: شرکت تحقیقاتی Canalys در گزارش جدید خود توضیح داد که در فصل چهارم سال 2011 میلادی در مجموع 37 میلیون دستگاه انواع گوشی هوشمند آیفون فروخته شده تا بر این اساس شرکت اپل از دو رقیب سرسخت خود در این بازار پیشی بگیرد.

image


به گزارش ایستنا، اپل در سال 2011 میلادی در مجموع 93.1 میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار کرد تا بر این  اساس عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان را از آن خود کند. پس از آن شرکت سامسونگ با 91.9 میلیون دستگاه و نوکیا با 77.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند قرار گرفتند.

شرکت نوکیا  که برای نخستین بار گوشی هوشمند را اختراع و آن را به بازار جهانی معرفی  کرد، از زمان ورود آیفون یعنی حدود 5 سال قبل محبوبیت خود را نزد  کاربران جهانی از دست داد و  از ابتدای فوریه سال جاری با تغییر  سیستم‌عامل اصلی خود از سیمبین به ویندوزفون  می‌کوشد محبوبیت از دست رفته را برگرداند.

شرکت اپل  به دنبال عرضه مدل جدید گوشی هوشمند خود در اکتبر 2011 همچنان محبوبیت بالایی نزد کاربران جهانی دارد. طبق  آمار موجود در فصل پایانی سال قبل  سامسونگ 35.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را وارد بازار جهانی کرد و در مقابل نوکیا 19.6 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به دست کاربران جهانی رساند که این رقم کاهش 31 درصدی عرضه گوشی‌های هوشمند نوکیا را نشان می‌داد. در مقابل طی دوره زمانی یاد شده عرضه گوشی‌ هوشمند آیفون رشد 128.1 درصدی را پیش‌روی خود دارد.


اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

hosseinivana

۱۳۹۰/۱۱/۲۵
جنابarash.iranzad1 بابا بزرگ عقل کل ریش سفید.... نکه اونا یی که طرف دار اپل نیستن خیییلی متین و با وقار رفتار میکنن.برا همینهم هست که توقع داری ملایم باهاشون رفتار کنیم؟؟ چون سرو کار تو با کودک فتاد پس زبان کودکی باید گشاد عزیزم خودت الان داری با این حرفات دامن به آتیش میزنی. عقده هم از سرو شکل پیا می که دادی میباره.پس لطف کن به ما نگو عقده ای. اگرم خیلی برات گرون تموم شده که اپل بیشتر از اون چیزی که فکر میکنی شاخه و میخوای با این حرفای کهنه و منسوخت بگی طرفداراش فلانن/میتونی خودت بری تو یه محیط بازو فریاد بزنی و عقده هاتو خالی کنی نه ما.... بای...

bhrmspdh

۱۳۹۰/۱۱/۲۲
only APPLEEEE

arash.iranzad1

۱۳۹۰/۱۱/۲۲
متاسفم برای طرفدارای اپل.1سوال.واقعا این طرفدارای اپل خجالت نمیکشن که چوب حراج زدن به شخصیتشون؟همه صفحه های اخبار همین هست،به خاطره 1برند آمریکایی میان فحشو میکشن به هموطنشون و هرچی میخوان میگن.اگر عقده دارید جای دیگه برید خالی کنید،اگر بچه هستید که 90درصد کل کل کننده ها زیر20سال سن دارند،برن جای دیگه بازی کنند اینجا چت روم نیس.سامسونگو اپل و نوکیا رو نگاه میکنید قبلش 1نگاه کنید که همه ما ایرانی هستیم.طرف 1خبر میادو زود میاد میخونه ذوق میکنه انگار شرکت باباشه بعدش سریع میاد کامنت میذاره و فحشو میکشه و کل کل میکنه.طرفدارای اپل دیگه شورشو درآوردن دیگه.البته فقط با این کارا آبروی خودشون میره.کسی کامنت این افرادو بخونه فقط به حالشون میخنده که ازبیکاری چه حرفایی میان میزنند!

soul2009

۱۳۹۰/۱۱/۲۱
بزرگترین تولید کننده بودن که دلیلی بر برتری نیست!!!! مهم اینه که گالکسی اس 2 به خوبی تونست روی اپل 4s رو کم کنه(با توجه به اینکه 4s پنج ماه هم بعداز S2 وارد بازار شد).

razorback

۱۳۹۰/۱۱/۱۹
سامسونگ در زمينه توليد بخاري برقي پيشرفت خوبي داشته.نمونش اس2 .ديوونگي با وجود اپل پول به سامسونگ بدي