خانهاخبار
دستگیری سارق نگون بخت تلفن همراه با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل

دستگیری سارق نگون بخت تلفن همراه با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل

گروه خبری GSM: پلیس نیویورک گزارش کرد ..
۱۳۹۰/۱۱/۹
گروه خبری GSM: پلیس نیویورک گزارش کرد که سارقی که یک دستگاه آیفون ۴ را از یک رستوران ایتالیایی به سرقت برده بود را در عرض نیم ساعت دستگیر کرده است.

بنابر گزارش فارنت، رابرت گالند افسری که این دزد را دستگیر کرده است در این مورد می‌گوید:”ما یک تماس از یک صندوقدار در رستوران ایتالیایی توکی دریافت کردیم که در ان صندوقدار اظهار می‌کرد که تلفن همراهش توسط یک مرد به زور اسلحه گرفته و به سرقت برده شده است و من بلافاصله از او پرسیدم که نرم افزار Find my iPhone را بر روی گوشی خود فعال کرده است که خوشبختانه صندوقدار چنین کاری را انجام داده بود”.

image


گارلند بلافاصله شناسه یا همان  Apple ID  قربانی را بر روی آیفون خود وارد می‌کند و با استفاده از سرویس iCloud متوجه محل دزد بر روی دستگاه می‌شوند و بلافاصله به همراه همکار خود به سراغ سارق می‌روند.

از آنجایی که سارق ظاهرا نمی‌دانست که چگونه این قابلیت را خاموش کند پلیس قادر به ردگیری او شد و در ضمن با فعال بودن گزینه پخش صدا هنگامی که شما در نزدیکی سارق قرار دارید دستگاه مبادرت به پخش صدا می‌کند که در نهایت منجر به دستگیری سارق شد و در عرض نیم ساعت آیفون به صاحب اصلی‌اش بازپس داده شد. باید به این پلیس دانا و زرنگ در استفاده از تکنولوژی آفرین گفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

alikiller2012

۱۳۹۰/۱۱/۱۲
شایعه شده میخوان مغزه این پلیس دانشمند رو بعد از مرگ جدا کرده و روش تحقیقاته وسیعی انجام بدن. در فروشگاه نرم افزاری آیفون هم نرم افزار جدید تری به نام where is my ipokh گذاشته شده که عزیزانه اپلی میتونن ازش استفاده کنن

ooodj23

۱۳۹۰/۱۱/۱۲
اینم از سیاست های کثیف اپل هست که شاید از قصد اینکارو کرده که خبرش همه جا پخش بشه

big.star3000

۱۳۹۰/۱۱/۱۲
جی اس ام چرا با اعصاب مردم بازی میکنید که اینجوری مردم کنترل خودشونو از دست بدن؟تمام کنید طرفداری از اپل را

k.k.k89

۱۳۹۰/۱۱/۱۱
جمع کنید این چرتو پرتارو...تو اندروید بهتر ازین هم هست.اپل تو این چیزیای معمولی هنوز مونده

hitler1

۱۳۹۰/۱۱/۱۰
این که چیزی نیست اگه تو ایران بود با نوکیا1100 هم میشد اونم وقتی هنوز دزده از رستوران خارج نشده بود برادران خدوم نیروی انتظامی آن را دستگیر کرده بودند.