خانهاخبار
بخشی دیگر از مشخصات آی پد 3 هم لو رفت

بخشی دیگر از مشخصات آی پد 3 هم لو رفت

گروه خبری GSM: اپل تمام تلاش خودش را می کند تا
۱۳۹۰/۱۱/۱۳
گروه خبری GSM: اپل تمام تلاش خودش را می کند تا مشخصات فنی محصولات جدید اش پیش از معرفی رسمی لو نرود اما با وجود تمام این تلاش ها گاهی اوقات پیش از معرفی، برخی مشخصات فنی گجت های جدید اش لو می رود. حالا BGR ادعا می کند به اطلاعات فنی مهمی در مورد نسل سوم تبلت اپل یعنی آی پد 3 دست یافته است.

image


به گزارش نارنجی، در تصاویری که منتشر شده خروجی نرم افزاری به نام iBoot را می بینید که برای عیب یابی آی پد جدید استفاده شده است. در ابتدا می بینیم که با دو مدل J1 و J2 روبرو هستیم. البته اینها دو مدل متفاوت از هم نیستند و در واقع یکی آی پد 3 با وای-فای و دیگری مدلی است که مجهز به GSM، CDMA و LTE است. بنابراین آی پد سوم از شبکه های جدیدی پشتیبانی می کند.

نکته مهم دیگر پردازشگر جدید آی پد 3 است که A6 نام دارد که با نام مدل S5L8945X مشخص شده است و به نظر میرسد با یک پردازشگر چهار هسته ای روبرو هستیم.

فعلا این تمام اطلاعاتی است که به دست آمده و اگر آن را با شایعات رزولوشن بالاتر جمع بزنیم می توانیم یک نتیجه گیری کلی از آی پد 3 داشته باشیم. البته طبق معمول نمی توان به صحت این اطلاعات کاملا اعتماد کرد. اما هر چقدر به معرفی رسمی نزدیک تر می شویم قطعات پازل بیشتر تکمیل میشود.

البته همان طور که دیروز در مطلبی اشاره کردیم، اپل برای حفظ اسرار درون سازمانی خود سیاستهای پیچیده ای را دنبال می کند. شاید این هم یکی از آن سیاست ها باشد!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

unkonown_boy

۱۳۹۰/۱۱/۱۹
من کلا طرفدار کیفیت و کارایی هستم,سامسونگ کارایی داره ولی متاسفانه کیفیت به هیچ وجه نداره,htcتا حدی کیفیت داره,از نظر کارایی هم میتونم بگم بد نیست,تنها گوشی ای که هر دو اینارو داره اپل هسش,البته من در مورد apple 4sحرف میزنم که باید بگم فوق العاده هسش,نسبت به سامسونگ گالاگسی اس دو,htc sensation xe.فقط باید واقع بینانه حرف بزنیم.از نظر نو آوری هم که اپل در صدر هسش که فک نکنم نیاز به اثبات داشته باشه.

SHANI57

۱۳۹۰/۱۱/۱۵
سینا جان اگه برندی تورو محو خودش کرده ملالی نیست اما اگه یکم به اطرافت نگاه کنی متوجه خیلی چیزا میشی من گالکسی sII خریدم گرم نمیشد داغ میشد مثل هیتر بردم گارانتی عوض کردم درجا فروختم و آیفون خریدم گرچه کار باهاش سخته ولی لذت استفاده و روانی بودنش معرکه است اما بازهم من به شما و تمام دوستان احترام میذارم خوش باشی دوست عزیز

sina_Ace

۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مگه غير از اينه كه سامسونگ گالكسيS3 تو رده بندي بالاتر از ايفون تو رتبه ي اوله؟ديگه دوران ايفون هم گذشت

Fantastic_man

۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بابا تا ٣٠٠ سال ديگه هم رقيب ندارى اپل ، اين برندهاى دره پيت مثل سامسونگ كپى و نوكيا عصر حجرى هم فيلاً بايد جلوى تو لُنگ بندازن